MuscleMeat

Israël & Joodse Diaspora

Dat was wel een oorlogsmisdaad ja.

Als jij het voor het zeggen had, hoe zou je het dan oplossen dan?
Blij dat je het vraagt. Vetorecht afschaffen van de permanente leden van de Veligheidsraad. Dan zou Israel al lang gesanctioneerd zijn voor het overtreden van meerdere VN-resoluties.
Er moet slechts 1 staat komen, waar alle Palestijnse vluchtelingen, samen met alle Israeli's, wonen in 1 staat, waar éénieder dezelfde rechten en plichten kent. Noem de staat Israel-Palestina,... Aangezien de tweestatenoplossing dood is (onmogelijk te doen heropleven door de vele onomkeerbare acties van Israel) is eeen éénstatenoplissing de enige oplossing;
Ik geloof dat beide volkeren dit kunnen en aankunnen en elkaar kunnen vergeven voor het verleden. Deze volkeren hebben 1400 jaar in relatieve vrede samengeleefd. Het is geen religieus conflict, al doen beide partijen beroep op hun religie om hun zaak te steunen;

Een nulletje teveel bij het aantal slachtoffers van Dresden. :P (35.000)
Er waren vroeger berichten dat het om 300 000 doden ging; Daarna werd dit cijfer bijgesteld: tussen de 30 000 en 100 000 .
Het klopt inderdaad dat ik heel lang weet had dat het om 300 000 doden ging maar had dit een aantal maanden geleden al eens gecorrigeerd gezien naar 100 000 en dat was ik vergeten; Wel goed dat je me corrigeerde.
En het was inderdaad een oorlogsmisdaad want ze bombardeerden "blind" en wisten dat er vele duizenden burgers gingen sterven.
Waar maak ik het verschil met Hamas die raketten afvuurt op "Israel"? Nou dat is redelijk makkelijk uit te leggen: neem Sderot: daar wonen 40 000 kolonisten op gestolen land; De burgers die daar wonen weten dat en hebben actief meegedaan aan het verjagen van de Palestijnen. Dit zijn geen onschuldige burgers. Als je dan een bom op je kop krijgt, dan is het je eigen schuld. ALs je een Palestijn bent, en je stapt in Israel op een ISraelische bus in Tel Aviv ontploffen, dan ben je een smerige terrorist!. Doe je hetzelfde in een illegale nederzetting, dan ben je dat niet. Al vind ik dat je het best zonder te doden oplost. Maar dat is niet mogelijk gebleken.

jezus ,wat ben jij een gefrustreerde engerd

waar de meeste mensen hier nog een beetje humor en zelfspot hebben

en openstaan voor andere meningen,

kom jij keer op keer op een vrij agressieve manier je mening doordrammen,

iedereen met een andere mening of voorkeur is gek ,dom en een racist,

ik denk dat je in de laatste dagen heel veel mensen heb laten zien

wie je in werkelijkheid bent

nou weet ik ook gelijk weer waarom ik met sommige dingen niets meer te maken wil hebben
Je bent onzin aan het uitkramen. Als je racistische dingen schreeuwt, en ik noem je een racist, dan is dit een vaststelling, dat heeft niks te maken met agressie. Humor en zelfspot? Dat heb ik van jou hier nog niet gezien dus waarom zou ik grappen maken in zo'n zwaar topic. ALs je wil lachen ga je maar naar het humor gedeelte van het forum. En als je denkt dat je iemand "werkelijk kan kennen" op een forum, dan ben je nog dommer dan ik aanvankelijk dacht;

Je bent onzin aan het uitkramen. Als je racistische dingen schreeuwt, en ik noem je een racist, dan is dit een vaststelling, dat heeft niks te maken met agressie. Humor en zelfspot? Dat heb ik van jou hier nog niet gezien dus waarom zou ik grappen maken in zo'n zwaar topic. ALs je wil lachen ga je maar naar het humor gedeelte van het forum. En als je denkt dat je iemand "werkelijk kan kennen" op een forum, dan ben je nog dommer dan ik aanvankelijk dacht;

Rot op arrogante pannenkoek

Laatst bewerkt:
Wie zegt dat ik geen humor heb?!

Nou ik ben anders heel sterk en knap
hoor voor een bodybuilder,
ik kon gisteren wel 4 x 50 kg bankdrukken,dat doen er mij niet veel
na
Hou nu maar op met je keybord warrior onzin. Bodybuilders zijn traag, lomp, en snel moe.... echt geen uitdaging. Verwijder nu maar je dreigement zodat Sanca je niet hoeft te sanctioneren.

Iemand in dit topic is wel heel hard gefrustreerd :roflol:. Ken er verder niks van, maar yasmine je neemt het woord racist veel te vaak in de mond, dat gecombineerd met die naam van jou zorgt ervoor dat niemand hier jou serieus zal nemen.
Misschien is dat ook je doel maar zo kom je niet over.

Lijkt wel het kinderdagverblijf van mijn dochter hier :roflol:

Nou ik ben anders heel sterk en knap
hoor voor een bodybuilder,
ik kon gisteren wel 4 x 50 kg bankdrukken,dat doen er mij niet veel
na
Het is maar goed dat je aan het dollen bent want Christian is opvallend regelmatig ziek, zwak of misselijk (geweest). Depressief, somber, last van zijn hoofd, rug, en wat nog niet meer. Dat hij loopt mag een wonder heten als ik denk aan al zijn topics.

log Christian, papa van Yasmine

https://forum.bodybuilding.nl/topic...dere-malen-tot-bloedens-toe-heeft-ges.372603/

Getuigen of info verkeersagressie Buggenhout

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Check die posts en lees over deze badass, is gewoon goud. Verder is het opvallend vaak tegen Israel, Joden- EricR kan daarover meepraten die werd ook doodmoe van deze knakker.

Iemand in dit topic is wel heel hard gefrustreerd :roflol:. Ken er verder niks van, maar yasmine je neemt het woord racist veel te vaak in de mond, dat gecombineerd met die naam van jou zorgt ervoor dat niemand hier jou serieus zal nemen.
Misschien is dat ook je doel maar zo kom je niet over.
Het is niet mijn doel om ernstig genomen te worden en ja, als iemand een racistische uitspraak doet, die vaak herhaalt, dan is dat een racist en mag je dat terecht benoemen.

Terug
Naar boven