- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En een backpic. Morgen mijn laatste refeed, kan niet wachten! Weer lekker uuuurenlang sushi eten

vanavond zit die aan de sushi gainzz dan komt er weer wat wijdte in!Goede rear-delts. Voor het mooie mis je wat wijdte denk.
Wat zoals je zelf ook al zei vorige keer te wijten is aan relatief brede heup..
Op zijn heupen?vanavond zit die aan de sushi gainzz dan komt er weer wat wijdte in!
op ze lats natuurlijk! haha
nog 6 dagen man.. het is idd fucked up (ook mentaal) z'n drop in gewicht maar je bent er nu al bijna en kan er helaas niks meer aan veranderen en zoals je zelf zegt je staat op je droogst ooit! nu straks knallen op het podium en daarna lekker rebounden!Prep gaat ff wat minder de laatste week of 2 en voel me er mentaal een beetje fucked door.
Het ging echt perfect, mijn dieet hield ik altijd aan, heb nooit gecheat. Geen druppel alcohol op al wekenlang en nooit echt van mijn schema afgeweken. Op werk trakteren ze vaak taart, nooit een hapje gepakt etc. etc.
Natuurlijk wel refeeds gehad, maar ook die waren gepland.
Ik verloor langzaamaan gewicht en mijn kracht etc. bleef gelijk... mooi. Een week of drie terug begon mijn kracht wat achteruit te gaan, wat natuurlijk compleet normaal is en er bij hoort. Al bij al prima! Voelde me er goed bij en had vertrouwen.
Maar... nu sinds een week of twee gaat het te hard achteruit en het lijkt met de dag erger te worden. Ik weeg me elke ochtend en hou mijn gewicht bij en de laatste weken schrik ik elke keer van het getal dat op de weegschaal staat.
Hier een foto ervan:
![]()
Ik snap er gewoon geen f**k van, ik vond het te hard gaan waardoor ik niet meer ben gaan verlagen in kcal of verhogen in cardio (wat ik wel van plan was). Ondanks dat ben ik opeens de afgelopen twee weken 8 kilo kwijt.
8 kilo... 8 FUCKING KILO WTF? Tuurlijk zit daar een hoop vocht en vet bij, maar ook zeker een hoop spier. Ik snap gewoon niet hoe het kan, natuurkundig gezien lol.
Normaal gesproken gaat je gewicht alleen maar langzamer achteruit, maar bij mij is het opeens erg hard gegaan. En ik weet dat het maar een cijfer is, ik sta op mijn droogst ooit, maar het fucked mentaal wel met me want ik merk het aan alles (energie, kracht, massa etc. etc. )
Ik ben denk ik gewoon overtraint en heb te veel gegeven met mijn 6x krachttraining in de week en 5x cardio.
Gelukkig wel nog maar een weekje en mijn best doen er op mijn best bij te gaan staan!
Precies wat @vntl zegt. Je bent nu zo 'leeg' als de pl**ris. Gaat straks echt wel recht trekken man en zo ook je gewicht. Kijk je fysiek, ziet er goed uit die dryness. Als je straks terug gaat bouwen loop je haast direct weer vol(ler) en icm je vp word dat gewoon weer smullen mentaal.
Wat de heren boven mij zeggen idd, de kilo's vliegen er weer net zo hard aan wanneer de kcals weer omhoog gaan![]()
Nee, nog niet. Zal ik misschien nog doen!nice man, toevallig je buikomtrek nog gemeten? Benieuwd hoeveel cm![]()