- Waardering
- 3.522
Als je de prijs wint lijkt mij dat Jay het schema van de winnaar volgt.Wat voor training is het?
ub, lb of gaan we goor armen pompen?
Lekker alleen maar allout deadlift en squatten! Yay
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de prijs wint lijkt mij dat Jay het schema van de winnaar volgt.Wat voor training is het?
ub, lb of gaan we goor armen pompen?
Leuk dat je erbij bent6 okt ben ik ook sowieso in Zwolle te vinden!
Een tijd terug ook Ronnie ontmoet in Zwolle dus we zetten de lijn voort!
Tot dan!Hahaha, Jay Cutler komt maar één keer naar Body & Fit. De volgende keer weer een andere athleetIngeschreven! Heb die dag school maar als ik win ben ik uiteraard ziek, zo'n kans krijg je maar 1x![]()

Je bent altijd welkom, de wegen in Nederland zijn gelijk als die van België hoor
De locaties van de winkels vind je op onze site!Super vetttttttttttttttttttttttttt![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ingeschreven!
Das 15 km van men huis. Nice!De plaats van de training is in Emmen. Een privgym van n van onze leveranciersHet is niet toegankelijk voor publiek. Het is echt een 1op1 sessie.
Leuk dat je meedoet!
Dank je Ray!
Ralf
Met Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden!
Groet Lily
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.
Dat lijkt mij ook maar dan kan ie ook gelijk men post workout meal even fixen!
Is wat ver zou dan met de trein moeten gaan ga wel eens uitzoeken hoelang ik onderweg zou zijnMet Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden! Groet Lily ---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ---------- Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.

Is wat ver zou dan met de trein moeten gaan ga wel eens uitzoeken hoelang ik onderweg zou zijn![]()
krijg je extra kans als je jarig bent op de dag des oordeels?![]()

Met Ronnie Coleman was het ook een succes! Beloofd het met Jay ook te worden!
Groet Lily
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Ideaal. Maar geloof ook dat je wel een stukje wilt rijden voor deze unieke kans.

ja zou ook wel even uit de andere kant van het land willen komensuper leuke actie, heb me ingeschreven. Lijkt me echt erg inspirerend om zon iemand te meeten
Wat zijn de adresgegevens van de lokaties voor een greet and meet?

trainen met een van de beste ooit, dat zou best wel sick zijn. ff kijken hoe zit met OV wil me kans wel pakken om hem in het echt te zien, hij is een inspiratie.