MuscleMeat

Jasenko forever improving

Gaaf dat je zo een grafiekje gemaakt hebt man :). 90 kg rond april ergens?

Edit:
THAT'S MY KINDA BREAKFAST :heart:. Ik heb zelf net mijn 1.5K kcal ontbijtje op :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Gaaf dat je zo een grafiekje gemaakt hebt man :). 90 kg rond april ergens?

Edit:
THAT'S MY KINDA BREAKFAST :heart:. Ik heb zelf net mijn 1.5K kcal ontbijtje op :)
Ja zoiets denk ik, al zal het snel wel langzamer gaan omdat ik qua kracht en massa richting mijn vorige max ga en wil ook niet alleen fatgains natuurlijk. Blijf gewoon langzaamaan mijn kcal uppen zolang ik niet echt veel dikker lijk te worden en zie wel waar ik uitkom. Gaat voor nu prima iig :)

Oo lieve help al dat etendrool:, leven in het paradijs precies!

Damn die sushi en dat ontbijt! Vriendin vroeg ook al wanneer we weer sushi gaan eten, ben net twee weken aan het cutten :roflol:

That breakfast! De eerste 3 zijn helemaal mijn ding! :D
Ik mis alleen de bacon en gebakken bloedworst er nog bij. :o

bloedworst:angstig:

• #1.409
Wie dan nog meer? Jij toch niet zeker?

Damn die sushi en dat ontbijt! Vriendin vroeg ook al wanneer we weer sushi gaan eten, ben net twee weken aan het cutten :roflol:
In mijn prep at ik ook wekelijks sushi als refeed, moet kunnen :D

That breakfast! De eerste 3 zijn helemaal mijn ding! :D
Ik mis alleen de bacon en gebakken bloedworst er nog bij. :o
Neeeee, opzich wel lekker (de bacon dan, bloedworst vind ik niks) maar zijn te veel kcal. Liever lekker rosbief dan, kan je er meer van hebben :)
Ze hadden trouwens wel bacon en worstjes.

Inderdaad, blehhhh.

Volgend weekend ga ik trouwens een weekendje weg naar Dusseldorf, hopelijk hebben ze er ook een fatsoenlijk ontbijt in het hotel want dat gaan 3 overnachtingen worden. Waarschijnlijk wel een hoop lekkers voor Marina gezien ze daar wel van vet vlees houden :P

Neeeee, opzich wel lekker (de bacon dan, bloedworst vind ik niks) maar zijn te veel kcal. Liever lekker rosbief dan, kan je er meer van hebben :)
Ze hadden trouwens wel bacon en worstjes.

Inderdaad, blehhhh.

Volgend weekend ga ik trouwens een weekendje weg naar Dusseldorf, hopelijk hebben ze er ook een fatsoenlijk ontbijt in het hotel want dat gaan 3 overnachtingen worden. Waarschijnlijk wel een hoop lekkers voor Marina gezien ze daar wel van vet vlees houden :P
Ik heb het dan ook niet over de Hollandse bloedworst he! Maar over de Engelse Black pudding. ;) en die is helemaal niet zo vet. Wordt gemaakt met haver ;)
Rosbief eet ik ook wel en als ik het dan doe dan ook goed. Maar échte Engelse black pudding hoort gewoon bij een full cooked English Breakfast :o
Die worstjes daarentegen vind ik walgelijk... en ed vulling wordt aangemaakt met tarwemeel.. Gluten. ;) dus die zijn niet mijn ding.

Mwouah.. ik ben geen echte liefhebber van vet vlees. Alhoewel een krokant uitgebakken speklapje op de BBQ heerlijk kan zijn. :o In Duitsland is het over het algemeen veel bratwürst en gepaneerde schnitzels.. hallooooo gluten... :D dus nee.. dat is niet mijn ding.

Welk hotel zit je in Dusseldorf?

Ben trouwens meer voor sushi en sashimi! :p

• #1.411
Ik heb het dan ook niet over de Hollandse bloedworst he! Maar over de Engelse Black pudding. ;) en die is helemaal niet zo vet. Wordt gemaakt met haver ;)
Rosbief eet ik ook wel en als ik het dan doe dan ook goed. Maar échte Engelse black pudding hoort gewoon bij een full cooked English Breakfast :o
Die worstjes daarentegen vind ik walgelijk... en ed vulling wordt aangemaakt met tarwemeel.. Gluten. ;) dus die zijn niet mijn ding.

Mwouah.. ik ben geen echte liefhebber van vet vlees. Alhoewel een krokant uitgebakken speklapje op de BBQ heerlijk kan zijn. :o In Duitsland is het over het algemeen veel bratwürst en gepaneerde schnitzels.. hallooooo gluten... :D dus nee.. dat is niet mijn ding.

Welk hotel zit je in Dusseldorf?

Ben trouwens meer voor sushi en sashimi! :p
Ahh ja, dat mag jij allemaal niet dan inderdaad. Maar die bratwursten enzo mag je toch wel gewoon en zitten geen gluten in? Zijn toch ook niet gepaneerd?

Even die Engelse Black pudding gegoogled maar nooit eerder over gehoord. Lijkt me toch niks eigenlijk, maar wie weet...

Mooi ook dat je meer voor sushi bent, volgende meet moet je er dan ook bij zijn!

Ahh ja, dat mag jij allemaal niet dan inderdaad. Maar die bratwursten enzo mag je toch wel gewoon en zitten geen gluten in? Zijn toch ook niet gepaneerd?

Even die Engelse Black pudding gegoogled maar nooit eerder over gehoord. Lijkt me toch niks eigenlijk, maar wie weet...

Mooi ook dat je meer voor sushi bent, volgende meet moet je er dan ook bij zijn!
Bijna alle braadworsten zit tarwemeel in. Is een standaard bindmiddel en er zit ook vaak gluten in de kruiding (heb jaren in een slagerij gewerkt toen ik studeerde en weet wel wat erin gaat.. en toen werden ze nog vers gemaakt... nu is het machinewerk... )

Black pudding.. je moet ervan houden. :o

Yesssss!! komt goed!

Laten we dan maar een sushi meet plannen he.. :D Zouden jullie nogmaals naar die Slow AYCE willen, of toch liever een ander adresje?
Het moet in ieder geval gecombineerd kunnen worden met een gym.

• #1.414
Laten we dan maar een sushi meet plannen he.. :D Zouden jullie nogmaals naar die Slow AYCE willen, of toch liever een ander adresje?
Het moet in ieder geval gecombineerd kunnen worden met een gym.
Mij maakt het niet zoveel uit. Wat anders is wel leuk, maar aan de andere kant was het prima bevallen

Shizen!:heart:

Terug
Naar boven