MuscleMeat

It's time for some serious weights

Nette training man!:thumb:

ben jij ook zo slecht met pull ups? :o succes met je 5/3/1 verder. die volg je toch?

Goeie MP man, heb je er echt niet meer uit kunnen halen? Daarna doe je nog 2 x 10 x 40.
Verder nog steeds wel goeie dips hoor;)gezien de hele training

• Topic Starter Topic Starter
danku gta

ben jij ook zo slecht met pull ups? :o succes met je 5/3/1 verder. die volg je toch?
gaat wel steeds beter, daar ben ik wel tevreden mee. mijn doel is om uiteindelijk setjes van 10 te kunnen maken :D
en jep, ben met 531 bezig

Goeie MP man, heb je er echt niet meer uit kunnen halen? Daarna doe je nog 2 x 10 x 40.
Verder nog steeds wel goeie dips hoor;)gezien de hele training
nee, er zat echt geen 14é rep in. de laatste rep duurde al wel enkele seconde.
maar omdat ze aan het verbouwen zijn in de gym, kan ik niet de hele tijd water drinken.
ben dus na die all-out set wat water gaan drinken in de kleedkamer.
misschien dat het daarom weer ff lekker ging

aha hier zit je
succes met je nieuwe loggie mike
lekker ge- bwd

Mooie training man. Probeer echt alle zeilen bij te zetten op de MP, daar heb je alleen maar profijt van!

Waarom pak je na je werksets nog zo veel volume op relatief hoge percentages van je max?

aha hier zit je
succes met je nieuwe loggie mike
lekker ge- bwd
Thnx Ove.
ik zit hier verstopt ja :p

Mooie training man. Probeer echt alle zeilen bij te zetten op de MP, daar heb je alleen maar profijt van!
MP is een van me beste oefeningen, dus dat is alleen maar mooi.
Alleen heb ik deze een lange tijd niet met regelmaat gedaan met mijn ub/lb schema

ik heb wel gewoon spierpijn in me borst bovenkant en zeikant. zal vast wel komen door de vele MP's en het dippen.

Waarom pak je na je werksets nog zo veel volume op relatief hoge percentages van je max?
Ik heb het op de pyramide manier gedaan, hoog beginnen, laag eindigen.

Weet niet of dat slecht is om ook kracht op te bouwen?
dit staat in het e-book van wendler:
Just do 5 sets of 10 reps and build some muscle. Since you’re already warmed up, you can pyramid down here. For example: Squat – 315x10, 315x10, 275x10, 245x10, 245x10
ik ga zometeen deadliften, heel de week moet ik van 6 tot 12 (of 13) werken, dus heb ik de meeste middagen vrij. dat is wel fijn.
en maandag ben ik de hele dag vrij :D

eerst nog ff een super dikke maaltijd naar binnen werken

succes dalijk met deadliften man, word bikkelen als je de eerste cycle eigelijk te laag had ingezet:D hoeveel moet je pakken >5 x 130 ongeveer?

Jep, >5 x 130
heb nog steeds niet 180 ingevoerd, 167 volgens mij. ik vond die 180 namelijk niet heel netjes omhoog getrokken.

Go for it gap! Brutal DL for THE win!!

Hopelijk heb ik volgende week geen werkdagen meer dat ik om 5 uur uit me nest moet. was vandaag de 3e keer, en ben er nog steeds niet aan gewend.

veelste weinig slaap zal ervoor zorgen dat mijn conditie super slecht is, zoals vandaag. schuingedrukte stukken meer info :P

Cycle 2 - Week 1 - Dag 2: Deadlift

Doel:
5 x 100
5 x 115
>5 x 130

Warm up:
5 x stang
5 x 70
5 x 70
Werk sets:
5 x 100
5 x 115
8 x 130
Gehaald
ik was helemaal buiten adem na de laatste set, had 5 minuten nodig om tot rust te komen.
was al half buiten adem bij warm up sets.
conditie was al slecht dat wist ik, maar zoals vandaag heb ik nooit te voren gemerkt.

Deadlift

4 x 8 x 60
geen 5 setjes van 10 dus

Hanging Leg Raise's
4 x 5x
eerste keer goed gedaan deze oefening, al was het hem net niet. wilde hem eigenlijk aan de stang van de smitmachine doen, maar dat ging niet omdat die bezet was.
nu moest ik een dikke balk van de cable cross gebruiken, wat echt een k*t grip is (hand kan ik niet sluiten)

heb al zin in de bankdruk dag :D

Vanavond om een uur of half 9, 9 uur me bed in.

Laatst bewerkt:
Overloper!

Achjah ik snap het hoor , ik train ook het liefst met zware gewichten :'). Powerbuilden :D.

Gaat nog altijd goed he , vooral Deadlift is erg nice!

Mooie deadlift makker, kwarkie trots!

Ik ga binnenkort ook beginnen met touwtjespringen

net gebenched, ging "redelijk". maar ik heb het idee dat ik sinds enkele weken onder mijn niveau train. denk dat dit komt door de rare werktijden en gekke nachtrust. maar het kan ook ergens anders aan liggen.
ik ga gewoon rustig door met trainen, zolang ik mijn doel haal bij de main lift vind ik het wel goed.

ik heb me eigen ook ingeschreven voor een strongman wedstrijd.
NSMB New Commers Strong Man Cup

Ik ga hieraan meedoen voor de lol, want kans hebben op een goeie plek heb ik toch niet. heb nog een half jaar om te trainen.

Cycle 2 - Week 1 - Dag 3: Bench Press
Doel:
5 x 50
5 x 55
>5 x 65

Warm up:
10x stang
5 x 30
5 x 30
Werk sets:
5 x 50
5 x 55
10 x 65
Gehaald
Ik haalde enkele weken geleden 11 x 65, minder kracht dus.

hier begint het lachwekkende gedeelte.
2 maanden geleden deed ik 2 x 5 x 70, en nog 5 x 75.
of 2 x 10 x 60 iets in die richting

Bench Press
7 x 60
9 x 50
10 x 40
10 x 40
10 x 40

Pendlay Row
10 x 60
10 x 70
10 x 50
10 x 50
10 x 50

BB Curl

10 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 25
10 x 30

En nu ga ik hier thuis ff 15-30 minuten op de hometrainer. sinds ik KT doe heb ik nog geen een keer een cardio apparaat aangeraakt. ben benieuwd hoe het gaat hehehe
:P

Ik vind het niet eens zon slechte training. Je kan niet altijd super trainen he, je hebt je doel in ieder geval wel ruim gehaald. Lekker pendlay rows ook man. Hoeveel is je doel voor de volgende trainign met squat?

Gaat goed hier mikey cker ook een lekkere volume op je DL.
Inderdaad heb ik ook een klein dipje gehad met BP evenals mijn OH Press (zwakte punt) maar met BP kom ik alweer aardig uit de klauwen. En OH Press gaat ook weer beter :D

gewoon door blijven gaan is de sleutel tot succes ga ik van uit.

zaterdag ga ik squatten, dan moet ik dit doen NikeSPARQ:
5x65
5x75
>5x85
zelfde als bij vorige cycle week 3.
week 2 word al leuker met >3 x 90

Terug
Naar boven