- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren niet eens zo gek gedaan

Goede instelling wel! Een goede boterham pindakaas en havermout zijn inderdaad een genot na een goede cut!Gisteren niet eens zo gek gedaan
Moest zondag om 12:30 op en om 21:45 begonnen de prijsuitreikingen pas. Ben met een groep naar een burgertent geweest en een hoop gegeten.
Verder niet echt cravings en wil goed bouwen, dus ga nu 3 dagen rond onderhoud eten en neem rust van training.
Ik mis echt dingen als havermout, bananen, boterhammen met pindakaas etc.. Eet dat nu serieus veeeeel liever dan bij de Mac ofzo dus lekker genieten van dat soort dingen de komende dagen.
Donderdag begin ik weer met trainen en ga dan savonds wel onbeperkt tapas eten.
Vrijdag ook trainen en savonds kerstdiner met het werk, we gaan naar een restaurant waar ik de menukaart al van heb gezien. Dat gaat een mooie 600gram steak worden met sides
Daarna rustig aan mijn kcal omhoog krikken.
Ik woog op mijn aller aller lichtst 2 dagen voor de wedstrijd 68kg, op de wedstrijd zelf rond de 70-72kg en vanochtend 73,6kg.
Had ik dat ook maar...ik vreet het liefst gewoon beidenHeel herkenbaar man. Heb liever een onwijs volle bowl met groenten, mager vlees en caloriezuinige saus met bijvoorbeeld pasta of rijst, dan een Mac of Burger king waarvan ik denk; is dat alles? Geniet hier echt veel meer van.

Tja.. Ik raak gewoon niet verzadigd van die shizzle. Wil ik een voldaan en verzadigd gevoel krijgen van een fast food keten, moet ik voor 5k kcal bestellen lol. Dat vind ik dan weer zonde.Had ik dat ook maar...ik vreet het liefst gewoon beiden![]()
Mooi vooruitzicht zeg. Ik denk dat je een van de weinige bent die niet full yolo aan de snoep en snacks is gegaan.
Ben je er al uit wat voor schema je de komende tijd gaat volgen?
Precies! Sterker nog, een bigmac of frietjes van de mac vind ik vaak ook te zout of te veel saus hebben. Heb dan liever een goede fatsoenlijke burger van een burgertent waar je dan een paar euro meer voor betaald.Heel herkenbaar man. Heb liever een onwijs volle bowl met groenten, mager vlees en caloriezuinige saus met bijvoorbeeld pasta of rijst, dan een Mac of Burger king waarvan ik denk; is dat alles? Geniet hier echt veel meer van.
ik zou je doen no homo!Thanks man. Gemeten op 4,1% maar de vraag is hoe betrouwbaar dat is natuurlijk.
Ik ga nu lekker weer massa bouwen, wie weet sta ik volgend jaar ergens weer op het podium of over 2 of 3 jaar of misschien wel nooit meer... geen idee. Hangt van te veel factoren af.
Ja, dat is bij de SAPcup altijd, het verschil onderling is gewoon groot en ik ben blij met het fysiek dat ik heb neergezet en dat is voor mij het belangrijkste!
op naar de 20% straks met die sushi meet 
ik kan echt niet meer wachten haha nog 3 dagen afzien na deze!
. Vind het 'bodybuilding'-gericht trainen zoals je zegt inderdaad leuker. Zo zit ik er een beetje tussenin.PHAT, niks voor mij, maar absoluut een schema dat zich heeft bewezen als het aankomt op strength gains voor gevorderde lifters.
Zelf zou ik eerder voor een UB/LB gaan met de squat en DL op hogere frequentie, maar jij gaf een tijdje terug volgens mij al aan dat je het 'bodybuilding'-gericht trainen heel leuk vind. Dan zou het best kunnen dat dit een geknipt schemaatje voor je is lijkt mij..
Enige waar ik nog een beetje over twijfel zijn die speedsets aan het begin van de hypertrophy dagen. Kan daar ook gewoon 3x8 oid van maken, aan de andere kant is het weer iets nieuws om te proberen.
.. Leuk als je de Big lifts 3(+) x per week uitvoert, maar met een freq van 2 x per week niet nodig denk ik?Nee, zijn reps echt gefocust op zo snel mogelijk uitvoeren en korte pauzes tussendoor, die je kracht dan weer omhoog zouden moeten krikken. Ook vind ik het jammer dat er geen regular deadlifts in zitten. Verder lijkt het me wel een tof schemaDaar had ik even overheen gekeken.
Ik neem aan dat Norton dit toepast om minimale neurale vermoeidheid te veroorzaken? Op papier lijkt het mij wel erg Easy om eerlijk te zijn.. Leuk als je de Big lifts 3(+) x per week uitvoert, maar met een freq van 2 x per week niet nodig denk ik?
Ja zou mooi zijn! Laat het nog maar weten, je bent natuurlijk meer dan welkom!Klein kansje dat ik mogelijk 5 januari wel kan.. maar dan wel rechtstreeks vanuit werk... maar moet even mijn rooster afwachten en inplannen...
Nee, zijn reps echt gefocust op zo snel mogelijk uitvoeren en korte pauzes tussendoor, die je kracht dan weer omhoog zouden moeten krikken. Ook vind ik het jammer dat er geen regular deadlifts in zitten. Verder lijkt het me wel een tof schema

Ja had heel dat artikel al gelezen. Zoals hij het dan aanraadt is om om de 3 weken de squat te wisselen voor de deadlift. Ga ik denk ik ook zo doen.