Fitness Seller

Review JACK3D - USP Labs

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Jack3d, Never Have A Bad Workout Again!

Like having tons of energy, strength, stamina and endurance for your workouts? Who doesn't? There's nothing like the right combination of compounds taken pre-workout to deliver consistently mind-blowing workouts to help you achieve your goals. After all, if your workouts suck, you can all but forget about making killer progress anytime soon.

USPLabs Jack3d gives you the mad aggressive desire and ability to lift more weight, pump out more reps and have crazy lasting energy, along with sick muscle-engorging pumps. Jack3d is easily the most intense pre-workout product you will ever want to use again. The amount of energy and focus is perfect, pumps and vascularity will be out of control, but most importantly you will feel great throughout your entire workout. No crash, no bloat, no headaches, no blow workouts.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Voorlopig 1 keer maar update wel
  • Hoe is de smaak van dit supplement? lemon echt wel te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1.5 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xtra-shop.com/jack3d-p-1058.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? vond het product op geen andere ned of bel site
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Voorlopig wel heb er best lekker op getraind
    focus, drang om door te gaan was er wel.

Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje

Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel

!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)

Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker

(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)

Jacked 45 servings.jpg

Laatst bewerkt:
Deze nu in huis en al 2 keer op getraind. Training wel lekker, heb ongeveer 1.25 schepje genomen, reageerde er wel prima op. Lekker pomp en prima focus, maar denk niet dat ik hem beter vind dan NO-Xplode.

Neem er eens 3:D

Jacked = goede shizzel. Beter dan dat overhypte brol wat ''crack'' heet. Wacht nog steed op een Nederlandse "supplementen">supps winkel/shop die het aanbied. Voor enkel 1-2 potjes jacked loont het niet om uit de vs/uk te bestellen.

Geef ik je 200% gelijk in, 'Crack' zijn praatjes :)

Ik heb pas 2 keer Jack3D genomen dus misschien nog niet onder optimale omstandigheden gebruikt. De eerste keer 1 scoop en niet op een lege maag, had erg veel energie en kon blijven trainen. Enige wat ik niet had was een behoorlijke pomp (die ik dus weer wel bij een sample van crack had).

De tweede keer 1,5 scoop wel op een lege maag genomen en weer geen pomp, alleen super veel energie en uithoudingsvermogen. Hoop die 'pomp' toch nog een keer ergens te kunnen vinden haha.

De smaak is trouwens erg goed te doen (fruit punch), totaal niet smerig. Beide keren trouwens ook geen crash gehad. Verder had ik de eerste paar minuten een soort jeukend gevoel over mn lichaam, maar toen ik eenmaal in de gym kwam was het over.

Gebaseerd op m'n huidige ervaringen geef ik het product een 6,5.

Edit: Nu meerdere malen gebruikt en ik moet zeggen dat het echt werkt! Nu een paar keer een flinke pomp in mn spieren gehad, helaas niet iedere keer... Dit is echter wel mn eerste pwo booster die ik meerdere malen heb gebruikt.Samples van No-xplode nt werkte bij mij niet, Nox Pump ook niet en Crack+Jack3D juist weer wel...

Laatst bewerkt:
Heb hem nu ook, allen is mijn potje blauw wat er op die foto rood is maar de inhoud is volgends mij gewoon hetzelfde. Getraind met 1 schepje op en moet zeggen het doet zijn werk aardig alleen word altijd zo vaag in mijn kop van de 1.3 dimethylamine.

Heb hem nu ook, allen is mijn potje blauw wat er op die foto rood is maar de inhoud is volgends mij gewoon hetzelfde. Getraind met 1 schepje op en moet zeggen het doet zijn werk aardig alleen word altijd zo vaag in mijn kop van de 1.3 dimethylamine.

Klopt, komt door de smaak die je hebt gekozen. Citroen is volgens mij rood en fruit punch is blauw. Werken is wel gewoon hetzelfde, net nog een training geknald met jack3d. Men wat ging dat lekker ondanks het hete weer! :D

Klopt, komt door de smaak die je hebt gekozen. Citroen is volgens mij rood en fruit punch is blauw. Werken is wel gewoon hetzelfde, net nog een training geknald met jack3d. Men wat ging dat lekker ondanks het hete weer! :D

Heb idd de fruit punch, goed weg te drinken. Enig nadeel is dat ik de paar uur na inname niks weg krijg kwa voeding omdat de eetlust gewoon 0,0 is.

Heb idd de fruit punch, goed weg te drinken. Enig nadeel is dat ik de paar uur na inname niks weg krijg kwa voeding omdat de eetlust gewoon 0,0 is.

dit zal niet aan de jack3d liggen maar aan het hete weer. Op me werk snappen ze niet hoe ik al dat eten wegkrijg met dit weer:) ik heb er dan ook geen last van. maar me collega's eten alleen maar minder.

dit zal niet aan de jack3d liggen maar aan het hete weer. Op me werk snappen ze niet hoe ik al dat eten wegkrijg met dit weer:) ik heb er dan ook geen last van. maar me collega's eten alleen maar minder.

Ligt er wel aan, is de geranium (1.3 dimethylamine)

is dit legaal in belgie? ik heb ergens gelezen dat die Geranium niet legaal zou zijn in belgie?

@ BRIAN DE VE, voor mij is het normaal geworden, snap dat het voor sommige nogal een stap is, jezelf injecteren :D

is dit legaal in belgie? ik heb ergens gelezen dat die Geranium niet legaal zou zijn in belgie?

Ja, legaal als verkrijgbaar. Wel plas je ''postief'' bij een dopingcontrole. Dus hou daar (indien nodig) rekening mee!

mja dan kan ik het niet gebruiken, das wel jammer..

hoe lang blijft dit in je zitten dan? ik heb in oktober wedstrijd en daarna paar maand niet!

greetz

GE-WEL-DIG product ! Tot nu toe mijn nr 1 pre wo booster !

Voor de pro combi :

2 tabs E-911 van LG Science
2 caps caf (200 mg pst)
5 gram Result !
1 scoop jack3d

Knallen maar jongens :D

goed spul! werkt prima.

Dit produkt is reuze, lang 1 schep gebruikt. Héél de training gedreven om er nog een set bij te doen. Enorme focus. Je kan gewoon blijven trainen.

ik gebruik nu 2 schepjes maar reageer er eigenlijk niet op.op 1 ding na een mega crash hou ik er aan over.kan mijn ogen bijna niet open houden 2 uur na de training en val dan ook vaak zomaar in slaap.dus voor mij niet echt het beste wat ik gebruikt heb helaas.moet wel zeggen dat het goed van smaak is.

Terug
Naar boven