MuscleMeat

Jarno Hams

Oh ja nog 1 ding.

Misschien dat ik kan helpen in de eeuwige Mariusz tegen Zydrunas discussie.

Zydrunas is zonder twijfel de sterkste!!
Ik heb ze allebei verscheidene keren meegemaakt en helaas nog nooit van ze kunnen winnen;)
Mariusz is een top atleet waarschijnlijk de beste die er ooit geweest is.
Maar Zydrunas is gewoonweg de laatste jaren zo gegroeid letterlijk en figuurlijk. Dat hij zonder twijfel de sterkste is.
De man is ruim 180 kg maar nog steeds zeer mobiel.
Mariusz zal Zydrunas kunnen verslaan op puur uithoudingsvermogen met "lichtere" gewichten.
Maar op een gemiddelde wedstrijd met welke onderdelen dan ook zal Zydrunas Boven Mariusz eindigen.

hmmm... sorry, ik vind Mariusz Pudzianowski er veel beter uitzien, en dus is hij in mijn ogen veel sterker dan wie dan ook. Mijn grote voorbeeld, die Mariusz!!!

En euhm ... 180 kilogram is ongezond zwaar man :P

Laatst bewerkt:
Welkom, leuk om iemand met zulke trainingservaring hier te hebben. Van die roddels moet je je niks aantrekken, hoe beter je prestaties zijn, hoe meer mensen over je gaan lullen. Ik hoop dat je hier vaker komt en je kennis wilt delen met de rest van het forum.

denk dat ik er ook bij ben :lifter:

als toeschouwer ;)

Uitspraken van anderen gestoeld op vermoedens verdienen een weerwoord, kan het alleen maar een goede actie vinden Jarno eigenlijk. Zou ook fel reageren als je ergens van beticht wordt wat niet direct valt hard te maken.

De mate waarin iets hard te maken valt lijkt me niet heel erg van toepassing, meer de waarheidsgetrouwheid van het beweerde. (maw: pers X heeft pers. A vermoord, maar pers B kan dit niet hard maken, hoezeer het ook waar is, is het dan gerechtigheid als pers X fel reageert op precies die aantijging [/extrapolatie]) En dat weet een ieder die ergens van beticht wordt als geen ander. (in welke situatie dan ook)
En als het tegendeel heel makkelijk hard te maken is?
Ik heb er nog geen weerwoord in gezien persoonlijk. (no offence whatsoever!)
Meer een welles-nietes geheel, zonder dat vast is gesteld om welke beweringen het gaat die Jarno Hams onheus zouden bejegenen.

Iedereen die Jarno's resultaten behaalt verdient mijn respect, of je er nu voor aan het infuus ligt of niet. 0,0000001% van de mensen op deze aardkloot is hiertoe in staat en een nog kleiner deel ontdekt dit, of kan het uitbouwen.
Maar na een paar pagina's in deze thread zijn we nog niks wijzer (behalve dan de afmetingen van z'n broer). Zo zijn de aantijging in de trend van 'degenen die het betreft (mbt de 'haatzaaiposts') weten wel dat het om hen gaat'.

vgl met: in de topsport gebruikt iedereen dope, misschien één of twee niet, maar degene die het wel doen weten diep van binnen wel dat ze gebruiken en ga je d'r maar eens hard voor schamen.
Beetje zinloos imo.

WAAROM ER DAN ZO MOEILIJK OVER DOEN?
ja ik maak een beetje een issue van het AS geheel, omdat de speculatie over de onderdelen imo niet zo heel erg relevant is. Overigens is dat een van de enige punten (zoniet het enige) die (dat) op DBB aan de orde gekomen zijn mbt Jarno Hams.
Niet aan de ene kant A zeggen en dan B doen.
Nogmaals: ik ga er niet vanuit(zou er evenmin van opkijken, of mijn visie op zijn prestaties doen bijstellen), maar nav bijv Jarno's eigen optreden bij Jensen kan ik me gewoon voorstellen dat er dingen gaan 'rondgonzen'.

Jarno je verdient mijn respect maar je bent niet mijn favoriet..
mening geven mag toch?:P
Senny Schonewille is en blijft mijn voorbeeld
Maar verder ben je goed bezig Jarno..
succes daar en met de wedstrijd!

Beste Mensen,

Jarno Hams hier.

Ik ben dat geroddel en achterklap wel zo zat he.
Bij deze daag ik een ieder uit om mee te doen aan de kwalificaties voor de Sterkste Man van Nederland. En als je sterk genoeg bent aan de Sterkste Man van Nederland!!
Om mij te verslaan!!

Er wordt hier over mij gesproken als of men mij kent.
Nou jullie kennen mij niet!
En toch hebben jullie allemaal een mening over mij.
Een mening mag je hebben maar pas een oordeel vellen als je iemand kent.
Ik begrijp heel goed Als je kampioen bent dat er over gesproken wordt en dat je voor en tegenstanders hebt.
Nou voor die tegenstanders zeg ik dan KOM MAAR OP!!

Ik ben nu 11jaar aktief als "Sterkste Man"
En heb menig atleet naar de kloten zien gaan, maar ik ben er nog steeds.
En ik ben nog lang niet klaar.

