- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij woog ik toen wel wat meer, 83 ofzo. Heb er eigenlijk wel over nagedacht toen ik zag hoe laag die stats van veel plers zijnDeed je niet 5x 220kg dl op 78kg bw? Geen ambities om PL wedstrijden te doen met zulke krachtstats?
had ze sterker verwacht. Heb ook nooit specifiek puur op kracht/pl getraind en denk inderdaad dat ik er redelijk in zou kunnen zijn. Misschien dat ik in juni een beginnerswedstrijd pak, maar nu eerst kracht en massa bouwen!Ja, ging beter dan verwacht. Op naar voorbij de 5x150!
Zeeeeker, ook leuk om elke training gewichten flink te verhogenShiit. Dat gaat hard zeg, die squats. Het eten doet je goed kerel
![]()

Misschien dat ik in juni een beginnerswedstrijd pak, maar nu eerst kracht en massa bouwen!
.Ik bewaar mijn kip en rijst de hele dag buiten de koeling. Als de kipgoed gaar is kan dat IMO geen kwaad.Die prep ziet er lekker uit..
Is gehakt uit de koeling een tijdje te bewaren? Maak zelf op dit moment nml alles met ei, omdat ik het niet aandurf kip een tijdje uit de koeling te houden.
Oef.. Yolo, salmonellaatje hier en daar kan geen kwaadIk bewaar mijn kip en rijst de hele dag buiten de koeling. Als de kipgoed gaar is kan dat IMO geen kwaad.
Even in het kort: 6:00uur gaan mijn twee meals uit de koelkast...en de laatste eet ik rond 15:00uur terwijl die de hele dag naast me op kantoor staat..
Ook in de zomer wanneer het hier weleens 28-30 graden wordt..
.
. Heb een koeltas van MyProtein waar ik alles indoe, en als ik dat vergelijke met hoe jij het doet.. Zou ik dus prima kip mee kunnen nemen.Dat lijkt me meer dan prima! Vanuit de vriezer naar de koelkast de dag ervoor dan is het s'ochtends bij mij meestal niet eens ontdooid. Als je het dan ook nog in een koeltas bewaard kan er in mijn ogen niets gebeuren..Oef.. Yolo, salmonellaatje hier en daar kan geen kwaad.
Nee, even serieus, ik zal wel een piepnek zijn, maar dat durf ik dus echt niet. Heb een koeltas van MyProtein waar ik alles indoe, en als ik dat vergelijke met hoe jij het doet.. Zou ik dus prima kip mee kunnen nemen.
Ik haal 's avonds het eten voor de volgende dag uit de vriezer en zet het dan in de koelkast, als ik het dan 's ochtends in koeltas doe en rond 12.00 uur eet zou het dus prima moeten kunnen?
Misschien wel. Vind het alleen wel belangrijk hoe ik eruit zie, als ik het "powerbuilden" ermee kan combineren wel.Ja, doen!! Ik weet vrijwel zeker dat jij daar een hoop voldoening uit kan halen man.
Thanks, was binnen 20 min klaar met 8 maaltijden. Lekker en makkelijk!Lekkere squats! Die pasta ziet er ook lekker uit trouwens![]()
Yeap, overal mag nog een hoop gewicht bij de komende weken.Goede training man!Goede te zien ook dat je de squats weer aan het verzwaren bent!!
![]()
Het komt allemaal niet zo nauw denk ik zoals @Skatermarvin al zegt. En zoals jij het doet met een koeltas durf ik zelfs na een paar dagen mijn kip en rijst te etenDie prep ziet er lekker uit..
Is gehakt uit de koeling een tijdje te bewaren? Maak zelf op dit moment nml alles met ei, omdat ik het niet aandurf kip een tijdje uit de koeling te houden.

Rug en schouders eten..Vandaag ga ik rug en schouders eten met als afsluiting... hoe kan het ook anders... sushi ayce

Omg, moet je nagaan hoe erg het is
Denk echt alleen aan eten