AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

Gewicht zeg lang niet alles idd.. Boeit me ook geen klote meer eerlijk gezegd, heb een tijd gekend dat dat wel het geval was :roflol:

Zit nu zelf in de laatste week van de cruise, 6kg lichter dan dat ik ooit gewogen heb enz. Maar zag vanmiddag toch ech mn beste shape ooit in de spiegel, beter zichtbare apps, veins en strepen dan bijvoorbeeld in de laatste week van me cutkuur. Vocht does it. Alhoewel ik gewicht niet zo boeiend meer vind ga ik de rebound straks toch wel weer leuk vinden denk ik haha.

Was deze cruise als afsluiting van je Blast?
Of begin je nu aan je Blast?
Stats?
Ben wel benieuwd naar je shape...pics? :o

Als je in Amersfoort écht onbeperkt lekker wilt eten moet je naar 22 High toe gaan! Het is wel met een tijdslimiet van 3 uur, maar niks kan hier tegen op. Het is een buffet van eten over de hele wereld.

Ze hebben allerlei afdelingen: sushi, wokken, vlees en vis gescheiden op plaat (ook kangaroo, mjam), chinees / teppanyaki, saladebuffet, pizza, pasta, spaanse tapa, quiche, soep met brood ed & chocoladefontein (wit en melk), poffertjes, desserts, schepijs (5-6 smaken), snoepjes en nog veeeeel meer wat ik nu vast vergeet :heart:

En non-alcoholische dranken zijn inbegrepen. Zelfs slush puppie, smoothies, koffie en thee.

Edit: kijken op eigen risico... (foto's)

2016-07-12 18.57.55.jpg

2016-07-12 20.24.41.jpg

2016-07-12 18.26.09.jpg

Laatst bewerkt:
Aangezien ik mijn laatste refeed voor de wedstrijd aan het plannen ben heb ik al bepaald waar ik zaterdag sushi ga eten :D

Ben ook gaan kijken voor een plekje waar we met een groepje zouden kunnen gaan eten en heb iets heel leuks gevonden, is dit qua afstand te doen: Hoogland, bij Amersfoort. @marina1975 @flexx123 @vntl
Het heet ook letterlijk slow you can eat, dus lekker op ons gemak uuuuuuuuuuuuuuuren een hele hoop sushi eten. Dus ja, dan moeten jullie wel bereid zijn om het minimaal 4 uur met me uit te houden en mij en @vntl een beetje bijhouden qua eten :D

En ze hebben een hoop leuke en lekkere gerechten lijkt het! Menu sushi, grill en teppanyakigerechten
ziet er goed uit .. voor zo ver ik verstand heb van sushi :P

Als je in Amersfoort écht onbeperkt lekker wilt eten moet je naar 22 High toe gaan! Het is wel met een tijdslimiet van 3 uur, maar niks kan hier tegen op. Het is een buffet van eten over de hele wereld.

Ze hebben allerlei afdelingen: sushi, wokken, vlees en vis gescheiden op plaat (ook kangaroo, mjam), chinees / teppanyaki, saladebuffet, pizza, pasta, spaanse tapa, quiche, soep met brood ed & chocoladefontein (wit en melk), poffertjes, desserts, schepijs (5-6 smaken), snoepjes en nog veeeeel meer wat ik nu vast vergeet :heart:

En non-alcoholische dranken zijn inbegrepen. Zelfs slush puppie, smoothies, koffie en thee.
damn wat doe je me aan.. moet ik daar ook nog heen :D

• Topic Starter Topic Starter
Say what...72kg! Misschien dat ik mijn volgende cut ook eens mijn gewicht aan de kant moet zetten en lekker door moet trekken naar 74kg ofzo ipv 77kg
Ik had ook niet verwacht zo laag in gewicht te gaan, maar het gebeurd toch echt :P

Ziet er wel goed uit die sushitent!

6kg in 2weken damn hoe krijg je dat voor elkaar.
Ja toch! Is natuurlijk ook vocht.

Ik moet denk ik onder de 65kg wil echt droog staan:( Not gonna happen haha, eerst wat massa pakken.
Haha ach... gewicht zegt niks heb ik wel geleerd.

Edit: kijken op eigen risico... (foto's)
Tjaa, is vast goed, maar is wel echt een vreetschuur dan. Wij willen lekker lang genieten en vooral sushi.

ziet er goed uit .. voor zo ver ik verstand heb van sushi :P
Dat dacht ik ook :D

Die sushi ziet er wel super uit. Is wel 1,5 uur rijden.. maar dan heb je ook wat. :D
Alleen kan ik deze zaterdag niet.. :(

Die wereld tent is niets voor mij.. alles in buffet en helaas houden ze dan geen rekening met allergieen... Dus geef mij maar sushi. :D

Was toch ook niet voor deze zaterdag bedoeld maar ergens begin volgend jaar? Voor mij komt eerste zaterdag februari het beste uit:)

Die sushi ziet er wel super uit. Is wel 1,5 uur rijden.. maar dan heb je ook wat. :D

Die wereld tent is niets voor mij.. alles in buffet en helaas houden ze dan geen rekening met allergieen... Dus geef mij maar sushi. :D
Ziet er goed uit he! Voor mij ook 1 uur en 15 min rijden. Over een paar weken? :)

Mijn moeder heeft coeliakie en je krijgt per allergie een lijst met alles wat je kan eten. Sowieso alle sushi en vd plaat.

@Jasenko zieke shape!

Damn son. Zieke shape inderdaad! :thumbs:.

Daar kan nog wel een laatste refeed tegen aan.. ;)

ROCK THAT DAMN STAGE! :flexgrin:

Sochtends vacuums en 55 min wandelen

Barbell bench press
8x70
8x70
8x70
8x70

Incline hammer strength
13x25
12x25
11x25

Cable flyes
16x20
15x20
14x20

Pull ups
8xbw
8xbw
8xbw
8xbw

BOR
12x60
11x60
10x60

Seated row
12x55
11x55
11x55

Dumbbell pullovers kont van de bank
18x24
16x24
15x24
13x24

Daarna 30 min crosstrainer.

Is kracht nu echt zover achteruit gegaan op bench, of voer je ze trager uit? Bench gaat bij mij trouwens ook het hardst achteruit in de cut.

• #1.000
Terug
Naar boven