MuscleMeat

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

• Topic Starter Topic Starter
Dem hijackers.

Hoe zitten je trainingen en voeding in elkaar?

lekkere hi-jack guys, nice going haha.
Anyway, niet bang voor leverproblemen later, of gezeik met eigen hormoonproductie etc?
Wrm zou ik leverproblemen krijgen als ik gewoon kuur en off ga en nakuur, ik doe ook geen orals een ga goed eten. Hormoonproductie weet ik niet, maar mijne was toch laag dus boeie

Wrm zou ik leverproblemen krijgen als ik gewoon kuur en off ga en nakuur, ik doe ook geen orals een ga goed eten. Hormoonproductie weet ik niet, maar mijne was toch laag dus boeie

Waarom pak je die nakuur shit niet gewoon alleen. Die boost toch ook eigen testproductie?

Ja maar dan gewoon langer blijven gebruiken, gewoon als een testbooster. Lijkt me stuk minder heavy.

doe je naturel?

Log maandag 17 december.
Gister wat ziek geweest, hele dag op bed gelegen en weinig gegeten. Vandaag wel wezen sporten en ging best lekker.
Training:
Rug biceps:
Deadlift 60x10; 100x8; 180x3(PR, filmpje onderaan); 120x12; 120x10

Wide grip pullups bodyweightx10;
Hammergrip pullups bw+24kgx6 en 4 reps bw; bw+24kgx4 en 3 reps bw;
WG pullups bw x7 en hammergrip bw x4

Lat Pulldown 54x12 wide grip; 45x12 closegrip; 41x12 very closegrip; 55x8 vc grip

Hanging scapula squize 3 sets van 20 reps

Dumbbel one arm rows 24x10; 30x8; 36x6

One arm machine bicep curl 23x6 + 2 extra reps links; 23x8

One arm concentration curl 10x7; 10x7; 10x7

Voeding:
11:40 - eitje, glas sinaasappelsap, 3 eetlepels olijfolie, 40 gr whey, 60 gr brinta.
16:00 - 40 gr dextro + 35 gr whey
18:10 - 50 gr dextro + 45 gr whey
19:15 - 200 gr gebakken aardappels, 30 gr mayo, 200 gr mager rundvlees
01:00 - liter volle melk, 500 gr magere kwark, 150 gram chocola

kcal 3300-3500 oid. eiwit (alleen dierlijke en hoogwaardige geteld) 200+

-----

http://www.youtube.com/watch?v=jW762vjM7k0

Goed fysiek, hoor, goed droog ook. Alleen je benen lijken minder droog, hoe dat ook mogelijk is.
Goede deadlift ook, ik weet niet of mijn benen nou zo lang zijn of die van jou kort, maar als ik jouw positie probeer aan te nemen, komen mijn handen net onder mijn knieen:o Vanwaar die handdoek, mag je geen chalk gebruiken:p?

Goed fysiek, hoor, goed droog ook. Alleen je benen lijken minder droog, hoe dat ook mogelijk is.
Goede deadlift ook, ik weet niet of mijn benen nou zo lang zijn of die van jou kort, maar als ik jouw positie probeer aan te nemen, komen mijn handen net onder mijn knieen:o Vanwaar die handdoek, mag je geen chalk gebruiken:p?

Thanks..! Benen zijn nog work in progress, maar gaan goed vooruit.
Das papier, helpt prima bij grip. Tegen zweet en glijden enzo.

Zag al regelmatig die shredded foto van je voorbij komen dus ben zeker benieuwd naar je dagboekje!

Hoeveel trainingsjaren heb je er inmiddels opzitten?

UPDATE 22 december en verder

Vandaag niet getraind, maar wel flinke cardio. Zaterdags werk ik altijd van 9 - 9 in de supermarkt dus loop duizend duizend.
Vandaag weinig kcal binnen, denk dat ik de 3000 net haal, beetje magertjes. Normaal zit ik zaterdags rond de 4000-5000 aangezien strong energy burnz.

Aankomende week zal het niet veel trainen worden. Klote feestdagen en moet tussendoor nog een hoop werken, dus ik maak er even een rustweekje van, misschien dat ik 1 keer ga sporten.
Zal deze week dus ook niet veel updates doen denk ik, aangezien die toch niet interessant zullen zijn.

Deze week even knutselen aan een degelijk trainingsschema als ik zin heb. Mocht ik er een maken, dan post ik hem uiteraard hier voor de brahs.

Kusjes en fijn weekend

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven