Fitness Seller

Jarno Hams

hehehe zal die uitzending met die crappy fiets nooit vergeten hahaha :eek!: Ik hoor mijn vader nog zeggen moi eens kieken wan beer den druk zow de fiets in elkaar!

Whahah

succes met de wedstrijd kerel:D

en die mensen die lullen?
mening geven mag ongeacht wat men van je vind.. zet t naast je en vergeet t

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn niet alleen de roddels vd laatste tijd maar eigenlijk een beetje een opsomming van vele roddels.

Normaal sta ik er echt wel boven en trek me er weinig van aan.
Maar vond het nu eens tijd worden voor een reactie.

Ik ben blij dat er ook vele mensen de dingen die ik doe kunnen waarderen en zeg bij deze: Dank daar voor.

Het neemt niet weg dat sommigen maar lukraak wat schreeuwen terwijl ze zelf net een blauwe maandag trainen.
Ik ben zelf volgens mij altijd wel voorzichtig geweest in m'n uitspraken.
En wist dat ik veel kon leren van verschillende oude rotten.
Nam vroeger elke sterkste man wedstrijd van tv op om technieken van de grote jongens af te kijken.
Ben de laatste jaren veel specifieker onderdelen gaan trainen en vooral te letten op techniek, kracht en snelheid.

Ik ben op dit moment lekker bezig al zeg ik het zelf en ben op dit moment sterker en fitter als tijdens het NK van vorig jaar.
Als het zo blijft gaan wordt het voor mij een topjaar.

Nogmaals het ging mij hier om een paar gasten op dit forum en ik weet dat als ze het bovenste artikel lezen, zij zich aangesproken zullen voelen.

Ik wens een ieder veel succes en plezier met trainen en met de juiste mentaliteit kan je ver komen.

groeten Jarno

Oh ja ik heb maar 1 broer en dat is Eric hij is 26 jaar 1.94 lang en weegt 120kg.
Ik zit niet op hyves, al is er wel een grappenmaker die mijn naam en foto's gebruikt maar a la.

jarno: doe gewoon je ding, kletsen doen ze toch wel.

ik heb hier verder nooit iets negatiefs over je gelezen. eerder positief.

en je had niet die fiets moeten vouwen, maar die bout jensen. :D

.

Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.

Gegroet Jarno Hams.

Dit is ook precies wat ik vanaf het begin af aan dat ik hier post ook heb verkondigd en waarom ik een trainings logg ben ga bijhouden. Mede door dat logg trainen er nu met regelmaat 2 nieuwe jongens met ons mee!

Ik denk dat sommige er een beetje op kicken om mensen "tegen elkaar op te zetten" zo noem ik het maar in de hoop op een negatieve reactie. Maar waarom? Is het echt zo moeilijk om iemand succes te wensen? Ik vind het allemaal erg kinderachtig.

hey jarno leuk je te zien hier!!

btw mensen ik heb met jarno een tijdje staan praten op de bouwbeurs en kon het natuurlijk niet laten om even t fijne te weten te krijgen!
ik heb daarom ook al deze zaken met hem besproken en met mijn natuurlijke aanleg om door mensen heen te kijken kan ik zeggen dat jarno niet liegt en dat alle beschuldigingen jegens hem onzin zijn!
maar zoals met alles in de wereld gelooft men alleen wat ze zelf willen geloven!
ik heb vroeger al genoeg te horen gekregen van mensen die trainen dat de gewichten die ik pak niet te halen zijn zonder as!!!onzin natuurlijk maar als je bv 80 kg bankdrukt lijkt het onmogelijk om zonder te gebruiken 170 te drukken en meestal uit jaloezie gaan mensen dan zeggen dat je gebruikt en met het meest gebruikte argument dat als zei zelf zouden gebruiken het ook makelijk zouden pakken!!!
al met al gewoon lekker geouwehoer maar dat hoort erbij.

nogmaals succes op t nk jarno en laat je niet gek maken he dat doe ik wel over een paar jaar haha j/k
:wave:

Uitspraken van anderen gestoeld op vermoedens verdienen een weerwoord, kan het alleen maar een goede actie vinden Jarno eigenlijk. Zou ook fel reageren als je ergens van beticht wordt wat niet direct valt hard te maken.

Ben ik de enige die niet zo goed gelovig is om meteen aan te nemen dat dit echt Jarno Hams is.... Zo ja, my bad, respect. Maar bewijs het eerst maar eens dat jij het echt bent (foto met DBB 4 life ofzo:thumbs:).

Ben ik de enige die niet zo goed gelovig is om meteen aan te nemen dat dit echt Jarno Hams is.... Zo ja, my bad, respect. Maar bewijs het eerst maar eens dat jij het echt bent (foto met DBB 4 life ofzo:thumbs:).

Het bewijs heb ik al, neem van mij maar aan dat het hier om Jarno zelf gaat.

• Topic Starter Topic Starter
Nou voor de slecht gelovigen onder ons.....

Ik ben de one and only.

Groeten en een fijn weekend de mazzel..

Uitspraken van anderen gestoeld op vermoedens verdienen een weerwoord, kan het alleen maar een goede actie vinden Jarno eigenlijk. Zou ook fel reageren als je ergens van beticht wordt wat niet direct valt hard te maken.

Gelukkig maar voor hem dat ie nu zn ei kwijt kan,arme jarno heeft mss al een tijdje geen oog meer dicht gedaan,en dat allemaal zo vlak voor het WK!!!!Succes Jarno,en denk aan je nachtrust....

Welkom hier Jarno!

Ik hoop dat je ondanks de 'roddels' toch vaker hier in deze sectie berichten post, omdat je echt een aanwinst voor dit forum zou zijn.

Een log hier bijhouden zou eigenlijk supergaaf zijn, maargoed, misschien heb je daar weinig tijd voor.

In ieder geval, veel succes dit jaar en train ze!

Ten eerste wil ik zeggen dat ik zeker wel respect voor je prestaties heb. Ik heb wel zo mijn twijfels bij de eerlijkheid van de NL competitie. Ik denk dat het nu even vrij weinig nut heeft om het daar over te gaan hebben. Die twijfels kunnen wel weg genomen worden. Maak er een eerlijke wedstrijd van door b.v powerstairs en worstelen e.d erin te doen. Daarnaast zou het ook wel eerlijk zijn als iedereen tegelijk te weten komt wat de onderdelen zijn. Als je dan nog wint is het 100 % zeker dat je de sterkste bent. Wat mij namelijk opvalt is dat bij wedstrijden in het buitenland het vaak zat gebeurt dat andere Nederlands boven je eindigen. Met alle respect vind ik dat wel lichtelijk merkwaardig. Zo denken er meer mensen over, alleen de meesten zeggen het niet, omdat het toch geen zin heeft...

Welkom hier Jarno!

Ik hoop dat je ondanks de 'roddels' toch vaker hier in deze sectie berichten post, omdat je echt een aanwinst voor dit forum zou zijn.

Een log hier bijhouden zou eigenlijk supergaaf zijn, maargoed, misschien heb je daar weinig tijd voor.

Wat hij zegt.

Welkom hier Jarno!

hell yeah! asjeblieft jarno, post hier gewoon ff een paar keer in de week wat tips + een logg ofzo? :)
zou cool zijn :cool:

respect voor jou!

Cool Jarno Hams hier. :rocker:

Hehe grappig topic dit mensen zien de naam Jarno Hams en ineens posten er ook niet powerlifters in dit hok..!

Terug
Naar boven