XXL Nutrition

Je eigen Slogan zeggen bereid je lichaam er beter op?

Bezoekers in dit topic

kensha

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
9 apr 2013
Berichten
273
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
Ik was benieuwd in hoever meer kracht en voor bereiding van kracht je lichaam automatisch neemt wanneer jij jou eigen slogan zegt voor dat jij je max gaat uit oefenen.

Mijn slogan dat ik zeg is eerder: Okay, let's Rock.
Voor dat ik mijn max gaat pakken en raar genoeg pak ik de gewichten ook een stuk beter

Sommige zeggen wel eens Beast Mode Time, of rare Oooeee geschreeuw voor dat ze de gewichten pakken.

Mijn vraag hierbij is:
Bereid je lichaam zich automatisch voor wanneer je de slogan zegt?, van okay je weet dat het zware gewicht er nu aan komt.

Enige ervaringen ermee?
Klinkt misschien raar wat ik hier vraag hoor:).
 
Ik denk dat hoe harder je je eigen slogan roept, hoe meer kilo's je kan tillen
 
Meer mentaal.

Door steeds die zin te zeggen wanneer je iets zwaars gaat tillen conditioneer je jezelf erop om steeds in dezelfde mindset te komen wanneer je die zin zegt. Soort hond van Pavlov idee.
 
Meer mentaal.

Door steeds die zin te zeggen wanneer je iets zwaars gaat tillen conditioneer je jezelf erop om steeds in dezelfde mindset te komen wanneer je die zin zegt. Soort hond van Pavlov idee.

Door dagelijks zinnen te herhalen ga je het ook geloven, idd de mindset. Ik gebruik daarvoor de quotes van Muhammed Ali. Beter goed gejat dan slecht verzonnen ;).
Wat je ook kunt doen is een motivatie filmpje downloaden en als mp3 op je ipod zetten.
 
Wat is dit nou weer voor halfbakken immigranten topic titel???
 
  • Like
Waarderingen: mat
als ik voor een pr ga sla ik mezelf tegen mijn hoofd en maak ik mezelf kwaad om alles wat ik haat

works everytime
 
Ahw ik vind het schattig. Doet me denken aan Dombo, en dat stukje dat hij door het veertje ineens weer durft te vliegen :D

Maar als het voor jou werkt, helemaal top. Houden zo
 
Ik was benieuwd in hoever meer kracht en voor bereiding van kracht je lichaam automatisch neemt wanneer jij jou eigen slogan zegt voor dat jij je max gaat uit oefenen.

Mijn slogan dat ik zeg is eerder: Okay, let's Rock.
Voor dat ik mijn max gaat pakken en raar genoeg pak ik de gewichten ook een stuk beter

Sommige zeggen wel eens Beast Mode Time, of rare Oooeee geschreeuw voor dat ze de gewichten pakken.

Mijn vraag hierbij is:
Bereid je lichaam zich automatisch voor wanneer je de slogan zegt?, van okay je weet dat het zware gewicht er nu aan komt.

Enige ervaringen ermee?
Klinkt misschien raar wat ik hier vraag hoor:).
Ik roep altijd: "EXPERT IN HET WEGBONKSEN VAN GEWICHTEN", en dat helpt inderdaad enorm.
 
YEAH BUDDYYYY
TIME TO DO THIS
LIGHTWEIGHT
LIGHTWEIGHT BABY
TIME TO DO THIS
GOTTA GET GOOOOOOD
HOOOOOOOOOOOOOOOOOO
WOOOOOOOOOOOOOO

en dan na m'n set zeg ik altijd 'thank god for pure natural strength'
 
Ahw ik vind het schattig. Doet me denken aan Dombo, en dat stukje dat hij door het veertje ineens weer durft te vliegen :D

Maar als het voor jou werkt, helemaal top. Houden zo

wie ben jij?

Ik roep altijd: "EXPERT IN HET WEGBONKSEN VAN GEWICHTEN", en dat helpt inderdaad enorm.

mark1986???
 
Zon gast schreeuwde pas zo hard dat het leek alsof hij de dumbell op zijn teen liet vallen, helaas was dit zijn strijdkreet en heb ik die nog zon 15x aan moeten horen die dag.
 
Ik heb het liefst me iniemini hempje aan en zing dan mee met de muziek.

Als Jan Smith op staat en ik squat in de Smith machine regent het PR's
 
Ik heb het liefst me iniemini hempje aan en zing dan mee met de muziek.

Als Jan Smith op staat en ik squat in de Smith machine regent het PR's

Welke kleur hempje draag je dan?
 
Gebruind?
Ik vind zo'n ouderwetse zweetband ook best wel wat hebben, maar ze hebben die van mij gejat :mad:


Nee ik heb nog geen tan helaas :(

Zweetbandjes zijn de shit!!
Gewoon zo een full set dragen, hoofd en polsen, helemaal back to the 80's
 
Het jezelf kwaad maken of motiveren zorgt alleen voor een beetje adrenaline waardoor je misschien een pr net wel haalt.
 
Het jezelf kwaad maken of motiveren zorgt alleen voor een beetje adrenaline waardoor je misschien een pr net wel haalt.

Daar gaat het uiteindelijk allemaal om toch ;)
 
Back
Naar boven