pl**ris Britten
Eerst de Duitsers verslaan tijdens wereldoorlog I en nu dit.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trouwens, financiele welgesteldheid vertelt niks over de integriteit of moraliteit van een land.

daar heb je gelijk in ,maar kijk alleen eens naar het aantal Nobelprijswinnaars uit zo'n kleine staat pus 3 X Turing Award,
dat zegt wel iets over een volk,
31 Joden wonnen de Nobelprijs voor Chemie, dat is 20% van het totaal van de wereld. 13 Joden wonnen de Nobelprijs voor Literatuur, 12% van de totale ontvangers in de wereld. 9 Joden wonnen de Nobelprijs voor de Vrede. 47 Joden wonnen de Nobelprijs in de natuurkunde. Vijftig-en-dertig Joden werden bekroond met de Nobelprijs in de Geneeskunde, waarmee zij 27% van allen voor hun rekening namen.
Aan de andere kant, vormt het totale aantal moslims in de wereld ongeveer een miljard mensen, of 20% van de wereldbevolking. Moslims en christelijke Arabieren kregen zeven Nobelprijzen in literatuur, vrede en geneeskunde.”
Arafat’s Nobelprijs voor de Vrede
Vanzelfsprekend is voor Arabieren, moslims en de rest van de bonte verzameling Israëlbashers op deze planeet, wijlen aartstterrorist Yasser Arafat (1929-2004) uit Egypte, voormalig chef van de PLO en de eerste president van de Palestijnse Autoriteit, de gedroomde Nobelprijswinnaar.![]()
In 1994 ontving deze oorlogszuchtige haatzaaier en virulente antisemiet de Nobelprijs voor de Vrede (plaatje rechts). Welke verdienste hij de wereld bracht is niet bekend maar onder zijn leiding werden duizenden Joden over de kling gejaagd.
Toen de prijs in 1994 werd aangekondigd vroeg The Washington Post zich hardop af : “Wat hebben Arafat en Moeder Teresa gemeen? Is het misschien hun ongewone hoofddoek?” (Moeder Teresa had in 1979 eveneens de Nobelprijs voor de Vrede ontvangen voor haar werk voor de armen in Indië.)
plus natuurlijk de schaamteloze zelfverrijking ,liet zijn volk creperen en stenengooien en de weduwe van Arafat leeft als een god in Frankrijk met zijn gestolen miljoenen
daar heb je gelijk in ,maar kijk alleen eens naar het aantal Nobelprijswinnaars uit zo'n kleine staat pus 3 X Turing Award,
dat zegt wel iets over een volk,
31 Joden wonnen de Nobelprijs voor Chemie, dat is 20% van het totaal van de wereld. 13 Joden wonnen de Nobelprijs voor Literatuur, 12% van de totale ontvangers in de wereld. 9 Joden wonnen de Nobelprijs voor de Vrede. 47 Joden wonnen de Nobelprijs in de natuurkunde. Vijftig-en-dertig Joden werden bekroond met de Nobelprijs in de Geneeskunde, waarmee zij 27% van allen voor hun rekening namen.
Aan de andere kant, vormt het totale aantal moslims in de wereld ongeveer een miljard mensen, of 20% van de wereldbevolking. Moslims en christelijke Arabieren kregen zeven Nobelprijzen in literatuur, vrede en geneeskunde.”
Arafat’s Nobelprijs voor de Vrede
Vanzelfsprekend is voor Arabieren, moslims en de rest van de bonte verzameling Israëlbashers op deze planeet, wijlen aartstterrorist Yasser Arafat (1929-2004) uit Egypte, voormalig chef van de PLO en de eerste president van de Palestijnse Autoriteit, de gedroomde Nobelprijswinnaar.![]()
In 1994 ontving deze oorlogszuchtige haatzaaier en virulente antisemiet de Nobelprijs voor de Vrede (plaatje rechts). Welke verdienste hij de wereld bracht is niet bekend maar onder zijn leiding werden duizenden Joden over de kling gejaagd.
