Fitness Seller

Israël & Joodse Diaspora

Voor de "Goede Zaak" mag zoals altijd weer alles, valt schade en ongemak in het niet bij het te bestrijden kwaad en zijn het een paar "rotte" appels en infiltranten die het zouden doen.

"Fiery, but mostly peaceful..."

• Topic Starter Topic Starter
De mannen met een handdoek op hun kop. :roflol:

Hoofddoek bedoel je

Van mensen die drankautomaten als pro-Israël zien zou ik sowieso geen rationele argumenten verwachten.

Toegegeven, het tapijt was misschien ietwat fascistisch.

Laat ons niet vergeten dat Hitler ook een tapijt had.

Want sancties werken zo goed... :emo:

Als het daar, inderdaad, een Gitmo 2.0 is, dan zie ik iedereen die er iets mee te maken heeft graag voor de krijgsraad of een rechter verschijnen.

Ik heb de indruk dat de universiteit van Amsterdam de banden met Israël moet verbreken.

wat vind je van de vernielingen in de UvA?
SD.gif

Ik kan me alleen maar voorstellen wat er zal gebeuren als NL universiteiten de banden met Israël verbreken. Dat zal hun moraal dusdanig breken dat ze vrijwillig hun land zullen opdoeken.

Zlatan.gif

Ik kan me alleen maar voorstellen wat er zal gebeuren als NL universiteiten de banden met Israël verbreken. Dat zal hun moraal dusdanig breken dat ze vrijwillig hun land zullen opdoeken.

Zlatan.gif
Juist uit universiteiten en andere onderwijsinstellingen komt in Israël het tegengeluid. Die school in Den Haag die heel stoer de banden verbrak met een school in Israël, verbrak banden met een school die een tentoonstelling had van Arabische studenten die de toestand van Palestijnen aankaartte. Die tentoonstelling lieten ze ondanks kritiek uit politiek en maatschappij gewoon staan.

Interessant

Ik begrijp sowieso niet wat precies hun bedoeling is. Als je de banden verbreekt kun je niet meer in dialoog gaan. Terwijl ik nog altijd geloof dat er ooit een jongere generatie Israëli's zal zijn die dit oplost. Maar goed, zoals ze nu bezig zijn zal ik het blijkbaar niet meer meemaken. :emo:

Terug
Naar boven