XXL Nutrition

Jarno Hams

• Topic Starter Topic Starter
Beste Harold,

Iemand die verslagen is en z'n verlies niet kan accepteren zal van zich afslaan en trappen.

Wij trainen met een groep jongens de onderdelen in een loods en iedereen van een redelijk niveau is welkom om langs te komen en te trainen.
De onderdelen die er liggen zijn niet geschikt voor beginnelingen.
Er trainen momenteel zelfs jongens uit Rotterdam en omstreken mee.

Nu ga ik zelf trainen want ik wil natuurlijk wel in vorm zijn als het NK daar is.

Groeten.

Leip dat je er bent.
Over Jensen gesproken er was duidelijk irritatie aan je te zien toen het helaas weer over AS moest gaan.
Had je niet de neiging om Jensen zo in elkaar te drukken i.p.v die fiets?

Is dat niet logisch dan? Die vragen kun je gewoon verwachten. Je komt als een soort freak in zo'n show, in het zelfde rijtje als Herman, de kleinste mensen ter wereld etc..

Het grootste gedeelte van Nederland heeft bij krachtsporters deze gedachten, dus natuurlijk wordt dat dan op TV ook gevraagd.
Natuurlijk is dat een beeld wat niet goed is, maar van de andere kant kun je het natuurlijk ook zien als compliment als iemand vraagt of je Anabole Steroiden gebruikt, zeker als je dat niet doet.
Tenslotte zullen ze dat niet aan een gespierde spijker vragen, dus een compliment ;)

@Jarno, dat zijn de gevolgen van bekend worden, daar is helaas weinig aan te doen. Het is altijd makkelijk om te zeggen dat je iets kunt, beter kunt, of dat iemand anders iets niet kan, maar dit zul je voornamelijk meemaken door afgunst.
Laat ze lekker, en zie het als compliment dat er over je gesproken wordt, hoe dan ook ;)

Enne, die wedstrijd die komt nog wel als er geen gekke dingen gebeuren, wees maar niet bang :D

Beste Harold,

Iemand die verslagen is en z'n verlies niet kan accepteren zal van zich afslaan en trappen.

Wij trainen met een groep jongens de onderdelen in een loods en iedereen van een redelijk niveau is welkom om langs te komen en te trainen.
De onderdelen die er liggen zijn niet geschikt voor beginnelingen.
Er trainen momenteel zelfs jongens uit Rotterdam en omstreken mee.

Nu ga ik zelf trainen want ik wil natuurlijk wel in vorm zijn als het NK daar is.

Groeten.

Dat is ook vuil, maar daar moet jij schijt aan hebben.
En indd trainen, als je straks verliest gaan ze daar weer over lullen:D

btw... je hebt wel een mega overwinning kreet zeg;) super.

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja nog 1 ding.

Misschien dat ik kan helpen in de eeuwige Mariusz tegen Zydrunas discussie.

Zydrunas is zonder twijfel de sterkste!!
Ik heb ze allebei verscheidene keren meegemaakt en helaas nog nooit van ze kunnen winnen;)
Mariusz is een top atleet waarschijnlijk de beste die er ooit geweest is.
Maar Zydrunas is gewoonweg de laatste jaren zo gegroeid letterlijk en figuurlijk. Dat hij zonder twijfel de sterkste is.
De man is ruim 180 kg maar nog steeds zeer mobiel.
Mariusz zal Zydrunas kunnen verslaan op puur uithoudingsvermogen met "lichtere" gewichten.
Maar op een gemiddelde wedstrijd met welke onderdelen dan ook zal Zydrunas Boven Mariusz eindigen.

Oh ja nog 1 ding.

Misschien dat ik kan helpen in de eeuwige Mariusz tegen Zydrunas discussie.

Zydrunas is zonder twijfel de sterkste!!
Ik heb ze allebei verscheidene keren meegemaakt en helaas nog nooit van ze kunnen winnen;)
Mariusz is een top atleet waarschijnlijk de beste die er ooit geweest is.
Maar Zydrunas is gewoonweg de laatste jaren zo gegroeid letterlijk en figuurlijk. Dat hij zonder twijfel de sterkste is.
De man is ruim 180 kg maar nog steeds zeer mobiel.
Mariusz zal Zydrunas kunnen verslaan op puur uithoudingsvermogen met "lichtere" gewichten.
Maar op een gemiddelde wedstrijd met welke onderdelen dan ook zal Zydrunas Boven Mariusz eindigen.

Staat er soms een pc in die training loods of wat:D

Beste Mensen,

Jarno Hams hier.

Ik ben dat geroddel en achterklap wel zo zat he.
Bij deze daag ik een ieder uit om mee te doen aan de kwalificaties voor de Sterkste Man van Nederland. En als je sterk genoeg bent aan de Sterkste Man van Nederland!!
Om mij te verslaan!!

Er wordt hier over mij gesproken als of men mij kent.
Nou jullie kennen mij niet!
En toch hebben jullie allemaal een mening over mij.
Een mening mag je hebben maar pas een oordeel vellen als je iemand kent.
Ik begrijp heel goed Als je kampioen bent dat er over gesproken wordt en dat je voor en tegenstanders hebt.
Nou voor die tegenstanders zeg ik dan KOM MAAR OP!!

Ik ben nu 11jaar aktief als "Sterkste Man"
En heb menig atleet naar de kloten zien gaan, maar ik ben er nog steeds.
En ik ben nog lang niet klaar.

