Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje
Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel
!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)
Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker
(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Jack3d, Never Have A Bad Workout Again!
Like having tons of energy, strength, stamina and endurance for your workouts? Who doesn't? There's nothing like the right combination of compounds taken pre-workout to deliver consistently mind-blowing workouts to help you achieve your goals. After all, if your workouts suck, you can all but forget about making killer progress anytime soon.
USPLabs Jack3d gives you the mad aggressive desire and ability to lift more weight, pump out more reps and have crazy lasting energy, along with sick muscle-engorging pumps. Jack3d is easily the most intense pre-workout product you will ever want to use again. The amount of energy and focus is perfect, pumps and vascularity will be out of control, but most importantly you will feel great throughout your entire workout. No crash, no bloat, no headaches, no blow workouts. - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Voorlopig 1 keer maar update wel
- Hoe is de smaak van dit supplement? lemon echt wel te doen
- Welke dosis heb je gebruikt? 1.5 scoop
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xtra-shop.com/jack3d-p-1058.html
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? vond het product op geen andere ned of bel site
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 35euro
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Voorlopig wel heb er best lekker op getraind
focus, drang om door te gaan was er wel.
Mijn review:
Ok. 1ste portie jack3d genomen rond 15h kon echt niet wachten....wat bezig gehouden om het product zn werk te laten doen verwachte en kick in zoals ik met white flood had ( getintel in mijn hoofd en handen) maar dit kwam niet na 45 min kon ik nog steeds niet zeggen of het nou al begon te werken of niet. Dusja toch maar naar de fitness vertrokken kreeg onderweg wel n warm hoofd dus dacht ik : nu gebeurd het maar nog bleef alles rustig. Eens in de fitness ff opgewarmd doormiddel van te fietsen daarna een bicep tricep en schouder training.Alles ging zeeer vlot en goed en betrapte me er zelf op geen pauzes te nemen echt n drang om door te trainen.Echt wel lekker maar toch relaxed getraind geen overdreven zenuw gedoe of dergelijke.volgende keer 2 scoops kijken of het gevoel geweldiger wordt maar voorlopig is het wel n mooi productje
Smaak....maak u daar geen zorgen over
Pomp...die was zeker aanwezig
Focus...er is n soort focus, een wil maar was toch soms wat verward in mn kopje zoiets van teveel tegelijk willen
kracht...voor mij kan je niet ineens sterker worden onmogelijk maar mentaal sterker dat wel
!!!! algemeen besluit na 1 keer .Vond het zeker de moeite zeker als je op bb.com besteld ofzo is de prijs kwaliteit zeker te doen.Heb echt n goede training afgewerkt en mn madam heeft me ook echt uit de fitness moeten komen halen.Er trad wel n gevoel van doorgaan op (werkzaamheid vs placebo zal altijd wel wat spelen)
Ga de pot zeker verder doornemen enkel op trainingsdagen en update hier dan zeker
(kan helaas enkel vergelijk met white flood geen ander no of pre producten getest white flood beukte veel heftiger in maar op jacked trainde ik toch wal veel beter eigenlijk)
Laatst bewerkt: