Uitspraken van anderen gestoeld op vermoedens verdienen een weerwoord, kan het alleen maar een goede actie vinden Jarno eigenlijk. Zou ook fel reageren als je ergens van beticht wordt wat niet direct valt hard te maken.
De mate waarin iets hard te maken valt lijkt me niet heel erg van toepassing, meer de waarheidsgetrouwheid van het beweerde. (maw: pers X heeft pers. A vermoord, maar pers B kan dit niet hard maken, hoezeer het ook waar is, is het dan gerechtigheid als pers X fel reageert op precies die aantijging [/extrapolatie]) En dat weet een ieder die ergens van beticht wordt als geen ander. (in welke situatie dan ook)
En als het tegendeel heel makkelijk hard te maken is?
Ik heb er nog geen weerwoord in gezien persoonlijk. (no offence whatsoever!)
Meer een welles-nietes geheel, zonder dat vast is gesteld om welke beweringen het gaat die Jarno Hams onheus zouden bejegenen.
Iedereen die Jarno's resultaten behaalt verdient mijn respect, of je er nu voor aan het infuus ligt of niet. 0,0000001% van de mensen op deze aardkloot is hiertoe in staat en een nog kleiner deel ontdekt dit, of kan het uitbouwen.
Maar na een paar pagina's in deze thread zijn we nog niks wijzer (behalve dan de afmetingen van z'n broer). Zo zijn de aantijging in de trend van 'degenen die het betreft (mbt de 'haatzaaiposts') weten wel dat het om hen gaat'.
vgl met: in de topsport gebruikt iedereen dope, misschien één of twee niet, maar degene die het wel doen weten diep van binnen wel dat ze gebruiken en ga je d'r maar eens hard voor schamen.
Beetje zinloos imo.
WAAROM ER DAN ZO MOEILIJK OVER DOEN?
ja ik maak een beetje een issue van het AS geheel, omdat de speculatie over de onderdelen imo niet zo heel erg relevant is. Overigens is dat een van de enige punten (zoniet het enige) die (dat) op DBB aan de orde gekomen zijn mbt Jarno Hams.
Niet aan de ene kant A zeggen en dan B doen.
Nogmaals:
ik ga er niet vanuit(zou er evenmin van opkijken, of mijn visie op zijn prestaties doen bijstellen), maar nav bijv Jarno's eigen optreden bij Jensen kan ik me gewoon voorstellen dat er dingen gaan 'rondgonzen'.