MuscleMeat

Jasenko forever improving

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
The volume is real!! :D

Train je nu bewust wat lichter zodat je lange tijd progressief kan blijven laden om dit programma?
Train bewust niet op mijn max omdat ik net uit mn prep kom en nog laag in vp/gewicht zit en het me beter lijkt om niet helemaal all out te gaan.
Hou wel vrij korte pauzes aan en pomp wel goed.

• #1.142
Nog even een gewichtsupdate. Na mijn wedstrijd heb ik niet echt hard gecheat (op de wedstrijddag alleen) en 3 dagen rust genomen en op onderhoud gegeten. Donderdag gaan trainen en savonds onbeperkt tapas gegeten, vrijdag ook uit eten en flink veel gegeten. Gisteren wel iets boven onderhoud maar niks geks, had savonds zelfs honger maar wil het niet te gek maken. Woog me vanochtend op 77,6kg wat weer bijna 10kg meer is dan een paar dagen voor de wedstrijd. Als ik mooi gebruik maak van een rebound kan daar nog meer dan genoeg bij... over een maandje 85kg en over 2 maanden 90 en dan langzaamaan doorbulken?

Wow gaat die gewichtstoename zo snel?

Nice tent die buffel zo te zien! Alleen jammer dat de tapaskaart niet op de website staat, of ik heb er in mijn haast overheen gekeken :D Heb nog een cheat tent in Breda ontdekt, Kwalitaria Bisschopshoeve. Kapsalon zo groot als je zelf wilt, nice burgers enz. En goed!

Edit; ah, jij had een plankje Tapas besteld i guess :P

• #1.145
Wow gaat die gewichtstoename zo snel?
Blijkbaar :p Ik denk bij mij nog wel ietsjes sneller omdat ik iets te veel massa kwijtraakte een paar weken voor de wedstrijd.

Nice tent die buffel zo te zien! Alleen jammer dat de tapaskaart niet op de website staat, of ik heb er in mijn haast overheen gekeken :D Heb nog een cheat tent in Breda ontdekt, Kwalitaria Bisschopshoeve. Kapsalon zo groot als je zelf wilt, nice burgers enz. En goed!

Edit; ah, jij had een plankje Tapas besteld i guess :P
Ik heb geen tapas op bij de buffel hoor. Als voorgerecht een tonijncarpaccio, hoofd die dikke steak en na die dark chocolate ball

Je hebt of masterrace genetics of je bent totaal niet bang voor vet..

even naar 90kg in 2 maanden..:eek!:

• #1.149
Mij lukt 90kg in een week nog wel denk..zal er niet uitzien, maar dat is een ander verhaal:roflol:
Ik heb zeker geen goede genen en ben ook zeker bang voor vet :p Ga gewoon langzaamaan mijn kcal verhogen en denk dat ik die 90 wel ga aantikken dan, misschien is 2 maanden iets te snel inderdaad, maar ik ben dan ook 15kg afgevallen in 2 maanden en heb eerder op 90kg gezeten

• #1.154
geloof me dat heb ik al, zit nu op 4k kcal per dag, maar blijkbaar nog steeds te weinig, blijf gewoon verhogen totdat ik wel aankom:)
Had ik dat ook maar.. zou graag 6000 per dag willen eten :) hopelijk kan ik over een paar weken ook weer op 4k+ kcal zitten en rustig aan aankomen. Is weer te lang geleden

Als ik op 4-6k kcal zit kom ik in 1 week 4-6k gram aan, helaas

• #1.156
  • #1.159
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #1.160
Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x80
5x80
5x80

(Weighted) Pull ups
8xbw
7xbw

Lat pulldowns
10x65
10x65

Flat dumbbell presses
5x34
6x34
6x34

Weighted dips
13xbw
12xbw

Seated dumbbell shoulder presses
5x24
6x24
6x24

Cambered bar curls
8x10kg
7x10kg
7x10kg

Skull crushers
4x15kg
10x15kg
10x15kg
10x15kg

Best lekkere training.

Ook weer eens geprepped, maar moet zeggen dat ik er toch wel moeite mee heb om niet extreem veel te eten.

Terug
Naar boven