Fitness Seller

Jasenko forever improving

Succes kerel! Keep us posted:thumb:

Veel succes kerel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
Even een korte snelle update. Was een top dag, was super om te doen en een hele gave ervaring! Vond dat ik er redelijk bij stond maar het ook echt een sterke line-up was.
Helaas geen 1st call out, wel 2nd call out. Nog een klein filmpje en zin om morgen weer on stage te gaan! :) Ik ben de middelste met het blauwe broekje.

Gaaf man. Mooi om te horen dat je er van geniet. Morgen weer lekker knallen :D!

Die kerel in rode shorts is wel biggy zeg :eek:.

• #1.085
Gaaf man. Mooi om te horen dat je er van geniet. Morgen weer lekker knallen :D!

Die kerel in rode shorts is wel biggy zeg :eek:.
Ja er zaten huge gasten bij, hij was niet eens de grootste van mijn klasse en die hebben allemaal first call out. Dit jaar gingen ze echt voor massa heb ik het idee, vorig jaar juist weer niet :p achjaaa..

Nog wat random wc foto's

Ik vind het een mooie shape hoor! Alleen (zo als je zelf ook al aangaf) mist je front pose wat massa om echt goed te zijn..je posing kan daar misschien ook iets beter, want in je back pose toon je wel degelijk wijdte welk op je front bijna helemaal wegvalt..

Veel plezier weer vandaag!!:D

Het is en blijft een jury 'sport' @Jasenko. Oftewel, alles is subjectief en je kunt van te voren niet weten waar je op moet focussen ;).
Verder ben ik het met @Skatermarvin eens trouwens. Ik ben bang dat je 'afgerekend' bent op de front pose. Dat vormt een mooie uitdaging om te verbeteren voor een evt. volgende wedstrijd :D

• #1.088
Ik vind het een mooie shape hoor! Alleen (zo als je zelf ook al aangaf) mist je front pose wat massa om echt goed te zijn..je posing kan daar misschien ook iets beter, want in je back pose toon je wel degelijk wijdte welk op je front bijna helemaal wegvalt..

Veel plezier weer vandaag!!:D

Het is en blijft een jury 'sport' @Jasenko. Oftewel, alles is subjectief en je kunt van te voren niet weten waar je op moet focussen ;).
Verder ben ik het met @Skatermarvin eens trouwens. Ik ben bang dat je 'afgerekend' bent op de front pose. Dat vormt een mooie uitdaging om te verbeteren voor een evt. volgende wedstrijd :D

Het probleem zit hem in mijn abs. Heb gewoon zowat geen abs ook al sta ik superdroog. Als ik mezelf goed breed maak en de pose doe zoals ik zou willen, heb ik gewoon een platte buik met 0 abs.
Die abs zijn gewoon erg belangrijk in MAP en de enige manier dat ik ze met die front pose een beetje tevoorschijn kan halen is door voorover te hangen zoals je in die foto ziet, waardoor mijn breedte/schouders inzakken.
Nou ga ik er een beetje tussenin zitten waardoor ik wat abs heb en wat wijdte. Daardoor mijn zwakste pose helaas, want het is wel de belangrijkste pose.

Was verder top! Geen top5 behaald, maar al bij al super chill allemaal. Vond het leuk om te doen, heb dit weekend genoten en een hoop geleerd.

Komen nog een hoop foto's/filmpjes aan voor de geïnteresseerde :D

Ben benieuwd naar de foto;s.

Je weet in ieder geval waar je aan moet werken voor de volgende wedstrijd. Sowieso een goede kans om wedstrijd ervaring op te doen.

