MuscleMeat

Aankondiging Jawel de meet 2011!

• Topic Starter Topic Starter
GVd serieus baas! Gefeliciteerd dan! Maar je bent altijd welkom Peter! Alles gaat lekker hoor.

GVd serieus baas! Gefeliciteerd dan! Maar je bent altijd welkom Peter! Alles gaat lekker hoor.
Ja het is echt! mijn vriendin is zwanger. Na mijn ongeluk moest ik een tijdje revalideren en ik kwam in een enorme dip daardoor. In deze tijd hebben mijn vriendin en ik een paar doelen gesteld. 1. kindje maken 2. revalideren 3. huis kopen en verbouwen. Dit alles is ons nu gelukt en ik heb de weg naar de gym ook weer gevonden. En ik heb er weer zin in! Dus je gaat me zeker weer es zien.

Groet,

Peter

is er al een radio aanwezig, Gijs?

ik neem trouwens een BBQ-tje mee... mag je daarna gelijk houden, denk dat je em wel een paar keer kan gebruiken.

Ja de stereo doe ik morgen. Heb versterker en boxen. Dat dan op de generator en alle mp3 spelers kunnen dan aan de versterker.

allrighty, anders had ik mijne meegenomen vandaar ;)

Ik zorg wel dat er genoeg Hazes en skihut is ook :D hahahaha!

Hazes:)

Ja de stereo doe ik morgen. Heb versterker en boxen. Dat dan op de generator en alle mp3 spelers kunnen dan aan de versterker.

Moet je nog wel even een tulp naar 3,5 inch audio jacket kabel kopen vrind :p

geintje ik neem de mijne wel mee.. moet je wel even helpen herinneren ;)

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 22:29 ----------

Ik zorg wel dat er genoeg Hazes en skihut is ook :D hahahaha!

nee.. zet dat aub op je eigen mp3 speler, oké? pleaase! :o

nofi hè Hansje ;)

Je mag pas aan de stereo zitten als je 400 yoke hebt gelopen. 300 hebt gedeadlift of de 160 steen hebt geladen. Als het je lukt tijdens de meet mag je er dus aanzitten en anders beslis ik dus.

Dan laat ik Mo mijn muziek wel opzetten.

Mo = baas dus die mag dat alleen mag jij er dan je max op doen en zetten wij het op DBB en laat ik iedereen er vrolijk op los photoshoppen.

mooi, dan ga ik 400 yoke lopen en is het tijd voor machine hoofd!

Hmm Yoke is kansloos, Deadlift duurd nog wel ff :p maar de steen van 160 is niet echt een probleem....nauwelijks mannelijk te noemen!

Nou laat maar zien dan Hans

oei... las ik nou ergens photoshoppen :D

pic van vorig jaar, zoals je ziet hebben we nog ruimte voor je:

man-law-sausage-fest.jpg

Haha nog niet Gijs, binnenkort!!

Weer flink bezig geweest. Het cadeau doet het!! En we hebben nu dus muziek. Er is nu een versterker met boxxen waar de ipod op kan en verder is de achterkant van de hal stukje bij gewerkt en staat daar nu de werkbank en bureau zodat daar al het eten op kan. De bbq's kunnen daar ook binnen. De 1e spreuk staat op de borden. Het belangrijkste nu is het powerrack naar de hal krijgen. Ik heb mijn hoop even op Jaimy gevestigd anders moet ik de 2 grote delen maar met de hand erheen brengen op de handkar.

Terug
Naar boven