- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach iedere Belg zo zijn gebrek.Lol je koopt meer spellen dan je per dag kan spelen. Moet een vermogen kosten.
Ik ben meer verbaasd dat er zoveel spellen bestaan in dit genre.Lol je koopt meer spellen dan je per dag kan spelen. Moet een vermogen kosten.
Dit dusIk ben meer verbaasd dat er zoveel spellen bestaan in dit genre.
Autos en op reis gaan roken en op café hangen,kuren ,gans jaar GH ook. Dingen die ik allemaal niet doeLol je koopt meer spellen dan je per dag kan spelen. Moet een vermogen kosten.
ieder zo zn ding.HahaIk ben meer verbaasd dat er zoveel spellen bestaan in dit genre.

Ja daar ben ik, en waarschijnlijk velen met mij, dus niet bekend mee.Haha
![]()
Browse Board Games | BoardGameGeek
boardgamegeek.com
Op elke pagina staan 100 spellen en er zijn 1235 van deze pagina's. Dus ongeveer 123.500 spellen bestaan er in de wereld.![]()
Speel je daar ook daadwerkelijk mee, of is zo’n aankoop meer een verzamelartikel?Autos en op reis gaan roken en op café hangen,kuren ,gans jaar GH ook. Dingen die ik allemaal niet doeieder zo zn ding.
We weten allemaal waar Sjon het liefst mee speelt, een potje ganzenborden staat daar niet bij.Speel je daar ook daadwerkelijk mee, of is zo’n aankoop meer een verzamelartikel?
Voor corona werd er mee gespeeld. Niet met alle. Heb er wat veelSpeel je daar ook daadwerkelijk mee, of is zo’n aankoop meer een verzamelartikel?
maar wel gesleeved om ze zo netjes mogelijk te houden. Je weet nooit dat je geluk hebt dat eentje een collectors item wordt.De ganzen wel m.We weten allemaal waar Sjon het liefst mee speelt, een potje ganzenborden staat daar niet bij.
Hey John, lijkt me wel een cafeetje voor jou.
Blitse bike!Vandaag geschenkje gekocht voor mijn petekind en haar broer.
![]()
![]()
Geeneens een bidon om dranken in te doen? Is zeker geen familie?Vandaag geschenkje gekocht voor mijn petekind en haar broer.
![]()
![]()
En de fiets voor u dan.Vandaag geschenkje gekocht voor mijn petekind en haar broer.
![]()
![]()
Waar denk je dat t mandje voor is? Kan minstens een fles of 6 inGeeneens een bidon om dranken in te doen? Is zeker geen familie?

Ik was even vergeten dat het voor de bourgondische familie IRONic Drunker zeer gebruikelijk is om het vloeibare goud per doos aan te schaffen. Ik zat teveel vanuit mijn eigen perspectief te denken. Dank voor deze aanvulling, scherp!Waar denk je dat t mandje voor is? Kan minstens een fles of 6 in![]()