XXL Nutrition

je gaat naar Thunderdome en neemt mee...

• Topic Starter Topic Starter
ja, is zeker lekker om zo te relaxen met xtc op, maar niet voor op een party!

@ Marky: meeting is cool! iemand suggestie voor locatie, tijd?

't wordt dondersdruk en het wordt veel groter. Maar wel vet als je met een klein possie een meeting hebt. :)

noem maar een plaats en tijstip.

als het niet te laat is kan ik het vast nog wel vinden :D

Uhm... laat ik nou net (nog) niet bekend in de Jaarbeurs. ;) Draag iig een mouwloos wit overhemd. :D

Marky zei:
Uhm... laat ik nou net (nog) niet bekend in de Jaarbeurs. ;) Draag iig een mouwloos wit overhemd. :D
ja, daar zal ik je aan herkennen :p

nee, ik weet het ook niet.
al vaker in jaarbeurs geweest, maar nog nooit nuchter geloof ik, dus weet nog steeds niet hoe het in elkaar steekt.

Na, ik zal op een gegeven moment ook niet meer zo scherp zijn. :p

ik ga nog ff naar mn vriendin, om acht( ??? ) uur rijden we aan.

-blauwe jeans
-wit Diesel shirt met viking helm erop
-witte sneakers
-vage rotkop??

misschien zie ik iemand, misschien niet :p

heb trouwens super kwalitiet mdma bij me :D :D

ben redelijk nuchter vandaag, vorige week al helemaal van de planeet af gerold.

meting is wel leuk

Kom net terug, was top! Schitterend feest!

ik, als niet hardcore liefhebber vond het geweldig!!

echt super avond gehad!!

enige minpunt was die t*ring 'beveiliging' die er rond liep.
stel eikels die iedereen hun wiet afpakte en fouilleerde op zoek naar een bijverdienste of eigen plezier.

ga nu slapen, later meer

Idd, dat was klote! Wiet werd overral ingenomen. Maar een rete strak feestje!

kalosse zei:
ik, als niet hardcore liefhebber vond het geweldig!!

echt super avond gehad!!

enige minpunt was die t*ring 'beveiliging' die er rond liep.
stel eikels die iedereen hun wiet afpakte en fouilleerde op zoek naar een bijverdienste of eigen plezier.

ga nu slapen, later meer

geef de beveiliging hier niet de schuld van, maar de organisatie!

Wiet gebruikers zijn niemand tot last, mensen die zich te veel bezatten wel, daarom vindt ik het altijd vaag dat dàt dan juist niet toegestaan is.

ik haat die teringwietlucht en vind wiet niet voor op een party. moet zeggen heb het nooit gedaan maar zo beetje iedereen die ik ken wel en die zijn dan helemaal nix meer. ze zijn loom , sloom en vallen zo om. Pilletjes hebben ze daar toch voor?

Als je het combineerd met MDMA wordt het spacy effect versterkt. Maar het gaat idd wat ten koste van je energie.

Ag, zo heb je rotte appels tussen het publiek, en zo ook tussen het beveiligingspersoneel. Ik heb op DV gister goede ervaringen gehad met ze, mocht namelijk even naar de auto m'n geld (lees: dope) halen. Vond ik wel een leuke actie van ze.

Hadden ze in Utrecht zo'n zero tollerance gebeuren dan?

Ik heb het ook goed naar mijn zin gehad. Was alweer een tijdje geleden dat ik naar een hardcorefeest ben geweest.

Lekker veel ruimte, gratis WC's, gratis water, snel binnen, eigenlijk hoefde je nergens lang te wachten. Goed!

En niets gebruikt, even een dipje gehad om 3-4 uur, maar verder ging het lekker.

Ik heb nog wel een aantal gespierde gasten gezien, eentje gesproken. Iemand van hier? Ik liep in een donkerblauw hemdje van G-star en had een trainingsjasje van Puma aan/om me middel.

kalosse zei:
zijn dat van die paars-achtige met zo'n blad erop???

(Late reactie, maar whatever)

Ja, maar laat je daar niet door leiden. Iedere pillendraaiende gek kan zijn pillen paarsachtig met een blad erop maken. De mijne zijn getest.

Terug
Naar boven