Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
danku gta
gaat wel steeds beter, daar ben ik wel tevreden mee. mijn doel is om uiteindelijk setjes van 10 te kunnen makenben jij ook zo slecht met pull ups?succes met je 5/3/1 verder. die volg je toch?

nee, er zat echt geen 14é rep in. de laatste rep duurde al wel enkele seconde.Goeie MP man, heb je er echt niet meer uit kunnen halen? Daarna doe je nog 2 x 10 x 40.
Verder nog steeds wel goeie dips hoorgezien de hele training
Thnx Ove.aha hier zit je
succes met je nieuwe loggie mike
lekker ge- bwd

MP is een van me beste oefeningen, dus dat is alleen maar mooi.Mooie training man. Probeer echt alle zeilen bij te zetten op de MP, daar heb je alleen maar profijt van!
Ik heb het op de pyramide manier gedaan, hoog beginnen, laag eindigen.Waarom pak je na je werksets nog zo veel volume op relatief hoge percentages van je max?
ik ga zometeen deadliften, heel de week moet ik van 6 tot 12 (of 13) werken, dus heb ik de meeste middagen vrij. dat is wel fijn.Just do 5 sets of 10 reps and build some muscle. Since you’re already warmed up, you can pyramid down here. For example: Squat – 315x10, 315x10, 275x10, 245x10, 245x10