• #1.090
En de fotoooos

IMG-20161210-WA0004.jpg

IMG-20161210-WA0006.jpg

IMG-20161210-WA0008.jpg

IMG-20161210-WA0009.jpg

IMG-20161211-WA0006.jpg

• #1.091
Deel2

IMG-20161211-WA0008.jpg

IMG-20161211-WA0025.jpg

IMG-20161211-WA0033.jpg

IMG-20161211-WA0057.jpg

JBF_7079.JPG

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.092
Deel3

JBF_7057.JPG

JBF_7064.JPG

JBF_7068.JPG

JBF_7075.JPG

• Like
Waarderingen: vntl
  • #1.093
En nog een paar voor de lol

20161211_185213.jpg

20161211_185344.jpg

20161211_185516.jpg

Het probleem zit hem in mijn abs. Heb gewoon zowat geen abs ook al sta ik superdroog. Als ik mezelf goed breed maak en de pose doe zoals ik zou willen, heb ik gewoon een platte buik met 0 abs.
Die abs zijn gewoon erg belangrijk in MAP en de enige manier dat ik ze met die front pose een beetje tevoorschijn kan halen is door voorover te hangen zoals je in die foto ziet, waardoor mijn breedte/schouders inzakken.
Nou ga ik er een beetje tussenin zitten waardoor ik wat abs heb en wat wijdte. Daardoor mijn zwakste pose helaas, want het is wel de belangrijkste pose.

Op de foto's komt dat inderdaad heel duidelijk naar voren. Wat apart zeg!! :o
Je zou toch zeggen dat je dmv rope crunches en leg raises e.d. hier wel wat aan moet kunnen doen.
Die high-volume schouder trainingen hebben wel hun vruchten afgeworpen th0 :D!

Pic 7064 is imo echt nice trouwens!! :wl:

• #1.096
Op de foto's komt dat inderdaad heel duidelijk naar voren. Wat apart zeg!! :o
Je zou toch zeggen dat je dmv rope crunches en leg raises e.d. hier wel wat aan moet kunnen doen.
Die high-volume schouder trainingen hebben wel hun vruchten afgeworpen th0 :D!
Denk dat het ook voor een groot deel genetisch is. Maar ga ze de komende bulk wel extra aandacht geven iig!

Thanks, die 7064 vind ik ook het bruutst :D

Ziet er goed uit man, zag er ook een paar tussen staan waarvan ik afvraag of het misschien niet iets te vroeg voor ze was om het podium op te gaan. Bij jou zeker niet het geval, op naar de volgende wedstrijd? Op welk vetpercentage zat je nu trouwens?

• #1.098
Ziet er goed uit man, zag er ook een paar tussen staan waarvan ik afvraag of het misschien niet iets te vroeg voor ze was om het podium op te gaan. Bij jou zeker niet het geval, op naar de volgende wedstrijd? Op welk vetpercentage zat je nu trouwens?
Thanks man. Gemeten op 4,1% maar de vraag is hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.
Ik ga nu lekker weer massa bouwen, wie weet sta ik volgend jaar ergens weer op het podium of over 2 of 3 jaar of misschien wel nooit meer... geen idee. Hangt van te veel factoren af.

Ja, dat is bij de SAPcup altijd, het verschil onderling is gewoon groot en ik ben blij met het fysiek dat ik heb neergezet en dat is voor mij het belangrijkste!

Thanks man. Gemeten op 4,1% maar de vraag is hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.
Ik ga nu lekker weer massa bouwen, wie weet sta ik volgend jaar ergens weer op het podium of over 2 of 3 jaar of misschien wel nooit meer... geen idee. Hangt van te veel factoren af.

Ja, dat is bij de SAPcup altijd, het verschil onderling is gewoon groot en ik ben blij met het fysiek dat ik heb neergezet en dat is voor mij het belangrijkste!

Top man sowieso ga ik je forum volgen! Je kan sowieso trots zijn op je fysiek helemaal vergeleken met die anderen boys die er bij stonden!

Denk dat het ook voor een groot deel genetisch is. Maar ga ze de komende bulk wel extra aandacht geven iig!

Thanks, die 7064 vind ik ook het bruutst :D

Dat lijkt mij een goed idee.
Veel mensen 'vergeten' de abdominals goed te trainen in de bulk, omdat je ze toch niet ziet dan. Echter, als je er pas in de cut mee begint is het vaak te laat :o.

Terug
Naar boven