- Waardering
- 21.437
Nou is het weer irrelevant. Je kan dit conflict niet in 1 of 2 zinnen samenvatten. Ik weet dat jij van de hokjes bent en dat het liefst lijkt te doen maar jezus kom op nou. Er is domweg geen gesprek met jou aan te gaan. Uitgesloten.
'Ja maar Palestijnen willen geen vrede en ze vallen Israelische militairen aan"... ja, inderdaad. Dat zouden wij ook doen na 70 jaar onderdrukking.
Het is heel simpel: wij Europeanen hebben gewapend verzet geleverd tegen de Nazi's die bij ons binnenvielen. Dat doen de Palestijnen ook. Dat recht hebben ze.
Alsmaar over rechten, rechten en dit en dat. Kijk eens naar wat er daar speelt, ze vegen hun reet af met jouw rechten. Denk ook eens aan plichten. Ik laat het hierbij. Ciao. Ohja kan je nu weer je act spelen van lange tenen, drammen en negativiteit.Als jij denkt dat dit te vergelijken is met het gewapende verzet tegen de nazi's vraag ik mij af welke wieken je hebt geraakt van de molen.

maar zich opofferen als martelaar is je toch niet vreemd in die wereld vermoed ik? Al dan niet gebrainwashed, aangevuurd door de leiders. Het kan toch niet dat ze echt geloofden dat ze ffe over de grens gingen geraken?
(35.000)