XXL Nutrition

Israël & Joodse Diaspora

Is het gepast om in het Joodse diaspora topic het over het leed van een ander volk te hebben?

Is het gepast om in het Joodse diaspora topic het over het leed van een ander volk te hebben?
Eensch. De Joden leiden best veel, vaak zijn ze bankdirecteur of politici en leiden bv een bank of een land of een diamantenwinkel.

• Topic Starter Topic Starter
Om daarna het gebied waar ze naartoe zijn gevlucht te bombarderen...
Genocide.
Het is niet logisch om eerst allerlei branches van de IDF Gaza in te sturen als ze de intentie hebben om iedereen naar de verdommenis te bombarderen.

Dat had hun luchtmacht op eigen houtje kunnen doen.

Schaamteloos, laat dat kind gewoon haar liedje zingen.
Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.
Desnoods, voor de liefhebbers van de "sweet taste of liberal's tears".
Een aantal mensen die stemmen voor Israel krijgen bevestiging met een stem op Noorwegen. Hoe dat zit wordt uitgezocht. Zoiets gaat nu rond. Wat ervan klopt geen idee.

Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.
De wereld heeft genoeg van de onderdrukking van Palestijnen.

Israël doet verongelukt, en laat de protesten in Israël niet zien op tv.

Volkomen terecht dat ze vocaal wordt gemarteld.

IMG-20240511-WA0014.jpg

De wereld heeft genoeg van de onderdrukking van Palestijnen.

Israël doet verongelukt, en laat de protesten in Israël niet zien op tv.

Volkomen terecht dat ze vocaal wordt gemarteld.
De realiteit is dat wanneer terreurorganisatie Hamas de wapens neerlegt er pas een kans is dat Israel dit ook wil gaan doen.

Wat een zangeres daarmee van doen heeft is mij een raadsel. Over waarom dat vocaal martelen zoals jij dat dan noemt dan terecht zou zijn ontgaat mij volledig.

Terug
Naar boven