XXL Nutrition

J-Wheydoetookmee's lief dagboek

yo bro sry dat ik weer offtopic binnenval heb je voor de golds ook verzendkosten moeten betalen?

• Topic Starter Topic Starter
Wat is jou mening over wide grip pull ups ten opzichte van hammer grip pull ups?

Met Hammer grip kan je een stuk zwaarder gaan dan een wijde grip maar met wijde grip spreek je je rug beter aan dan met hammer grip. Welke denk jij dat het effectiefste is met als doel puur massa voor op de rug?

Ik denk dat variatie sowieso punt een is waar je naar moet kijken. Verschillende vormen van pullups voel ik ook heel anders in mn rug.
Maar met welke je het meeste massa pakt? Dan denk ik toch hammergrip en dan jezelf verzwaren. Als ik het goed heb kwam de decline ook beter naar voren qua spieraanspraak dan flat bankdrukken. Aangezien de rom van decline minder is, moet dat dus te zoeken zijn in het feit dat je bij decline meer kilos kan pakken. Zal met rug net zo wezen denk ik. Maar dan moet je dus wel echt je grens opzoeken en kilos aan je middel knopen.

Ik zou die wide grip pullups niet zo snel doen met jou schouder issues. En inderdaad, smalle grip is beter, omdat je meer gewicht pakt en omdat het minder blessure gevoelig is.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik tel mn vetten niet, maar die zullen hoog genoeg uitvallen denk ik. 1 - 1.5 per kg bw komt ik wel aan.
Verhouding verzadigd /eo/mo hou ik niet in de gaten. Daar ik wel ruimte voor verbetering. Misschien wat lijnzaad toevoegen in mn dagelijkse voeding.
Voor de negatieve effecten van verzadigd vet ben ik niet zo bang, dat wordt meer overdreven dan nodig denk ik. Een hoog cholesterol zal ik niet zo snel krijgen, maar anders laat ik binnenkort mn bloed een keer prikken. Ben zelf best benieuwd, en is ook wel interessant voor jullie allemaal denk ik.
Kan je je cholesterol gewoon bij de dokter laten prikken?

ziekenhuis
bij mij zit hoge cholesterol in familie, dus ga het vanaf 20e ook om t half jaar/jaar testen

ziekenhuis
bij mij zit hoge cholesterol in familie, dus ga het vanaf 20e ook om t half jaar/jaar testen

Moet wel via doorverwijzing denk ik? En wat kost dat?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 17:13 ----------

Ik zou die wide grip pullups niet zo snel doen met jou schouder issues. En inderdaad, smalle grip is beter, omdat je meer gewicht pakt en omdat het minder blessure gevoelig is.

Das t rare dus.. met pullups heb ik niet of nauwelijks last van mn schouders. Alle pressoefeningen zijn dan weer absoluut not done. Rug kan ik redelijk maxima belasten

Moet wel via doorverwijzing denk ik? En wat kost dat?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 17:13 ----------

Das t rare dus.. met pullups heb ik niet of nauwelijks last van mn schouders. Alle pressoefeningen zijn dan weer absoluut not done. Rug kan ik redelijk maxima belasten
Kan via de huisarts hoor meestal hebben ze bij elke huisartenpost een bloedprikker en ik weet niet of het wordt vergoed of het van eigen risico afgaat.

volgens mij wordt dat wel vergoed hoor

Thanks guise. Zal ik maar eens doen int nieuwe jaar dan, en de resultaten posten. Weten we meteen hoe 'slecht' al dat voer nou is

Ik lees via internet dat sommige wel moesten betalen, zelf ga ik maandag naar mn huisarts om te kijken of ik gezond ben om te kuren (ga bloed laten prikken) maar zij is vergeten testosterone aan te vinken bij de test :o

Wil je gaan kuren ja? Wat ga je doen? Al ingelezen enzo? Vind t voor mij (nog) niet nodig. Groei nog wel

als je nu al last van haaruitval heb, kan je net zo goed gaan kuren
anders komt het vanzelf van nature
Ja... maar ik heb wat gevonden wat ik tijdens de kuur mee kan draaien even researchen erover maar ik heb wel genoeg research gedaan over mijn kuur.
Ik wil echt wedstrijden draaien, train nu onderhand wel 2 en een half jaar maar ik kom niet in de buurt van de fitnessfysieken laat staan bodybuildingfysieken :(

Ja... maar ik heb wat gevonden wat ik tijdens de kuur mee kan draaien even researchen erover maar ik heb wel genoeg research gedaan over mijn kuur.
Ik wil echt wedstrijden draaien, train nu onderhand wel 2 en een half jaar maar ik kom niet in de buurt van de fitnessfysieken laat staan bodybuildingfysieken :(

wats zijn jouw stats dan? kg lengte etc

Hoe zitten je trainingen en voeding in elkaar?

lekkere hi-jack guys, nice going haha.
Anyway, niet bang voor leverproblemen later, of gezeik met eigen hormoonproductie etc?

dat voeding o.o

Welkom brah =D.
Niks mis met beetje genieten!

oh doe ik ook hoor, soms een beetje te veel. Bakker Bart, McDonald's, Albert Heijn, Subway, trekmuur/snackbar, loempiakraam, oliebollenkraam staan ook veel te dicht bij school. daarnaast heb ik ook veel tussenuren dus ik heb geen keuze :(

oh doe ik ook hoor, soms een beetje te veel. Bakker Bart, McDonald's, Albert Heijn, Subway, trekmuur/snackbar, loempiakraam, oliebollenkraam staan ook veel te dicht bij school. daarnaast heb ik ook veel tussenuren dus ik heb geen keuze :(

maakt niet uit man IIFYM

Terug
Naar boven