AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Soms twijfel ik of jij een trol bent of niet
Verklaar je nader? Ik ken enkele maar mensen die op barefootschoenen lopen. Dat zijn (misschien toevallig) ultralopers of triatleten. Binnen de atletiekwereld zie ik maar zelden iemand hierop lopen en ik heb wel een beetje ervaring.

Edit: ow wacht ik zie het nu. Ik dacht even dat @Vypaw bedoelde dat hij hier zelf op loopt, maar hij refereerde er enkel naar. Correct? :roflol:

Edit2: bij jou twijfel ik vaak niet eens meer of je aan het trollen bent. :P

Verklaar je nader? Ik ken enkele maar mensen die op barefootschoenen lopen. Dat zijn (misschien toevallig) ultralopers of triatleten. Binnen de atletiekwereld zie ik maar zelden iemand hierop lopen en ik heb wel een beetje ervaring.

Edit: ow wacht ik zie het nu. Ik dacht even dat @Vypaw bedoelde dat hij hier zelf op loopt, maar hij refereerde er enkel naar. Correct? :roflol:

Edit2: bij jou twijfel ik vaak niet eens meer of je aan het trollen bent. :P
De dag dat ik op zulke schoenen loop is de dag dat je me een nekschot mag geven :p

Volgens mij wist hij niet eens dat dat serieuze schoenen waren, zelfde geldt voor mij. Het zijn gewoon even lelijke dingen als dat wat Sparks gekocht heeft

Volgens mij wist hij niet eens dat dat serieuze schoenen waren, zelfde geldt voor mij. Het zijn gewoon even lelijke dingen als dat wat Sparks gekocht heeft
Hardloopschoenen moeten functioneel zijn in de eerste plaats. Je bent ook niet op je mondje gevallen trouwens.

Speciaal voor @Robin een paar schoenen voor hem uitgezocht. Ik vind deze wel bij je passen ;)
7486078eb7e87438e4538914984a2d1120935f9e_CI9925_800_1.jpg

Alleen als jij mijn teentjes dan gaat lakken. Vind ik wel geil.

De meeste vrouwen kunnen toch niet op hakken lopen. Ik zal ze eens laten zien hoe je de shit moet doen.

Alleen als je dan ook een rokje aan doet en je kontje laat klappen voor mij.

30 euro

Van licht naar zwaar
8718D956-C8BB-4C88-B688-C00E05EA6B1B.jpeg

Net met de post toegekomen.
received_135885491527568.jpeg
received_228062528831954.jpeg

Mace knight moet een flink zwaar spel zijn.
Maar met al die spellen die je koopt zullen er veel ongespeeld blijven.

Terug
Naar boven