Toen de prijs in 1994 werd aangekondigd vroeg The Washington Post zich hardop af : “Wat hebben Arafat en Moeder Teresa gemeen? Is het misschien hun ongewone hoofddoek?” (Moeder Teresa had in 1979 eveneens de Nobelprijs voor de Vrede ontvangen voor haar werk voor de armen in Indië.)
plus natuurlijk de schaamteloze zelfverrijking ,liet zijn volk creperen en stenengooien en de weduwe van Arafat leeft als een god in Frankrijk met zijn gestolen miljoenen
En dat baseer je op wetenschappelijk onderzoek?Of voel je dat vanuit je racistische onderbuik?Joden zijn bovengemiddeld intelligent. Kan je van palestijnen, arabieren en al wat er rondloopt niet zeggen. Uitzonderingen daargelaten.
pl**ris Britten
Eerst de Duitsers verslaan tijdens wereldoorlog I en nu dit.![]()
Niks racistisch aan, dat komt uit onderzoek naar voren. Jij lijkt hier over te komen als het schoolvoorbeeld van een humanitaire racist. Dat is iemand die Israël aanvalt, maar zwijgt over de enorme misdadigheid die uit de Arabische wereld komt en uit een deel van de islamitische gemeenschappen in Europa.En dat baseer je op wetenschappelijk onderzoek?Of voel je dat vanuit je racistische onderbuik?
Kan best zijn maar dat maakt mijn argumenten niet minder valide. En hou nu maar op met me vreemde PM's te sturen of ik rapporteer je, perverse kerel.
Neen, geen koffie drinken. Ik zou doen wat jij normaal vindt: je huis komen inpalmen en je verjagen naar Duitsland of zo. En als je je verzet, dan noem ik je een inbreker of terrorist en dan doe ik wat Israel doet en wat jij normaal vindt.Je mag mijn adres hebben hoor, geen probleem. Je mag koffie komen drinken, thee of iets anders. En ik post idd niet altijd per se iets waar ik een uitgesproken mening over heb. Zolang ik het maar vindt passen bij het topic, in zoverre is dat al een mening.
Kan je me een link geven van dat wetenschappelijk onderzoek? Je kan dat wel zeggen maar zonder bewijs lul je maar wat uit je nek.Niks racistisch aan, dat komt uit onderzoek naar voren. Jij lijkt hier over te komen als het schoolvoorbeeld van een humanitaire racist. Dat is iemand die Israël aanvalt, maar zwijgt over de enorme misdadigheid die uit de Arabische wereld komt en uit een deel van de islamitische gemeenschappen in Europa.
En nog zo'n post waar je me persoonlijk aanvalt maar opnieuw geen enkel argument aanbrengt en geen bewijzen levert voor wat je claimt. Ik zie maar zelden zo'n slechter debater.Volgens mij heb je persoonlijke issues. Je hebt genoeg aandacht gehad.
En nog zo'n post waar je me persoonlijk aanvalt maar opnieuw geen enkel argument aanbrengt en geen bewijzen levert voor wat je claimt. Ik zie maar zelden zo'n slechter debater.
)Je mag mijn adres hebben hoor, geen probleem. Je mag koffie komen drinken, thee of iets anders. En ik post idd niet altijd per se iets waar ik een uitgesproken mening over heb. Zolang ik het maar vindt passen bij het topic, in zoverre is dat al een mening.
Eh? Kan je mij dan zeggen wat mijn ideeën zijn? Ik heb net dit hele topic doorgelezen en ik zie bijna nergens dat ik iets schrijf over wat ik ervan vindt, tenzij ik daar expliciet over schrijf. Dit lijkt zo gevoelig voor sommigen onder ons dat je gelijk in een kamp wordt geplaatst. En dat gaat met een fanatisme die ik zelden meemaak.
Ik onderschrijf dit juist in een eerdere post.dit conflict moddertijd nu al zo lang aan en beide partijen hebben verschrikkelijke dingen gedaan waardoor dit moeilijk is op te lossen