Er zijn hier een paar snotneuzen die denken dat ze er al zijn en van alles over een ander durven te schrijven.
Zorg eerst maar dat je het een paar jaar vol houdt en dan spreken we elkaar wel weer.

Senny en ik hebben door omstandigheden nooit tegen elkaar gestreden.
Ik was graag de strijd aangegaan.

Wat wij in elk geval wel hadden en hebben is groot respect voor elkaar.
En dat onbreekt er hier bij sommigen nog wel aan.

Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.

Gegroet Jarno Hams.

relax bro,
er zijn erger dingen dan snotneuzen die onzin verkondigen over je...
Onzin is nl. heel snel uit te filteren door feiten te verifieren. Daarbij maakt het overigens niet uit of de persoon in kwestie al jaren traint of een noob of zelfs een buitenstaander. Omdat je niet precies stelt wat nu die verkondigde onzin is, maak ik maar een gokje. :)
Speculaties zijn altijd gauw de das om gedaan als er aantoonbare feiten op de tafel worden gelegd.

Natuurlijk is de krachtsport, alle varianten inbegrepen, ontvankelijk voor speculaties op het gebied van verboden middelen. Je WEET gewoon dat als je bij jensen zit die vraag naar voren zal komen. Niet om je het vuur aan de schenen te leggen, maar je antwoord had misschien tactischer gekund. Ikzelf heb dan altijd zoiets van: geef de mensen wat ze willen: bewijs! Een test is gauw gedaan. Waarom altijd zo'n waas?
Ik vind het niet heel verwonderlijk dat het (kritische)publiek argwanend is, als er ook binnen de top al dergelijke geluiden te horen zijn...

Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat het menselijk gezien mogelijk is om zo gruwelijk sterk te worden zonder AS.
(daarnaast zou ik eerder voorstander zijn van AS in de topsport dan tegenstander, maar dit terzijde :D)

De sporters na jullie hebben naar mijn zeer bescheiden mening voornamelijk baat bij transparantie (over bijv onderdelenkeuze bij de wedstrijden) en duidelijkheid.
De sterkste man is een sport waar ik al van kinds af aan met enorme bewondering naar heb gekeken. Geweldenaren als Gerrit Badenhorst die massieve stukken beton optilden, vrachtwagens vooruittrokken en deadlifts uitvoerden met vele malen mijn lichaamsgewicht. Prachtig.
Houden zo :thumbs:

Veel succes gewenst met je wedstrijden!

Btw, een tijd terug heb ik je al eens een mail gestuurd mbt je meniscus operatie, nog eens tijd om er naar te kijken? :D (mocht je de tijd en de email nog hebben)

@ unlimited: denk dat mensen gewoon niet willen/kunnen geloven dat je alles zonder AS doet.
het kan natuurlijk wel!
maar wilde ff zeggen dat mijn respect niet minder is als je wel gebruikt of gebruikt hebt!
durf te wedden dat zelfs met alle juice in de wereld niet iedereen zo sterk kan worden als jullie zijn op dat wereldniveau, blijft hoe dan ook een top prestatie!

ik heb zeker wat geroddel gemist dan ???

niets dan respect voor hams!

Ik heb Jensen niet gezien maar hoe werd die vraag gesteld? Aan Jarno zelf: Ben jy 32? Ik dacht namelijk 24??? misschien in de war.

ik heb zeker wat geroddel gemist dan ???

niets dan respect voor hams!

is al n tijdje geleden maar zijn inderdaad enkele topics over geweest dat jarno op voorhand de proeven wist, dat wedstrijden aangepast werden aan dingen waar hij goed in was et cetera, en nu is hij er eindelijk om die mensen van antwoord te dienen :)
enige spijtige vind ik wel dat jullie wedstrijden altijd in het noorden zijn van nederland, wat een flink eind rijden is dus vanuit belgie :(

Respect Jarno! Geweldig dat je hier ook je gezicht laat zien. Hopelijk kan je wat van je ervaring delen met de geinteresseerde leden hier! :thumb:

En verder: Laat ze idd maar lullen joh! Je prestaties spreken voor zich!

Wees gerust leden en Jarno.
Zolang je aan bodybuilding of krachtsport doet op welk niveau dan ook zullen er altijd mensen vragen stellen!
Ben je graatmager doe je aan voetbal of aan wielrennen op top niveau dan spreekt het natuurlijk voor zich dat je wereldprestaties kan leveren op enkel een banaan en wat droge spaghetti of macaroni.
Gewoon lekker laten lullen we weten zelf wel beter!

Jarno, hoe ben je op deze site beland en hoe heb je de roddels gelezen? Ze waren toch al een tijdje oud de roddels?

(weet niet of er nieuwe zijn bij gekomen maar heb tijdje geen topics van hams gelezen)

Maak je hier een account voor aan? :coffeepc:

Maak je hier een account voor aan? :coffeepc:

mja, kan idd een stuk of 3 topic terugvinden waarin Hams 'beschuldigd' wordt, maar er is tegelijkertijd ook sprake van een flinke nuancering in diezelfde posts. Beetje overdreven reactie op deze manier misschien.

Roidrage? :D

jarno, ben jij die broer van big steve? :D

Nou, ik vind je wel een sterke knaap hoor. Handje drukken?

:D

Trek het je verder niet aan joh. Als iemand eenmaal bekend is, zal er altijd over gelult worden. (jaloezie?)

Terug
Naar boven