- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Tja, Miko Peled, geboren en getogen in een Israelisch gezin,... wiens vader een succesvolle generaal was en fervent en overtuigd zionist, tja, die kan het niet weten he. Maar iemand uit Nederland, die mensen zoals Wictor citeert, die weet het dan weer wel. Amira Hass, geboren en getogen in Israel, en jarenlang leefde in Ramallah, die kan het ook niet weten he.... maar iemand uit Nederland wel.Dat is exact mijn punt. Je hebt te maken met de realiteit en vele waarheden hoe kan je nou bepalen van een afstand en vanuit een relatieve democratie wat de waarheid is. De extremen van beide kanten kunnen wellicht weggestreept worden. Maar ik ben vooral blij dat we hier op een forum kunnen schrijven wat we willen, de draak kunnen steken met elkaar en uiteindelijk de computer uit kunnen doen om verder te gaan met de waan van de dag.
Ik heb meer drammen en op de man spelen, negatief doen gezien. Daarin houd ik je ook enigszins een spiegel voor. Dus let's agree to disagree. Een academici die toevallig Joods bloed heeft niet automatisch meer gelijk dan een niet academici die niet Joods is eh.