AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

received_126388229329678.jpeg
received_457310038605473.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Het is zonder haat. Het viel gewoon op.
Weet ik, dat was ook sarcastisch liefje. Zo valt 't best wel mee.

1610891208176.png


Wat voor facings zijn het? Hoeveel jar gaan die mee?
Composiet, maar wil uiteindelijk wel porselein. Alleen betaal je daar bijna 800-1000 euro voor één tand voor. Ligt eraan hoe je er mee omgaat, maar anders zeker wel 5-10 jaar.
 
Klopt.


Alleen onder me lip inderdaad. Aan de zijkant heb ik het goed gefixt. Ik heb laatst nog wat foto's van laten zien, hater
Exact hetzelfde hier, overal vol behalve die twee plekken. Maar om daar nou Minoxidil voor aan te schaffen.
 
Investeren in jezelf is sowieso de beste investering die je kunt doen imo. Waarom zou je betalen voor seks?
Een skank betalen voor sex versus je gebit laten verbouwen voor veel geld om skank pussy te krijgen. You tell me.
 
Een skank betalen voor sex versus je gebit laten verbouwen voor veel geld om skank pussy te krijgen. You tell me.
Als je het zo bekijkt dan betaal je indirect altijd voor seks inderdaad(e.g. uitjes, drankjes etc.) Alleen lijkt het mij wel een andere ervaring. Een skank die moeten faken om aan haar dagelijkse dosis crack te komen, omdat je eigenlijk fucking lelijk bent vs skank pussy die jou ook lekker vindt. Jij lijkt mij wel iemand die meer ervaring heeft met de crack pussy. Dus you tell me.
 
Back
Naar boven