Woopwoopwoop
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je
Leuk dat je meedoetVette actie, I'm in! Toffe gast, gebruik ook met plezier z'n pwo. Ik ben nu al jaloers op de winnaar![]()
Cool! De winnaars worden per email op de hoogte gebracht!Cool cool! Je bent natuurlijk ook welkom in één van onze winkels tijdens de Meet & Greet!

Toen ik de actie zag heb ik mezelf meteen aangemeld, zo'n kans kan je natuurlijk niet laten gaan![]()
Super dat je, je hebt aangemeld!
Welkom bij de club!Je kan nog steeds meedoen! Alleen vandaag nog!
---------
Samen met een vriend of vriendin trainen met Jay Cutler? Dat kan, bij Body & Fitshop!
Je hoeft er weinig voor te doen! Schrijf je direct via dit formulier op onze site in en maak kans op een training met Jay Cutler!
Onder alle deelnemers die zich inschrijven op deze actie, verloten we onder iedereen die zich inschrijft op deze actie 5 pakketten ter waarde van 75 euro! Ongeacht of je trainen wil met Jay Cutler, maak je altijd kans om 1 van deze pakketten te winnen!
![]()
Wil je Jay Cutler wel ontmoeten? Dat kan, hij komt ook naar onze winkels in Heerenveen, Zwolle en Amersfoort. Daar is een signeersessie en ook de mogelijkheid om samen op de foto te gaan!
Jay Cutler is aanwezig op de volgende tijden bij de winkels:
Heerenveen: 9.30 10.30
Zwolle: 12.30 14.00
Amersfoort: 15.30 17.00
Inschrijven doe je hier!

Wees er snel bij
kan echt niet wachten :O ga echt huilen als ik die training win haha is nog chestday ook :O
Oooh spannend! Wat zou het vet zijn om dit te winnen!