AndroidHealthClinic

Jasenko forever improving

Als ik kon was ik ook wel in voor sushidate, stage donderdags:(

• Like
Waarderingen: vntl
Yeap, Sushi - Slow / All you can eat | Genieten Hoogland - Amersfoort

SYCE Sushi ipv AYCE, slow you can eat. Om gewoon een uur of 4+ lekker langzaamaan te genieten van een hoop eten :D

En daarvoor bij The Original Gym in Amersfoort - Fight & Power Academy - FPA eventueel sporten mocht het kunnen, is 7 min rijden en ziet er vrij hardcore uit

Dat ziet er oprecht fantastisch uit zeg! Als er nog ruimte is zou ik ook best mee willen joh :D.

Ik zou wel willen maar door de weeks kan echt niet.. ben tussen kerst en oud en nieuw al vrij... en kan die week erna geen vrij krijgen en wss draai ik dan een maand ploegendienst.. dus kans ook nog dat ik in de avond/nachtdienst zit... :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.046
Ik zou wel willen maar door de weeks kan echt niet.. ben tussen kerst en oud en nieuw al vrij... en kan die week erna geen vrij krijgen en wss draai ik dan een maand ploegendienst.. dus kans ook nog dat ik in de avond/nachtdienst zit... :(
Shiiiiit.. dat is wel jammer.. misschien de keer erna :(

• #1.049
Whahaha..ik maak eind december en begin januari al zoveel gains dat ik voor lul sta op bodybuilding united, dus deze skip ik even..
Doordeweeks is ook lastig voor mij..:sad: En heb eind januari United al natuurlijk en mijn vriendin wil niet dat ik te vaak weg ben ivm bodybuilding gerelateerde zaken..:o :roflol:

Ik train al 4-6 keer per week. Als ik dan ook nog iedere maand een half weekend weg ben om ergens te vreten en/of trainen gaat dat ten kostte van tijd samen. Geef haar geen ongelijk overigens.

Heb in januari al twee weekenden waarvan de helft in teken van bodybuilding staan..:rolleyes:

En ja..ik ben bèta as f**k:roflol:

Ik heb je voornamelijk gevolgd via Insta, maar alvast heel veel succes gewenst dit weekend man!
Je staat er goed bij! :D

• #1.056
Moet zoals het nu lijkt lukken. Ik zal het nog wel even definitief laten weten nadat ik heb besproken met mijn vriendin! Zij lift trouwens ook.. :D
Haha dus die wil je ook meenemen? Ik vind het prima, indien ze wel goed kan blijven vreten he

• #1.058
Terug
Naar boven