Fitness Seller

Breaking News Jay Cutler komt naar Body & Fitshop! Maak kans op een pakket twv 75 euro!

Innnn, top actie!

• Topic Starter Topic Starter
Dank je :)

amtguc.png

Je hoeft er weinig voor te doen! Schrijf je direct via dit formulier op onze site in en maak kans op een training met Jay Cutler!

Ralf

Vette actie, I'm in! Toffe gast, gebruik ook met plezier z'n pwo. Ik ben nu al jaloers op de winnaar :D

Toppie!

Ik ben ook IN

Net ingeschreven:D

Toppie!

Ik ben ook IN

Net ingeschreven:D
Cool cool! Je bent natuurlijk ook welkom in één van onze winkels tijdens de Meet & Greet!

Jay Cutler is aanwezig op de volgende tijden bij de winkels:
Heerenveen: 9.30 10.30
Zwolle: 12.30 14.00
Amersfoort: 15.30 17.00

Heeel erg vet! Natuurlijk ingeschreven

Toen ik de actie zag heb ik mezelf meteen aangemeld, zo'n kans kan je natuurlijk niet laten gaan :D

Je kan nog steeds meedoen! Alleen vandaag nog!

---------

Samen met een vriend of vriendin trainen met Jay Cutler? Dat kan, bij Body & Fitshop!

Je hoeft er weinig voor te doen! Schrijf je direct via dit formulier op onze site in en maak kans op een training met Jay Cutler!

Onder alle deelnemers die zich inschrijven op deze actie, verloten we onder iedereen die zich inschrijft op deze actie 5 pakketten ter waarde van 75 euro! Ongeacht of je trainen wil met Jay Cutler, maak je altijd kans om 1 van deze pakketten te winnen!

amtguc.png

Wil je Jay Cutler wel ontmoeten? Dat kan, hij komt ook naar onze winkels in Heerenveen, Zwolle en Amersfoort. Daar is een signeersessie en ook de mogelijkheid om samen op de foto te gaan!

Inschrijven doe je hier!

kan echt niet wachten :O ga echt huilen als ik die training win haha is nog chestday ook :O

Je kan nog steeds meedoen! Alleen vandaag nog!

---------

Samen met een vriend of vriendin trainen met Jay Cutler? Dat kan, bij Body & Fitshop!

Onder alle deelnemers die zich inschrijven op deze actie, verloten we onder iedereen die zich inschrijft op deze actie 5 pakketten ter waarde van 75 euro! Ongeacht of je trainen wil met Jay Cutler, maak je altijd kans om 1 van deze pakketten te winnen!

amtguc.png

Wil je Jay Cutler wel ontmoeten? Dat kan, hij komt ook naar onze winkels in Heerenveen, Zwolle en Amersfoort. Daar is een signeersessie en ook de mogelijkheid om samen op de foto te gaan!

Inschrijven doe je hier!

De inschrijf link werkt niet :(

De inschrijf link werkt niet :(

Hij was even buiten werking, maar hij werkt nu weer :cool: Wees er snel bij :D

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

kan echt niet wachten :O ga echt huilen als ik die training win haha is nog chestday ook :O

Haha wie weet lig je straks te bankdrukken met Jay Cutler :bow2:

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

De inschrijfactie is afgelopen!

Vandaag maken we de winnaar bekend!
Iedereen bedankt voor jullie deelname, het duimen is begonnen :)

Bart

Oooh spannend! Wat zou het vet zijn om dit te winnen!

Ben benieuwd, zou echt heel vet zijn.

ik laat wel weten hoe vet het is om te winnen (H)

Owh, ik dacht dat je t/m 1 oktober in kon schrijven :( Dus ik wilde me net gaan inschrijven, gaat het niet meer.

Terug
Naar boven