Fitness Seller

Jasenko forever improving

die in Nieuwegein kan je ook voor een klein + bedrag onbeperkt sashimi nemen. :D Me :heart:

Zo mag ik het horen, hehe :D. Of je besteld gewoon fried rice/noodles bij de sashimi natuurlijk!
Noodles wordt hem niet... Gluten he. ;)
en moet wel oppassen.. veelal wordt gefrituurd in de olie waar ook de dingen met gluten in worden gefrituurd...

Maar dan hou ik het wel bij sushi én sashimi :D Komt helemaal goed!

Noodles wordt hem niet... Gluten he. ;)
en moet wel oppassen.. veelal wordt gefrituurd in de olie waar ook de dingen met gluten in worden gefrituurd...

Maar dan hou ik het wel bij sushi én sashimi :D Komt helemaal goed!

Rijst noodles ook dan?! ;o

Frituur voer moet je mee uitkijken inderdaad. Gelukkig mis je daarmee niet zoveel naar mijn mening. Een kroketje oid is lekker, maar ik hoef echt geen gefrituurde dingen bij een sushi rest. :D

Rijst noodles ook dan?! ;o

Frituur voer moet je mee uitkijken inderdaad. Gelukkig mis je daarmee niet zoveel naar mijn mening. Een kroketje oid is lekker, maar ik hoef echt geen gefrituurde dingen bij een sushi rest. :D
Rijstnoodles kunnen wel. Maar ben meer van sushi dan. :D
Ik ben ook totaal niet van gefrituurd eten.. nooit geweest.. maar een broodje echte van Dobben met scherpe mosterd.. drool: Maar ik heb er de buikpijn en andere gevolgen niet meer voor over....

Maar nu back to Jasenko. :D Logvervuiling over sushi is nu wel genoeg :roflol: krijg er honger van.. :o

Als je zo iets doet moet je er wel onbeperkt van genieten vind ik ipv de hele tijd haasten met eten.

Hou niet van haasten
2.5 uur is niet haasten toch. Maar ik eet ook fucking snel..ik heb vaak aan een uur genoeg als de bediening een beetje doorloopt..:roflol: Maar snap je insteek hoor..:o

2.5 uur is niet haasten toch. Maar ik eet ook fucking snel..ik heb vaak aan een uur genoeg als de bediening een beetje doorloopt..:roflol: Maar snap je insteek hoor..:o
ik zit meestal ook langer te wachten dan te eten. bijna asociaal hoe snel ik eet. bij mn ex-schoonfamilie was dat gewoon awkward, binnen 3 minuten bord leeg en de rest was net klaar met opscheppen

IN!

Wacht wat..

MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif

Foooood :drool:
En je trainingen natuurlijk.
Ben in :wave:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.437
Foooood :drool:
En je trainingen natuurlijk.
Ben in :wave:
Welkom!

Mijn log vervuilen mag als het over eten gaat :D

Even over mijn training dan, struggle voor vanavond: deed vorige week 3x5x42kg dumbbell presses en wil verhogen maar ze hebben geen 44, dus moet 46 pakken gvd. Offf 42 vaker. Strugglleeee

Laatst bewerkt:
42 opbouwen tot 3x8. Geen probleem toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.439
42 opbouwen tot 3x8. Geen probleem toch?
Uiteindelijk daar ook maar voor gegaan, deed nu 3x6x42. Volgende training zien we wel weer.

Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x95
5x95
5x95

(Weighted) Pull ups
7xbw +10kg
6xbw +10kg

Lat pulldowns
10x75
10x75 Zwaar

Flat dumbbell presses
6x42
6x42
6x42

Weighted dips
7xbw +30kg
7xbw+30kg + Filmpje hieronder

Seated dumbbell shoulder presses
7x30
7x30
6x30

Cambered bar curls
8x13,75kg
7x13,75kg
6x13,75kg

Skull crushers
11x13,75kg
10x13,75kg
9x13,75kg

Prima training! Monster preworkout via @vntl geprobeerd en voelde heerlijk, kreeg er een lekkere tunnelvisie door en was extreem gefocused op de training. Thanks bro!

Filmpje van de dips:

Uiteindelijk daar ook maar voor gegaan, deed nu 3x6x42. Volgende training zien we wel weer.

Day 1: Upper Body Power Day

Bent over rows
5x95
5x95
5x95

(Weighted) Pull ups
7xbw +10kg
6xbw +10kg

Lat pulldowns
10x75
10x75 Zwaar

Flat dumbbell presses
6x42
6x42
6x42

Weighted dips
7xbw +30kg
7xbw+30kg + Filmpje hieronder

Seated dumbbell shoulder presses
7x30
7x30
6x30

Cambered bar curls
8x13,75kg
7x13,75kg
6x13,75kg

Skull crushers
11x13,75kg
10x13,75kg
9x13,75kg

Prima training! Monster preworkout via @vntl geprobeerd en voelde heerlijk, kreeg er een lekkere tunnelvisie door en was extreem gefocused op de training. Thanks bro!

Filmpje van de dips:

astu man :-) ik ben serieus ff blij dat ik van de stims af ben heb me eigen focus weer terug! (toch mis ik de eca stiekem wel.. haat/liefde verhouding) voel me iig een stuk gezonder weer ook geestelijk

Terug
Naar boven