Fitness Seller

Aankondiging Jawel de meet 2011!

btw, ik zat nog te denken; zet je iets van een koelkastje neer of heb je koelboxen ofzo voor al het eten?

dat was een post van 30mei jonguh... ik heb geen universitair geheugen zoals jij :(

(weet je hoeveel weekenden daar tussen zaten... weet je hoeveel braincells ik al minder heb sinds 30 mei... damn boy)

Laatst bewerkt:
Ik heb een koelbox bij me maar die zit volgeladen:)

Ik neem ook een koelbox mee (waarschijnlijk ook vol bij aankomst) en ben waarschijnlijk wat later, rond 1 uur denk ik, omdat mn meisie dan meegaat maar eerst moet trainen. Gaat ze niet mee dan ben ik vroeger ;)

Ik neem ''halal'' kip mee !!
Grote sjaak ik kom ook wat plaatjes schieten

Ik moet overdag werken, maar ik kom wel BBQ'en natuurlijk!

Zet mij maar onder:
Jay aka Jaytuh aka Bigga Jay Jay

edit: Gijs, als ik jou bel kan jij of iemand anders mij dan van het station Baarn oppikken? Ik heb begrepen dat een stuk lopen is of nie?

Ik pik je wel op, geen probleem. Check je pb.

Ik kom ook sowieso langs station Baarn rond 10.45. Plek voor 2 personen nog

Hoelaat moeten we dan @ Baarn zijn? Normaal is het toch om 12:00? :p Heb trouwens ook geen idee hoelaat de BBQ begint...

vanaf 1100 uur toch?

Is er trouwens nog iets zinvols wat ik kan meenemen, heb echt geen idee. Anders staan we weer met 30kg hamburgers.

Plus 1 op het bovenstaande.

• Topic Starter Topic Starter
Top jongens.

Vandaag ook weer in de hal geweest en thuis werk gedaan voor de meet. Voor het eerst getraind vandaag met de stereo aan via de generator en werkte perfect. Toen we een los bungelende stekker erin stopte gingen er ineens een stel tl lampen aan en was de hal mooi verlicht. Top!

Verder een poot gemaakt voor de carcircle zodat die er geen meer hoeft te lenen van de yoke. Nu kan alles dus tegelijkertijd worden gedaan.

Mijn oude bbq ook weer in paraatheid gebracht, de poten waren echt weggerot maar op blokken werkt ie nog perfect.

Morgen met Jaimy het powerrack verhuizen dan worden de pl-ers onder ons ook heel tevreden zaterdag. Begin er al flink naar toe te leven!

Ik zeg last man standing carcircle op 360°

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog wel een paar ideetjes

-Blikken tropisch fruit
-sauzen (volgens mij nog niemand sausen neergezet)
-broodjes??

aight ik neem vrout mee, tropische uit de vlora en vauna

Terug
Naar boven