Er zijn hier een paar snotneuzen die denken dat ze er al zijn en van alles over een ander durven te schrijven.
Zorg eerst maar dat je het een paar jaar vol houdt en dan spreken we elkaar wel weer.

Senny en ik hebben door omstandigheden nooit tegen elkaar gestreden.
Ik was graag de strijd aangegaan.

Wat wij in elk geval wel hadden en hebben is groot respect voor elkaar.
En dat onbreekt er hier bij sommigen nog wel aan.

Het is in verhouding maar een kleine sport waar wij van houden.
in plaats van altijd maar met de vinger naar elkaar te wijzen. En over elkaar te roddelen, is samenwerken iets waar iedereen baat bij heeft.
Ook de "Sterkste Mannen" na ons kunnen hier hun voordeel mee doen.

Gegroet Jarno Hams.

Stel je niet aan man, pffffff

Stel je niet aan man, pffffff

En toen waren ze allemaal stil !!!!!
Jarno heeft wel gelijk vind ik,veel mensen praten onzin op een forum maar hebben nooit iets klaargemaakt zoals de eeuwige c atleten van hoogeveen en omstreken (zullen het niet redden)
En ook geen mensen die alleen maar kunnen deadliften en zichzelf daarvoor helemaal volspuiten en dan zeggen dat het aan hun eten ligt(zullen het ook niet redden)
Onzin denken jullie???
Let maar op komend jaar !!!!!:eek:

Alleen de echte zullen blijven niet de chemische sterkste mannen je moet al een goede basis hebben zonder AS en niet in 1 jaar met AS denken dat je het redt.

Het blijft mijn mening(hahaha)

Later:cool:

Jarno heeft wel gelijk vind ik,veel mensen praten onzin op een forum maar hebben nooit iets klaargemaakt zoals de eeuwige c atleten van hoogeveen en omstreken (zullen het niet redden)

Waar doel je op.

Die jongens in Hoogeveen trainen keihard en hebben alles voor de sport over.
En ik zeg dat ze het wel zullen redden. Ze staan stuk voor stuk onder topbegeleiding. En ze winnen niet voor niets wedstrijden.
Tuurlijk een mening mag je hebben, maar wat je nu zegt is grote onzin

Laatst bewerkt:
En ook geen mensen die alleen maar kunnen deadliften en zichzelf daarvoor helemaal volspuiten en dan zeggen dat het aan hun eten ligt(zullen het ook niet redden)
Onzin denken jullie???

Alleen de echte zullen blijven niet de chemische sterkste mannen je moet al een goede basis hebben zonder AS en niet in 1 jaar met AS denken dat je het redt.

maar WAAR heeft ie nu gelijk in dan?

Onzin denken jullie???

Wat een onzin is dit allemaal, dit topic gaat er juist om dat je moet opletten met wat je zegt, en deze post is gewoon één groot vooroordeel ... goed bezig :rolleyes:

Onzin denken jullie???

je lult kletskoek..
wat heb je zelf al gedaan in de sterkste man wereld dan?
en je zegt wel eeuwige c atleten maar wie zijn t noem eens namen?..
dat doe je niet of wel?..
degenen uit hoogeveen en omstreken hoeven niet te klagen dat ze niet onder goede begeleiding staan dus.. sorry weg is je statement

Onzin denken jullie???

Dit zijn volgens mij precies de vooroordelen en roddels die de topic starter bedoelt! Als je niks zinnigs of positiefs te melden hebt post dan gewoon niet!

Welkom hier Jarno!

Ik hoop dat je ondanks de 'roddels' toch vaker hier in deze sectie berichten post, omdat je echt een aanwinst voor dit forum zou zijn.

Een log hier bijhouden zou eigenlijk supergaaf zijn, maargoed, misschien heb je daar weinig tijd voor.

In ieder geval, veel succes dit jaar en train ze!

WORD!

is het geen idee een forum te openen met: VRAAG HET JARNO

:D:D:D

Welkom, Leuk dat je hier bent.
Ik heb diep respect voor wat je doet, laat iedereen maar lekker kletsen.

precies sixiej

• Topic Starter Topic Starter
Kijk Iron Sport snapt het.

Dit zijn volgens mij precies de vooroordelen en roddels die de topic starter bedoelt! Als je niks zinnigs of positiefs te melden hebt post dan gewoon niet!

Als je elkaar nu eens een beetje respect toont en de prestaties van een ander respecteert. Dan ben je pas goed bezig.
Niet iedereen kan kampioen worden (gelukkig niet);)
Dat wil niet zeggen dat zo'n iemand er niet alles wat er in zit kan uithalen.
Zolang je er maar plezier in hebt. Want dat is toch wel het belangrijkste.

Het is juist goed dat er veel jonge jongens aan deze sport beginnen.Door meer atleten te hebben wordt het landelijke niveau alleen maar hoger en goede begeleiding is daar heel belangrijk bij.
Ik heb een aantal jaren met Berend Veneberg getraind en heb daar heel veel van geleerd.
En ben hem daar zeker dankbaar voor.

Terug
Naar boven