Fitness Seller

Jan Haaring heeft de wedstrijdkalender van 2010 online!!!

Weet je al hoe je jouw wedstrijd gaat indelen qua onderdelen Jan? (Sterkste Man van Midden-Delfland)

• Topic Starter Topic Starter
Sterkste Man van Zuid-Nederland? Waar staat die op de kalender dan?

De kwalificatiewestrijden zijn nog niet bekend. Alleen de Sterkste Man van Noord-Nederland, maar die heb ik van Wout zelf doorgekregen en dat het een kwalificatiewedstrijd zou zijn heb ik van horen zeggen! Marcel Mostert heeft beloofd in januari alle data van kwalificatiewedstrijden bekend te maken.

Oke dan is het misschien een losse wedstrijd, al doet de naam een beetje anders vermoeden.

Weet je al hoe je jouw wedstrijd gaat indelen qua onderdelen Jan? (Sterkste Man van Midden-Delfland)

Euhh.....zwaar, zwaar en zwaarder! Ff zonder gekheid, het zal wel een redelijk zware wedstrijd worden. Onderdelen ben ik nog niet helemaal uit.
Zit te denken aan boom op max, timberwalk medley, wheelflip, stones, zware laadrace en dan nog een onderdeel.

sterkste man van midden-nederland te lopik is een b wedstrijd heren
dus blijf in je eigen klasse en gun een ander ook een leuke wedstryd
er zijn ook mensen die hard moeten trainen voor een b wedstrijd
en die willen dan ook graag strijden tegen b atleten

dan is het wel makkelijk om de onderdelen+gewichten te vermelden, dat schept meer duidelijkheid ;) eindelijk eens wat in de buurt iig :)

sterkste man van midden-nederland te lopik is een b wedstrijd heren
dus blijf in je eigen klasse en gun een ander ook een leuke wedstryd
er zijn ook mensen die hard moeten trainen voor een b wedstrijd
en die willen dan ook graag strijden tegen b atleten

Hoe bedoel je dat? Want een C-atleet die hieraan wil meedoen verdient respect! En voor de overige atleten is het vrij normaal dat zij hieraan meedoen.
Let wel, echte A wedstrijden zijn er, behalve de SM v NL, eigenlijk niet.

En ik denk nog na over de zwaarte van de onderdelen van Midden-Delfland. Komt soon!

joh je weet best dat ik nie bedoel dat een c aan een b meedoet ja dat is zeker respect
nee dat een sterkere knakker zijn wedstryden uitkiest die bij m passen

ik doe noord nederland zeker mee en sterkste man in hank ook
en als de andere voor rondes van nederland bekent zijn doe ik die ook mee
zet dat der maart bij haha

groeten arno

oh ja nk truckpull in beerta doe ik ook mee zet me er maar bij haha

en iedereen alvast een gelukkig en sportief nieuwjaar toe gewenst

groeten arno

Noord-NL sta in ingeschreven!

morgen ook maar even wat mailtjes sturen, alleen jammer dat de onderdelen (nog) niet overal bijstaan of wat voor niveau het is.

morgen ook maar even wat mailtjes sturen, alleen jammer dat de onderdelen (nog) niet overal bijstaan of wat voor niveau het is.

Als ik jou was had ik ook meegedaan aan Noord-NL of een andere kwalificatie.
Qua kracht kun je al aardig mee. Gebruik het gewoon om wat ervaring op te doen, zodat je de komende jaren echt een gooi kunt doen naar de kwalificatieplekken.

nja ik denk ik toch eerst wat meer wedstrijden mag doen vooraleer ik kwalificaties wil doen, zou lullig zijn als ik meedoe en iemand anders die al veel langer meedoet niet mee zou kunnen doen omdat het dan volzit oid;)

komen er ook profielen van de newcommers?:D

Laatst bewerkt:
En wanneer is de sterkste man van Nederland dan? of heet dat tegenwoordig dutch strongman cup?

--

Laatst bewerkt:
nja ik denk ik toch eerst wat meer wedstrijden mag doen vooraleer ik kwalificaties wil doen, zou lullig zijn als ik meedoe en iemand anders die al veel langer meedoet niet mee zou kunnen doen omdat het dan volzit oid;)

hmwa, voor de kwalificatiewedstrijden ben jij zeker wel sterk genoeg hoor. Kijk maar naar die van vorig jaar:

1) Boomstam tillen (herhalingen - 100 kg - 75 seconden)
2) Deadlift (herhalingen - 240 kg)
3) Farmerswalk (afstand - 2 keer 120 kg)
4) Vrachtwagentrekken harnas pull met touw
5) Stones of strength (120-160 kg)

Misschien dat je wat moet wennen aan de truck en een 160 kg stone zal miss niet lukken, maar verder kun jij zéker wel mee en ergens in het midden eindigen. Zoals Leo als zei: mooie ervaring voor jou !

dat valt nog wel mee ja, ik kijk wel even dit jaar is toch grotendeels ervaring gericht.

Mailtjes verstuurd.
Noord-NL
Zuid-NL
Midden-Delftland
Midden-Holland
Junior
:)

en miss vlaanderen maar dat bekijk ik nog even

miss vlaanderen? ik denk dat je daar niet door de voorrondes komt!

Terug
Naar boven