XXL Nutrition

Review JACK3D - USP Labs

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Jack3d, Never Have A Bad Workout Again!

Like having tons of energy, strength, stamina and endurance for your workouts? Who doesn't? There's nothing like the right combination of compounds taken pre-workout to deliver consistently mind-blowing workouts to help you achieve your goals. After all, if your workouts suck, you can all but forget about making killer progress anytime soon.

USPLabs Jack3d gives you the mad aggressive desire and ability to lift more weight, pump out more reps and have crazy lasting energy, along with sick muscle-engorging pumps. Jack3d is easily the most intense pre-workout product you will ever want to use again. The amount of energy and focus is perfect, pumps and vascularity will be out of control, but most importantly you will feel great throughout your entire workout. No crash, no bloat, no headaches, no blow workouts.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Voorlopig 1 keer maar update wel
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lemon echt wel te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1.5 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xtra-shop.com/jack3d-p-1058.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? vond het product op geen andere ned of bel site
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Voorlopig wel heb er best lekker op getraind
    focus, drang om door te gaan was er wel.

Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje

Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel

!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)

Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker

(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)

Jacked 45 servings.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er inderdaad veelbelovend uit. Volgende keer zeker even een potje mee bestellen bij XXL :D Whey Delicious is toch al weer bijna op :D :D

Gisteren 2 potten Jack3d besteld bij XXL.
Ben ook benieuwd ernaar... Op Amerikaanse boards zijn ze er alleszins ZEER enthousiast over.
Zal deze pre-workout misschien NOX PUMP EXTREME van de troon stoten?

Net een potje binnen gekregen nu morgen maar even met UB testen :)

Gisteren 2 potten Jack3d besteld bij XXL.
Ben ook benieuwd ernaar... Op Amerikaanse boards zijn ze er alleszins ZEER enthousiast over.
Zal deze pre-workout misschien NOX PUMP EXTREME van de troon stoten?

Ervaar hetzelfde met nox pump extreme als met Jacked!:)

ga er volgende week toch extra bijbestellen heb echt lekkere trainingen zo.goede pomp goede focus doortraindrang
wel merk ik in de loop van de dag dat de honger iets wat afneemt maar niet van nimmer kunnen eten dus gewoon ff wat inpompen als het zo blijft werken moet ik de 8 aanpassen maar pessimist als ik ben loop ik niet te hard vooruit het moet zich eerst heel bewijzen

heb je het op nuchtere maag genomen

• Topic Starter Topic Starter
Dit wordt mijn volgende als mn potje NOKO leeg is. Alleen maar positieve verhalen.
Ook had ik ergens gelezen dat er stoffen erin zitten die nog niet onderzocht zijn , mayb iemand een link? Een extra reden om het te halen :)

Heb m'n 2 potjes binnen :-)
Zijn wel erg kleine potjes maar als de kwaliteit zo goed is als wordt beweerd dan heb ik daar niet veel problemen mee.

Dit weekend ga ik JACK3D uitproberen tijdens rug/triceps training.

Heb het eergister voor de eerste keer gebruikt. Beviel prima lekkere training aardig goeie pomp en focus was ook dik in orde volgende keer wel even 1,5scoop ik denk dat het dan nog iets beter werkt ;)

Heb het eergister voor de eerste keer gebruikt. Beviel prima lekkere training aardig goeie pomp en focus was ook dik in orde volgende keer wel even 1,5scoop ik denk dat het dan nog iets beter werkt ;)

Ik ga morgen meteen voor 2 scoops :-)
Als je er maar 1 neemt en het valt wat tegen dan is die ene scoop meteen verloren. Dus direct het echte werk!

Ik heb wel 1 scoop gebruikt na een lange caffeine stop (1 maand ongeveer) 1/2 schepje voor de training.
De tintelingen gevoeld, het gevoel van die tintelingen was ietsje zwaarder dan no-xplode (~35 gram) toen.
Toen ben ik begonnen aan mijn cardioworkout. Focus was goed, maar ik kon de sessie een paar minuten langer volhouden dan normaal (zonder supps). Toen kreeg ik het beroemde "ik kan niet meer verder" gevoel en was uiteindelijk gestopt.
Oh yea, daarna kon ik gewoon rustig slapen wat toen moeilijk was aan het begin met no-xplode.

Het is dus niet echt zoals iedereen had geclaimed dat je een non-stop gevoel krijgt samen met super concentratie. Dat was bij mij dus niet het geval.... (Iedereen praat nu over dat de kwaliteit van het oude formule gedegradeerd is met deze nieuwe variant, ivm FDA confrontatie)

Ik zal het binnenkort met 2 scoops proberen en kijke wat ie dan doet.

Laatst bewerkt:
Ervaar hetzelfde met nox pump extreme als met Jacked!:)

En inderdaad ... gisteren 2 scoops Jack3d en geknald als een beest.
Zeker even goed als NOX Pump.
Namiddag wel een dipje gehad - echt enorm moe ineens. Maar niks onoverkomelijk.
Wat ik ook fel had was tintelingen aan mijn oren en neus. Maar dat was te verwachten :-)
Ik ga nu elke week 1x NOX pump nemen en de week erop 1x Jack3d.
Enkel in het weekend neem ik zulke boosters. Door de week heb ik genoeg aan Animal Pump of iets dergelijks.

Laatst bewerkt:
2scoops nog niet veel beter de laatste maaltijd maar 2uur van te voren nuttigen

hoeveel tijd na laatste maaltijd raden jullie aan kom het in te nemen ?
Ik zelf doe meestal een uurtje namelijk.

Het bevalt me trouwens erg goed, lekker focus en kan door blijven gaan. Zoals bij de training van gisteren, ik was klaar. Had alleen het gevoel dat ik nog meer kon doen en dat heb ik normaal gesproken niet.

2scoops nog niet veel beter de laatste maaltijd maar 2uur van te voren nuttigen

misschien is je tolerantie nogal hoog?
Als ik het neem is het in de ochtend, en veel meer dan een shake en een banaan eet ik meestal niet de eerste 2 uur dat ik wakker ben.

hoeveel tijd na laatste maaltijd raden jullie aan kom het in te nemen ?
Ik zelf doe meestal een uurtje namelijk.

Het bevalt me trouwens erg goed, lekker focus en kan door blijven gaan. Zoals bij de training van gisteren, ik was klaar. Had alleen het gevoel dat ik nog meer kon doen en dat heb ik normaal gesproken niet.

er kon nog gerust een spiergroep bij wil je zeggen ? :D

Laatst bewerkt:
Had wel genoeg energie voor, maar doelde op meer oefeningen ;)!

Toch geen te korte workout hoor ( kijk maar in me handtekening ), meer zou overkill geweest zijn imo.

Meer is inderdaad soms overkill. Moet mezelf soms ook verplichten om naar huis te gaan wanneer ik energie over heb... Dat heb je met goede pre workouts :-)

Terug
Naar boven