- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss @Skatermarvin die kan het ook wel gebruikenEn om het nog even meer over eten te hebben. Onze Train+sushi dag zouden @vntl en ik graag op 5 Januari doen omdat we dan vrij zijn.
Mijn vriendin wil ook graag mee, maar moet nog even kijken of dat gaat lukken. Nog meer liefhebbers? @marina1975 @flexx123 Hopelijk kunnen jullie dan ook!

Yeap, Sushi - Slow / All you can eat | Genieten Hoogland - Amersfoort
SYCE Sushi ipv AYCE, slow you can eat. Om gewoon een uur of 4+ lekker langzaamaan te genieten van een hoop eten
En daarvoor bij The Original Gym in Amersfoort - Fight & Power Academy - FPA eventueel sporten mocht het kunnen, is 7 min rijden en ziet er vrij hardcore uit
.Ja tuurlijk, gezellig! Dus jij gaat mee?Dat ziet er oprecht fantastisch uit zeg! Als er nog ruimte is zou ik ook best mee willen joh.
Shiiiiit.. dat is wel jammer.. misschien de keer ernaIk zou wel willen maar door de weeks kan echt niet.. ben tussen kerst en oud en nieuw al vrij... en kan die week erna geen vrij krijgen en wss draai ik dan een maand ploegendienst.. dus kans ook nog dat ik in de avond/nachtdienst zit...![]()

door de weeks is sowieso lastiger...Shiiiiit.. dat is wel jammer.. misschien de keer erna![]()

Neem dan voor mij eens wat van die burgers mee die je constant post op insta.. hahaDat ziet er oprecht fantastisch uit zeg! Als er nog ruimte is zou ik ook best mee willen joh.
Dat is voor mij normaal ook, maar de komende weken zijn lastig ivm feestdagen etc.. Maar we gaan het anders gewoon snel weer doen en dan in het weekend!door de weeks is sowieso lastiger...
Weekend is veel makkelijker te regelen....
Whahaha..ik maak eind december en begin januari al zoveel gains dat ik voor lul sta op bodybuilding united, dus deze skip ik even..
Doordeweeks is ook lastig voor mij..Ik zou wel willen maar door de weeks kan echt niet.. ben tussen kerst en oud en nieuw al vrij... en kan die week erna geen vrij krijgen en wss draai ik dan een maand ploegendienst.. dus kans ook nog dat ik in de avond/nachtdienst zit...![]()
En heb eind januari United al natuurlijk en mijn vriendin wil niet dat ik te vaak weg ben ivm bodybuilding gerelateerde zaken..

en mijn vriendin wil niet dat ik te vaak weg ben ivm bodybuilding gerelateerde zaken..![]()
![]()
Ik train al 4-6 keer per week. Als ik dan ook nog iedere maand een half weekend weg ben om ergens te vreten en/of trainen gaat dat ten kostte van tijd samen. Geef haar geen ongelijk overigens.

Dat is voor mij normaal ook, maar de komende weken zijn lastig ivm feestdagen etc.. Maar we gaan het anders gewoon snel weer doen en dan in het weekend!
Haha dus die wil je ook meenemen? Ik vind het prima, indien ze wel goed kan blijven vreten heMoet zoals het nu lijkt lukken. Ik zal het nog wel even definitief laten weten nadat ik heb besproken met mijn vriendin! Zij lift trouwens ook..![]()
Dan doen we het dan nog eens en ook met @marina1975 erbij!Ergens eind februari op een zaterdag ben ik waarschijnlijk wel in.
Dankje! Ik ga mijn best doen morgen, lekker veel carbs eten vandaag! Zoooooo chill!Ik heb je voornamelijk gevolgd via Insta, maar alvast heel veel succes gewenst dit weekend man!
Je staat er goed bij!![]()
Haha dus die wil je ook meenemen? Ik vind het prima, indien ze wel goed kan blijven vreten he
!Mooi, slow you can eat he
. Neem haar maar mee, gezellig!