Beste Mensen,
Jarno Hams hier.
Ik ben dat geroddel en achterklap wel zo zat he.
Bij deze daag ik een ieder uit om mee te doen aan de kwalificaties voor de Sterkste Man van Nederland. En als je sterk genoeg bent aan de Sterkste Man van Nederland!!
Om mij te verslaan!!
Er wordt hier over mij gesproken als of men mij kent.
Nou jullie kennen mij niet!
En toch hebben jullie allemaal een mening over mij.
Een mening mag je hebben maar pas een oordeel vellen als je iemand kent.
Ik begrijp heel goed Als je kampioen bent dat er over gesproken wordt en dat je voor en tegenstanders hebt.
Nou voor die tegenstanders zeg ik dan KOM MAAR OP!!
Ik ben nu 11jaar aktief als "Sterkste Man"
En heb menig atleet naar de kloten zien gaan, maar ik ben er nog steeds.
En ik ben nog lang niet klaar.
Er zijn hier een paar snotneuzen die denken dat ze er al zijn en van alles over een ander durven te schrijven.
Zorg eerst maar dat je het een paar jaar vol houdt en dan spreken we elkaar wel weer.
Senny en ik hebben door omstandigheden nooit tegen elkaar gestreden.
Ik was graag de strijd aangegaan.
Wat wij in elk geval wel hadden en hebben is groot respect voor elkaar.
En dat onbreekt er hier bij sommigen nog wel aan.
Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.
Gegroet Jarno Hams.
relax bro,
er zijn erger dingen dan snotneuzen die onzin verkondigen over je...
Onzin is nl. heel snel uit te filteren door
feiten te verifieren. Daarbij maakt het overigens niet uit of de persoon in kwestie al jaren traint of een noob of zelfs een buitenstaander. Omdat je niet precies stelt wat nu die verkondigde onzin is, maak ik maar een gokje.

Speculaties zijn altijd gauw de das om gedaan als er aantoonbare feiten op de tafel worden gelegd.
Natuurlijk is de krachtsport, alle varianten inbegrepen, ontvankelijk voor speculaties op het gebied van verboden middelen. Je WEET gewoon dat als je bij jensen zit die vraag naar voren zal komen. Niet om je het vuur aan de schenen te leggen, maar je antwoord had misschien tactischer gekund. Ikzelf heb dan altijd zoiets van: geef de mensen wat ze willen: bewijs! Een test is gauw gedaan. Waarom altijd zo'n waas?
Ik vind het niet heel verwonderlijk dat het (kritische)publiek argwanend is, als er ook binnen de top al dergelijke geluiden te horen zijn...
Ik ben er overigens heilig van overtuigd dat het menselijk gezien mogelijk is om zo gruwelijk sterk te worden zonder AS.
(daarnaast zou ik eerder voorstander zijn van AS in de topsport dan tegenstander, maar dit terzijde

)
De sporters na jullie hebben naar mijn zeer bescheiden mening voornamelijk baat bij transparantie (over bijv onderdelenkeuze bij de wedstrijden) en duidelijkheid.
De sterkste man is een sport waar ik al van kinds af aan met enorme bewondering naar heb gekeken. Geweldenaren als Gerrit Badenhorst die massieve stukken beton optilden, vrachtwagens vooruittrokken en deadlifts uitvoerden met vele malen mijn lichaamsgewicht. Prachtig.
Houden zo
Veel succes gewenst met je wedstrijden!
Btw, een tijd terug heb ik je al eens een mail gestuurd mbt je meniscus operatie, nog eens tijd om er naar te kijken?

(mocht je de tijd en de email nog hebben)