Tjalle
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.
Gegroet Jarno Hams.

Ben ik de enige die niet zo goed gelovig is om meteen aan te nemen dat dit echt Jarno Hams is.... Zo ja, my bad, respect. Maar bewijs het eerst maar eens dat jij het echt bent (foto met DBB 4 life ofzo).
Het bewijs heb ik al, neem van mij maar aan dat het hier om Jarno zelf gaat.
Uitspraken van anderen gestoeld op vermoedens verdienen een weerwoord, kan het alleen maar een goede actie vinden Jarno eigenlijk. Zou ook fel reageren als je ergens van beticht wordt wat niet direct valt hard te maken.
Het bewijs heb ik al, neem van mij maar aan dat het hier om Jarno zelf gaat.
Welkom hier Jarno!
Ik hoop dat je ondanks de 'roddels' toch vaker hier in deze sectie berichten post, omdat je echt een aanwinst voor dit forum zou zijn.
Een log hier bijhouden zou eigenlijk supergaaf zijn, maargoed, misschien heb je daar weinig tijd voor.
In ieder geval, veel succes dit jaar en train ze!
Welkom hier Jarno!
Ik hoop dat je ondanks de 'roddels' toch vaker hier in deze sectie berichten post, omdat je echt een aanwinst voor dit forum zou zijn.
Een log hier bijhouden zou eigenlijk supergaaf zijn, maargoed, misschien heb je daar weinig tijd voor.
In ieder geval, veel succes dit jaar en train ze!