XXL Nutrition

Jasenko forever improving

Kijk dat wou ik nou zien op een dag als vandaag:D Lekker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Day 2: Lower Body Power Day

Squat
12x60
8x100
5x130 Ging vrij soepel, dus 5kg erbij
5x135 Lekker
5x135 Lekkerrrr

Hack Squats
9x50
9x50

Leg extensions
10x40
9x40
8x40

Stiff legged Deadlift
15x80
11x115
11x115

Lying leg curls
14x20
8x25
8x25

Standing calf raise smith
12x62,5
12x62,5
12x62,5

Seated calf raise
15x60
13x60
13x60

Lekkere training. Vorige week 3x5x120 squat gedaan die redelijk zwaar was. Ik wilde nu 3x5x130 doen waar ik mijn twijfels bij had maar uiteindelijk ging mijn eerste set zo soepel dat ik er 135 van maakte en ook die ging prima 2x :)

Nog een mealprepje gedaan met pasta en rundergehakt.

Deed je niet 5x 220kg dl op 78kg bw? Geen ambities om PL wedstrijden te doen met zulke krachtstats?

Squat gaat ook weer goeie kant op man! jelly!

Shiit. Dat gaat hard zeg, die squats :eek:. Het eten doet je goed kerel :flexbiceps:

• #1.447
Deed je niet 5x 220kg dl op 78kg bw? Geen ambities om PL wedstrijden te doen met zulke krachtstats?
Volgens mij woog ik toen wel wat meer, 83 ofzo. Heb er eigenlijk wel over nagedacht toen ik zag hoe laag die stats van veel plers zijn :p had ze sterker verwacht. Heb ook nooit specifiek puur op kracht/pl getraind en denk inderdaad dat ik er redelijk in zou kunnen zijn. Misschien dat ik in juni een beginnerswedstrijd pak, maar nu eerst kracht en massa bouwen!

Squat gaat ook weer goeie kant op man! jelly!
Ja, ging beter dan verwacht. Op naar voorbij de 5x150!
Shiit. Dat gaat hard zeg, die squats :eek:. Het eten doet je goed kerel :flexbiceps:
Zeeeeker, ook leuk om elke training gewichten flink te verhogen :)

Lekkere squats! Die pasta ziet er ook lekker uit trouwens :D

Goede training man!:thumbs: Goede te zien ook dat je de squats weer aan het verzwaren bent!!:D

Die prep ziet er lekker uit..
Is gehakt uit de koeling een tijdje te bewaren? Maak zelf op dit moment nml alles met ei, omdat ik het niet aandurf kip een tijdje uit de koeling te houden.

Is gehakt uit de koeling een tijdje te bewaren? Maak zelf op dit moment nml alles met ei, omdat ik het niet aandurf kip een tijdje uit de koeling te houden.
Ik bewaar mijn kip en rijst de hele dag buiten de koeling. Als de kipgoed gaar is kan dat IMO geen kwaad.

Even in het kort: 6:00uur gaan mijn twee meals uit de koelkast...en de laatste eet ik rond 15:00uur terwijl die de hele dag naast me op kantoor staat..

Ook in de zomer wanneer het hier weleens 28-30 graden wordt..

Ik bewaar mijn kip en rijst de hele dag buiten de koeling. Als de kipgoed gaar is kan dat IMO geen kwaad.

Even in het kort: 6:00uur gaan mijn twee meals uit de koelkast...en de laatste eet ik rond 15:00uur terwijl die de hele dag naast me op kantoor staat..

Ook in de zomer wanneer het hier weleens 28-30 graden wordt..
Oef.. Yolo, salmonellaatje hier en daar kan geen kwaad ;).
Nee, even serieus, ik zal wel een piepnek zijn, maar dat durf ik dus echt niet :o. Heb een koeltas van MyProtein waar ik alles indoe, en als ik dat vergelijke met hoe jij het doet.. Zou ik dus prima kip mee kunnen nemen.
Ik haal 's avonds het eten voor de volgende dag uit de vriezer en zet het dan in de koelkast, als ik het dan 's ochtends in koeltas doe en rond 12.00 uur eet zou het dus prima moeten kunnen?

Oef.. Yolo, salmonellaatje hier en daar kan geen kwaad ;).
Nee, even serieus, ik zal wel een piepnek zijn, maar dat durf ik dus echt niet :o. Heb een koeltas van MyProtein waar ik alles indoe, en als ik dat vergelijke met hoe jij het doet.. Zou ik dus prima kip mee kunnen nemen.
Ik haal 's avonds het eten voor de volgende dag uit de vriezer en zet het dan in de koelkast, als ik het dan 's ochtends in koeltas doe en rond 12.00 uur eet zou het dus prima moeten kunnen?
Dat lijkt me meer dan prima! Vanuit de vriezer naar de koelkast de dag ervoor dan is het s'ochtends bij mij meestal niet eens ontdooid. Als je het dan ook nog in een koeltas bewaard kan er in mijn ogen niets gebeuren..

• #1.455
Ja, doen!! Ik weet vrijwel zeker dat jij daar een hoop voldoening uit kan halen man :).
Misschien wel. Vind het alleen wel belangrijk hoe ik eruit zie, als ik het "powerbuilden" ermee kan combineren wel.

Lekkere squats! Die pasta ziet er ook lekker uit trouwens :D
Thanks, was binnen 20 min klaar met 8 maaltijden. Lekker en makkelijk!

Goede training man!:thumbs: Goede te zien ook dat je de squats weer aan het verzwaren bent!!:D
Yeap, overal mag nog een hoop gewicht bij de komende weken.

Het komt allemaal niet zo nauw denk ik zoals @Skatermarvin al zegt. En zoals jij het doet met een koeltas durf ik zelfs na een paar dagen mijn kip en rijst te eten :p

Ik doe zelf sochtends mijn bakjes uit de koelkast, in mijn tas en eet ik vaak om een uur of 12/1 en een uur of 3/4. In de zomer zelfs met hogere temperaturen zonder de kip oid in de koelkast te bewaren en nog nooit ergens last van gehad

• #1.456
Trainen en eten gaat prima. Vanochtend woog ik alweer 84,5kg en blijf redelijk droog. Ik eet nu 4000-4200kcal per dag en voel me er echt goed bij. Denk ook nog steeds continu aan eten en het liefst wil ik nog steeds veel meer eten, maar rond de 4000 kan je natuurlijk al een hoop met je eten spelen.

Gisteravond bijvoorbeeld een heerlijke moussaka op

Vandaag ga ik rug en schouders eten met als afsluiting... hoe kan het ook anders... sushi ayce

Dat is nog eens een mooi vooruitzicht. Hier Benen en burgers op het menu!

Huh wat?! :D

Gaat lekker hier man!

Terug
Naar boven