MuscleMeat

Aankondiging Jawel de meet 2011!

Ik cum ook nog wel een potje vol!

pfffff zo blijft er ook weinig over om mee te nemen :p denk dat ik dan maar wiskey meeneem en de koelbox met elementen!! Als er nog iets niet is laat maar weten voor morgenmiddag dan ga ik op pad om inkopen te doen :)

heb 10 kg kippen pootjes gekruit mee en koelboxje :D

Ehmm ik neem dan wel 2 flessen jägermeister mee en red bull. Chocomel maybe? Weet niet of iemand dit al haalt?

Hallo mensjes,

Hier even de Vrouw van Jaimy ;)
Gaan er nog meer Vrouwen mee zaterdag??
want ik kom namelijk Gezeelig wel mee :D

Groetjes Gesina

ik heb geen vrouw..... for ever alone:)

Gesina, miss dat Rowdy meekomt!

Hallo mensjes,

Hier even de Vrouw van Jaimy ;)
Gaan er nog meer Vrouwen mee zaterdag??
want ik kom namelijk Gezeelig wel mee :D

Groetjes Gesina

trommel mn harem ook wel ff bijelkaar , mogen me in zown bladgouden-draagunit naar baarn dragen..:cool:

maar ff een no-shitter..er word echt fackin veel meegenomen..kweete cht nie watk moet meenemen maynee..booz?? maja dan word et nachtje cracken in baarn ik weet hoe ik ga op die booz..zijn er bars open tot laat?

Veel meegenomen.....

Ik heb wat voedingsschema's gezien van gemiddelde strongmen...:) Das niet misselijk.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon een beetje meenemen en het komt wel op er komt ook 35-40 man he. Dus ik bedoel maar bananen, chocomel, kwark, noten, cola, etc echt jongen we trainen, eten, trainen, eten, trainen, bbq, kotsen, eten, drinken, curlen, eten, nog wat drinken

---------- Post added do 23 jun 2011 at 23:12 ----------

Oh ja, de hal is klaar. Er is licht, stereo, powerrack, monolift, bla die bla etc en nog meer.

Fuuu niet meer in dit topic kijken, straks krijg ik nog spijt dat ik naar tenerife ga...fuuu

zal ik anders de brood regel samen me guido ? rond de 10 turkse broden is wel genoeg of moeten dat er meer zijn ?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij neemt Kevin Turkse broden mee. Maak een pasta ofzo dat gaat er tijdens de training altijd wel in bij iedereen

komt voor de bakker !, pasta salade met kip woow !! neem ook plastic bestek mee
dat niemand daar aan heeft gedacht !!

Bara, wij Arabieren eten toch met de handen...

ja klopt, maar beetje beschaafd over komen is niet verkeerd haahah :P

Misschien een beetje kort dag, maar ik heb ook zin om langs te komen. Met vlees, broodjes, saus?

Ik neem ook nog wel een paar six packs sportdrank mee.

Neemt er ook iemand bananen mee?

Terug
Naar boven