- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
2.5 uur is idd kort2,5 uur onbeperkt eten is niet genoeg voor @vntl hoor![]()
ben meer voor slowwww you can eatVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2.5 uur is idd kort2,5 uur onbeperkt eten is niet genoeg voor @vntl hoor![]()
ben meer voor slowwww you can eatBeetje door eten..dikke!2.5 uur is idd kortben meer voor slowwww you can eat
die in Nieuwegein kan je ook voor een klein + bedrag onbeperkt sashimi nemen.Me
![]()

I know... zal braaf de sushi nemen ook

. Of je besteld gewoon fried rice/noodles bij de sashimi natuurlijk!Noodles wordt hem niet... Gluten he.Zo mag ik het horen, hehe. Of je besteld gewoon fried rice/noodles bij de sashimi natuurlijk!

Komt helemaal goed!Noodles wordt hem niet... Gluten he.
en moet wel oppassen.. veelal wordt gefrituurd in de olie waar ook de dingen met gluten in worden gefrituurd...
Maar dan hou ik het wel bij sushi én sashimiKomt helemaal goed!

Rijstnoodles kunnen wel. Maar ben meer van sushi dan.Rijst noodles ook dan?! ;o
Frituur voer moet je mee uitkijken inderdaad. Gelukkig mis je daarmee niet zoveel naar mijn mening. Een kroketje oid is lekker, maar ik hoef echt geen gefrituurde dingen bij een sushi rest.![]()

Maar ik heb er de buikpijn en andere gevolgen niet meer voor over....
Logvervuiling over sushi is nu wel genoeg
krijg er honger van.. 
Als je zo iets doet moet je er wel onbeperkt van genieten vind ik ipv de hele tijd haasten met eten.
2.5 uur is niet haasten toch. Maar ik eet ook fucking snel..ik heb vaak aan een uur genoeg als de bediening een beetje doorloopt..Als je zo iets doet moet je er wel onbeperkt van genieten vind ik ipv de hele tijd haasten met eten.
Hou niet van haasten
Maar snap je insteek hoor..
ik zit meestal ook langer te wachten dan te eten. bijna asociaal hoe snel ik eet. bij mn ex-schoonfamilie was dat gewoon awkward, binnen 3 minuten bord leeg en de rest was net klaar met opscheppen2.5 uur is niet haasten toch. Maar ik eet ook fucking snel..ik heb vaak aan een uur genoeg als de bediening een beetje doorloopt..Maar snap je insteek hoor..
![]()
Ben een etensgenieter2.5 uur is niet haasten toch. Maar ik eet ook fucking snel..ik heb vaak aan een uur genoeg als de bediening een beetje doorloopt..Maar snap je insteek hoor..
![]()

IN!
Welkom!

Uiteindelijk daar ook maar voor gegaan, deed nu 3x6x42. Volgende training zien we wel weer.
Uiteindelijk daar ook maar voor gegaan, deed nu 3x6x42. Volgende training zien we wel weer.
Day 1: Upper Body Power Day
Bent over rows
5x95
5x95
5x95
(Weighted) Pull ups
7xbw +10kg
6xbw +10kg
Lat pulldowns
10x75
10x75 Zwaar
Flat dumbbell presses
6x42
6x42
6x42
Weighted dips
7xbw +30kg
7xbw+30kg + Filmpje hieronder
Seated dumbbell shoulder presses
7x30
7x30
6x30
Cambered bar curls
8x13,75kg
7x13,75kg
6x13,75kg
Skull crushers
11x13,75kg
10x13,75kg
9x13,75kg
Prima training! Monster preworkout via @vntl geprobeerd en voelde heerlijk, kreeg er een lekkere tunnelvisie door en was extreem gefocused op de training. Thanks bro!
Filmpje van de dips: