- Waardering
- 21.437
Jij denkt dat Israël de wapens neerlegt voordat Hamas dit doet? Waar is die aanname precies op gestoeld dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij denkt dat Israël de wapens neerlegt voordat Hamas dit doet? Waar is die aanname precies op gestoeld dan.
Zij vertegenwoordigd Israël. Zij staat symbool voor dat land.De realiteit is dat wanneer terreurorganisatie Hamas de wapens neerlegt er pas een kans is dat Israel dit ook wil gaan doen.
Wat een zangeres daarmee van doen heeft is mij een raadsel. Over waarom dat vocaal martelen zoals jij dat dan noemt dan terecht zou zijn ontgaat mij volledig.
Die mensen stemmen 6 ipv 06?Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.
Een aantal mensen die stemmen voor Israel krijgen bevestiging met een stem op Noorwegen. Hoe dat zit wordt uitgezocht. Zoiets gaat nu rond. Wat ervan klopt geen idee.
Het Hamas dat zich richt op burgerslachtoffers, dat zich verschuilt in ziekenhuizen, dat wapens opslaat in moskeëen en raketten lanceert vanaf scholen.En wat hadden ze anders moeten doen om er een einde aan proberen te maken?
Het Hamas dat zich richt op burgerslachtoffers, dat zich verschuilt in ziekenhuizen, dat wapens opslaat in moskeëen en raketten lanceert vanaf scholen.
Daar kan je ook andere keuzes maken.
Zie toevoeging, waarom moet ik dat verzinnen?Nogmaals, ik keur hun daden niet goed. Maar ik vroeg wat ze wel hadden moeten doen. Niet wat ze niet hadden moeten doen.
Niet voor Netanyahu toch.
Nu zie ik niet direct het nadeel van geen McDonalds of Starbucks, maar toch...Ik had nooit gedacht zulke openlijke afkeuringen mee te maken zoals de laatste maanden in allerlei gelederen vertoond worden.
Waarom moet ik verzinnen wat Hamas had moeten doen?
Hamas en Iran hebben belang bij het voortdurend van het conflict, de mensen in Gaza zijn slechts een middel tot dat doel, hun dood een prachtig propagandamiddel.
Het doel van Hamas en Iran is de normalisering van de betrekkingen tussen Israël enerzijds en onder andere Saudi-Arabië, Jordanië en Egypte anderzijds op te blazen. Ze hebben ook slachtoffers nodig aan Palestijnse zijde om hun haat te kunnen blijven voeren.
Het doel van Hamas en Iran is de normalisering van de betrekkingen tussen Israël enerzijds en onder andere Saudi-Arabië, Jordanië en Egypte anderzijds op te blazen. Ze hebben ook slachtoffers nodig aan Palestijnse zijde om hun haat te kunnen blijven voeren.
Ik begrijp deze ook niet.Dan heeft Hamas dus niks te maken met het gesprek over Israël vs Palestina. Toch? (Het is laat, kan zijn dat ik je verkeerd begreep).
Ik begrijp deze ook niet.
Er stond een meisje te zingen in Malmö, die had er sowieso niets mee te maken.
Wat is het doel van Hamas?Dan spoelen we even terug.
Mijn standpunt was Israël vs Palestina.
Geen andere landen of gebieden.
Mooie woordkeuze (leiden)Eensch. De Joden leiden best veel, vaak zijn ze bankdirecteur of politici en leiden bv een bank of een land of een diamantenwinkel.