AndroidHealthClinic

Breaking News Jay Cutler komt naar Body & Fitshop! Maak kans op een pakket twv 75 euro!

iemand die van regio antwerpen er naartoe gaat?

in !

ronnie on way to feftijg centimeters bapceps

• Topic Starter Topic Starter
6 okt ben ik ook sowieso in Zwolle te vinden!
Een tijd terug ook Ronnie ontmoet in Zwolle dus we zetten de lijn voort!
Leuk dat je erbij bent :) Tot dan!
Ingeschreven! Heb die dag school maar als ik win ben ik uiteraard ziek, zo'n kans krijg je maar 1x :D
Hahaha, Jay Cutler komt maar één keer naar Body & Fit. De volgende keer weer een andere athleet:D
iemand die van regio antwerpen er naartoe gaat?
Je bent altijd welkom, de wegen in Nederland zijn gelijk als die van België hoor :) De locaties van de winkels vind je op onze site!

Ralf

Super vetttttttttttttttttttttttttt :D :D :D :D Natuurlijk ingeschreven!

Laatst bewerkt:
Gaaaaaf gaaf!

Met Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden!

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.

Dat lijkt mij ook maar dan kan ie ook gelijk men post workout meal even fixen!

Met Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden! Groet Lily ---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.
Is wat ver zou dan met de trein moeten gaan ga wel eens uitzoeken hoelang ik onderweg zou zijn ;)

krijg je extra kans als je jarig bent op de dag des oordeels? :P

Met Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden!

Groet Lily

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.

ja zou ook wel even uit de andere kant van het land willen komen :cool:

super leuke actie, heb me ingeschreven. Lijkt me echt erg inspirerend om zon iemand te meeten

Wat zijn de adresgegevens van de lokaties voor een greet and meet?

ja zou ook wel even uit de andere kant van het land willen komen :cool: super leuke actie, heb me ingeschreven. Lijkt me echt erg inspirerend om zon iemand te meeten

Dat vind denk ik iedereen. Echt een voorbeeld voor velen van ons!

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Wat zijn de adresgegevens van de lokaties voor een greet and meet?

Hoi Ron,

Op onderstaande pagina vind je de adressen van de verschillende locaties.
http://www.bodyenfitshop.nl/over-ons/

Volgens mij wil je hier wel graag naartoe ;)

Groet Lily

trainen met een van de beste ooit, dat zou best wel sick zijn.
ff kijken hoe zit met OV wil me kans wel pakken om hem in het echt te zien, hij is een inspiratie.

trainen met een van de beste ooit, dat zou best wel sick zijn. ff kijken hoe zit met OV wil me kans wel pakken om hem in het echt te zien, hij is een inspiratie.

Zo'n kans krijg je niet zomaar weer inderdaad. Echt leuk om te horen dat iedereen dit zo graag wil winnen!

Terug
Naar boven