- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent zelf antisemiet!
ze weten altijd zo goed te beargumenteren waarom ze aan het demonstreren zijn..
Toegegeven, het tapijt was misschien ietwat fascistisch.
Er is een documentaire (over antisemitisme) waarin een jongeman zichzelf een derde generatie Holocaustoverlevende noemt en nu zie ik deze meid haar lot vergelijken met de Holocaust. Dat vind ik toch behoorlijk problematisch als dat bij hun opvoeding hoort aldaar.
wat vind je van de vernielingen in de UvA?Ik heb de indruk dat de universiteit van Amsterdam de banden met Israël moet verbreken.
Juist uit universiteiten en andere onderwijsinstellingen komt in Israël het tegengeluid. Die school in Den Haag die heel stoer de banden verbrak met een school in Israël, verbrak banden met een school die een tentoonstelling had van Arabische studenten die de toestand van Palestijnen aankaartte. Die tentoonstelling lieten ze ondanks kritiek uit politiek en maatschappij gewoon staan.Ik kan me alleen maar voorstellen wat er zal gebeuren als NL universiteiten de banden met Israël verbreken. Dat zal hun moraal dusdanig breken dat ze vrijwillig hun land zullen opdoeken.
![]()