XXL Nutrition

JAJA weer lekker cutten KETTER DROOG!

• Topic Starter Topic Starter
Magere kwark is toch prima?

Als ik het goed begrepen heb is kwark ook goed voor de nacht ivm de langzaam vrijkomende eiwitten...

Klopt , lijkt mij ook helemaal geen probleen , mischien als je 3% moet gaan staan voor wedstrijden maar ik wil richting de 10%

Gr.

melk met water mengen voor brinta???? da gaat nie werke

melk met water mengen voor brinta???? da gaat nie werke
100 ml i.p.v. 400ml melk te gebruiken bij de brinta is al een hele stap in de goede richting!
Ook ik heb al mijn melk sinds vorige week uit mijn schema gegooid, op 100 ml bij de brinta na. Dat scheelt bij mij toch al weer 500kcal (1 liter melk) per dag!

Waar kun je je verder het beste ´s avonds mee volgooien?

Ik heb altijd honger 's avonds maar weet niet goed wat ik moet eten, kwil geen vet opslaan maar wel mn spieren voeden...

Je zou na het sporten noodles kunnen nemen (van de Toko of Unox Good Noodles bijv).
Verder groente en fruit.. komkommer eet ik vrijwel elke dag 's avonds, verteert ook langzaam dus kan je ff mee vooruit.

Voor mij geldt dit iig als laatste maaltijd van de dag voor het slapen.

groene groenten.

Je zou na het sporten noodles kunnen nemen (van de Toko of Unox Good Noodles bijv).
Verder groente en fruit.. komkommer eet ik vrijwel elke dag 's avonds, verteert ook langzaam dus kan je ff mee vooruit.

Voor mij geldt dit iig als laatste maaltijd van de dag voor het slapen.

noodles is bagger veels te zout

Wat is er mis met zuivel mensen, das toch goed voor de eiwitjes?
En waarom geen magere melk ipv halfvolle-melk.
(volgens mij ga ik wat leren)

Wat is er mis met zuivel mensen, das toch goed voor de eiwitjes?
En waarom geen magere melk ipv halfvolle-melk.
(volgens mij ga ik wat leren)

in melk zit redelijk veel vet en suiker. op zich is het een erg goed product. maar als je aan het cutten bent wil je die extra vetten en suikers vermijden. inde bulk kan het geen kwaad.

en als je calcium zoekt dan heb je die binnen met je portie kwark savonds;)

Terug
Naar boven