MuscleMeat

Jasenko forever improving

Heeel bruut die shape! Die kilo's moet je je inderdaad niet druk om maken.

Maar van me stond 0n stage met 77kg en weegt nu (5 weken later) 94kg...:roflol:

Nu wel peak week toch? Hoe pak je dat aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Heeel bruut die shape! Die kilo's moet je je inderdaad niet druk om maken.

Maar van me stond 0n stage met 77kg en weegt nu (5 weken later) 94kg...:roflol:
Daar maak ik me ook totaal niet druk om, pak straks ook 15+kg.

Het gaat me om hoe ik straks op het podium sta.

• #1.024
Nu wel peak week toch? Hoe pak je dat aan?
Yes!

Iets meer water op gisteren en vandaag, 3L en vandaag 2L ongeveer. Vandaag ongeveer 4-5L op woensdag, 3-4L op donderdag, 2-3L op vrijdag en op zaterdag niet te veel, moet om 14:40 op, 1L ofzo tot ik op moet.
Qua zout ga ik niks veranderen en redelijk gelijk houden, misschien wat extra zout anderhalf uur voordat ik op moet met een snicker ofzo.

Qua carbs en training wel aan het depleten, benen gisteren getraind. Vandaag rustdag en wat buik en minimaal cardio. Dinsdag Rug+bi depletion training, woensdag Borst, schouders en triceps depletion. Allebei minimaal cardio en donderdag en vrijdag rust.
Carbs sinds mijn sushi refeed zijn laag, dinsdag en woensdag erg laag. Donderdag overdag ook minimaal en afhankelijk van hoe ik me voel begin ik donderdagavond of vrijdagavond met carbs laden.
Was van plan om vooral extra havermout, zoete aardappel, rijst etc. te pakken en richting de wedstrijd toe meer suiker/troep. Op zaterdag dan ook rijstwafels met stroop, honing, pindakaas en van die Caramel snackajacks (L) !!!!! Voordat ik op moet nog iets met zout en een snicker oid.

Maar ga het vooral ook op gevoel doen en aanpassen afhankelijk van hoe ik me er bij vind staan.

Ben echt benieuwd hoe je erbij staat van het weekend, helaas kan ik er niet bij zijn:(

Ik hoop er wel te zijn!

• #1.027
Rug biceps depletion zit erop. Morgen mijn laatste training sessie voor de wedstrijd, borst, schouders en triceps. Dan donderdagavond koolhydraten verhogen en beginnen met laden. Kan niet wachten :D

• #1.028
Mijn laatste low carb dag vandaag, wat ik wel goed te doen vind als je veel groentes gebruikt en wat extra tijd in de keuken spendeert:

Hoe ga je laden en wanneer? Hoorde van paar die sapcup doen dat die vandaag al beginnen met laden.

Ziet er echt bruut uit hoor die shape! Respect hoe droog je bent en hoe bruut je borst er voor staat:eek!:

• #1.035
  • #1.036
En om het nog even meer over eten te hebben. Onze Train+sushi dag zouden @vntl en ik graag op 5 Januari doen omdat we dan vrij zijn.
Mijn vriendin wil ook graag mee, maar moet nog even kijken of dat gaat lukken. Nog meer liefhebbers? @marina1975 @flexx123 Hopelijk kunnen jullie dan ook!

Zijn jullie er al uit waar jullie precies willen eten?! :)

• #1.038
En om het nog even meer over eten te hebben. Onze Train+sushi dag zouden @vntl en ik graag op 5 Januari doen omdat we dan vrij zijn.
Mijn vriendin wil ook graag mee, maar moet nog even kijken of dat gaat lukken. Nog meer liefhebbers? @marina1975 @flexx123 Hopelijk kunnen jullie dan ook!

Ik kan helaas niet, moet werken en kan geen vrij krijgen.

Wel echt jammer man!

Laatst bewerkt:
FPA Amersfoort is super
Alle grote kanjers van XXL trainen daar ook

Terug
Naar boven