Ja, maar om het nu over genocide te hebben? Vooraf vragen aan de tegenpartij om burgers te evacueren lijkt me niet genocidaal.
Om daarna het gebied waar ze naartoe zijn gevlucht te bombarderen...
Genocide.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar om het nu over genocide te hebben? Vooraf vragen aan de tegenpartij om burgers te evacueren lijkt me niet genocidaal.
Eensch. De Joden leiden best veel, vaak zijn ze bankdirecteur of politici en leiden bv een bank of een land of een diamantenwinkel.Is het gepast om in het Joodse diaspora topic het over het leed van een ander volk te hebben?
Het is niet logisch om eerst allerlei branches van de IDF Gaza in te sturen als ze de intentie hebben om iedereen naar de verdommenis te bombarderen.Om daarna het gebied waar ze naartoe zijn gevlucht te bombarderen...
Genocide.
En waarschijnlijk Joods eigendom.
Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.Schaamteloos, laat dat kind gewoon haar liedje zingen.
Een aantal mensen die stemmen voor Israel krijgen bevestiging met een stem op Noorwegen. Hoe dat zit wordt uitgezocht. Zoiets gaat nu rond. Wat ervan klopt geen idee.Desnoods, voor de liefhebbers van de "sweet taste of liberal's tears".
De wereld heeft genoeg van de onderdrukking van Palestijnen.Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.
De realiteit is dat wanneer terreurorganisatie Hamas de wapens neerlegt er pas een kans is dat Israel dit ook wil gaan doen.De wereld heeft genoeg van de onderdrukking van Palestijnen.
Israël doet verongelukt, en laat de protesten in Israël niet zien op tv.
Volkomen terecht dat ze vocaal wordt gemarteld.
De realiteit is dat wanneer terreurorganisatie Hamas de wapens neerlegt er pas een kans is dat Israel dit ook wil gaan doen.
Ik schrijf over wat ik denk dat de realiteit is.![]()
Jij gelooft ook nog steeds dat deze oorlog en genocide met/door Hamas begonnen is?
Het business-model van Hamas is wel het zorgen dat het in ieder geval niet ten einde komt.![]()
Jij gelooft ook nog steeds dat deze oorlog en genocide met/door Hamas begonnen is?
Het business-model van Hamas is wel het zorgen dat het in ieder geval niet ten einde komt.