MuscleMeat

It's time for some serious weights

mikeo26

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
1.793
Lengte
1m81
Massa
117kg
Mijn naam is Mike.
Ik train vanaf 3 juni 2009.
En ik vind het leuk "om veel gewicht te verplaatsen" laatste tijd. leuker als lagere gewichten en dan bb style.
Ben daarom 4 weken geleden ook met wendler 5/3/1 begonnen.

Heb al bijna sinds dat ik train een log gehad in het andere log gedeelte, maar nu toch maar de stap naar hier gezet. ik bench nog geen 100 maar je moet ergens beginnen he :p

Nog een reden om hier te loggen: dat ik hier waarschijnlijk betere hulp ga krijgen, als het gaat om kracht-gericht trainen

Stats: (last updated 13-02-2010)
17jr
1.81 (denk ik)
85kg bw

dl: 1 x 190
sq: 1 x 150
bp: 1 x 95
mp: 1 x 65

Stats: (09-08-2010)
17jr
1.81
91kg bw

dl: 1 x 230
sq: 1 x 180
bp: 1 x 110
mp: 1 x 80

Doelen 26 oktober 2010
dl: 1 x 220 al gehaald > 1 x 230 > gehaald > 1 x 240
sq: 1 x 170 al gehaald > 1 x 200
bp: 1 x 110 > gehaald > 1 x 120
log lift: 1 x 100 > gehaald > 1 x 105

Laatst bewerkt:
Je had ook gewoon je log kunnen laten verplaatsen.

Volgens mij kan een mod dat gewoon doen, maar je mag ook een nieuw log openen als je dat wilt. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Laat deze wel gewoon open. scheelt weer moeite

Succes als powerlifter mike!
iI zal je log blijven volgen, ook al heb je ons BB'ers de rug hebt toegekeerd
:jk:

Ik ga je hier ook volgen mike, succes de komende tijd met wendler. Volgende week weer lekker knallen. Ben benieuwd

vanmorgen van 6 tot 12 gewerkt. had van te voren alleen een shake met brinta op. na een uurtje werken dacht ik dat ik van me eigen af ging, werd helemaal wazig.
(ben het niet gewend om om 6 uur al te beginnen met werken).
toen had ik gelukkig om half 9 pauze, me eigen ff volgestouwd met van die plakbolussen en eierkoeken met een pak chocomel.

net ff getraind. (in de garage met bb van me pa, die gaat maar tot 50kg, komt mooi uit. hoef ik niet speciaal naar de gym voor zo'n kleine training.

Cycle 1 - Week 4 (Deload) - Dag3: Bench Press

eerst warmup met bb
5 x 30
5 x 40
5 x 45

nog wat fly's gedaan en tricep extensions op heel laag gewicht, niet benoemswaardig.

Ga nu bij me pa nog een auto poetsen, morgen squat (deload) dag. zondag eindelijk cycle 2 :D

Hahaha ****ing licht ofniet heb je wel eens gezweet?:D ff een abbo nemen op je nieuwe log.

:roflol: word er vandaag nog geknalt?

moet eigenlijk gaan squatten (laatste dag deload).
niet echt zin om daarvoor naar de gym te gaan. daarom doe ik eht straks ff in de garage. moet als hoogste set 5 x 55 doen, en die BB hier is 50kg. dan maar 5kg minder.

gooi ik de bb gewoon in me nek want heb geen squat rack.

ik kijk wel uit na zondag! deze week duurde wel heel lang.

een barbell van 55 kg? wat is dat wel niet voor ding dan :D

een barbell van 55 kg? wat is dat wel niet voor ding dan :D

niet heel de barbell is 55kg :p
ti's volgens mij een 30mm stang.
en dan zitten er aan iedere kant: 10kg, 2 x 5kg en 1 x 3kg aan. daar traint hij mee.

ben ook ff bezig met remblokken van me brommer te vervangen, een week op moeten wachten.
had de hele week niet gereden want me schijf begon te slijten hehe. die oude blokken waren zo plat als een dubbeltje.

alleen wat een gedoe om die rem klauw goed open te krijgen voor die nieuwe blokken erin te duwen

Ik ga straks wel trainen als ik me eigen goed voel.

Was gisteren ineens zo ziek als een hond, heb 0,0gr voeding binnen gehad over de heledag. (de hele dag in bed gelegen).

ik kon zelfs geen water drinken, dat kotste ik gelijk eruit. zo raar want normaal kots ik nooit.
voel me al wel een stuk beter nu, ff kijken hoeveel voeding ik naar binnen kan proppen, en misschien komt er dus nog wel een redelijke training. maar ik verwacht er niet te veel van

Heey Mike. Heb je jouw bench en MP met 2,5 kgverhoogt. Zo ja, hoe heb je dat gedaan. Want zo te zien bij je vorige Cycle had je bij je bench 75 x5 ingevult.

Gappieeeeej! Alles lekkah? Gaat goed hier ?

Heey Mike. Heb je jouw bench en MP met 2,5 kgverhoogt. Zo ja, hoe heb je dat gedaan. Want zo te zien bij je vorige Cycle had je bij je bench 75 x5 ingevult.
normaal gesproken bij Ub gewon +2,5 na een cycle ja.
maar ik zat vorige cycle 10% te laag te trainen, vandaag wat anders

Gappieeeeej! Alles lekkah? Gaat goed hier ?
ja gaat wel lekker nu jah.
vandaag voor het eerst met me brommert naar het werk gegaan (remlbokken waren voorheen kapot)

ben om 8.15 vertrokken hier, en om 9.45 was ik er pas.
hele tijd in de regen rijden zoeken naar die AH, ik kon het echt niet vinden hahah. wat een doolhof is die reeshof in tilburg.
was nog een stukje verkeerd gereden, op zo'nweg langs de snelweg, en ik kon de auto's aardig bijhouden :P

straks schouders is goed aanpakken met MP :D

Laatst bewerkt:
Echt een lekkere training.
Boring but big. 1e keer gedaan, en ben er heel tevreden over.
al weet ik wel dat ik deze periode geen 1 keer fatsoenlijke dips neer ga kunnen zetten, schouders en triceps waren ****ing erg verzuurd na het ene mp setje al :P voelde goed

Cycle 2 - Week 1 - Dag 1: Militairy Press (strict)

Doel:
5 x 35
5 x 40
>5 x 45

Warm up:
10 x 20
5 x 30
5 x 30
Werk sets:
5 x 35
5 x 40
13 x 45
Gehaald
nét geen volume pr helaas :p

Militairy Press
10 x 40
10 x 40
10 x 35
10 x 30
10 x 25
vanaf 3 setje werd het steeds moeilijker, laatste rep ging heel moeizaam steeds, maar het lukte net iedere keer.

Pull up's
variërende grip
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW
4 x BW
4 x BW
3 x BW
3 x BW
2 x BW

Dippen
10 x BW
10 x BW
8 x BW
7 x BW
5 x BW
4 x BW
veel slechter als tevore, hiermee ga ik het moeten doen komende tijd. wel tevreden gelukkig

Terug
Naar boven