- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
De Fitbit meer ook het promillage en of het nog verstandig is om als bestuurder van een voertuig de weg op te gaan?Vandaag geschenkje gekocht voor mijn petekind en haar broer.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Fitbit meer ook het promillage en of het nog verstandig is om als bestuurder van een voertuig de weg op te gaan?Vandaag geschenkje gekocht voor mijn petekind en haar broer.
![]()
![]()
Dank, hoop dat de fiets haar bevalt.
Haha wel een helmpje.Geeneens een bidon om dranken in te doen? Is zeker geen familie?
Ik moet bekennen, er toch een klein testritje mee gemaakt.
We weten allemaal dat dit een vrij nutteloze functie zou zijn.De Fitbit meer ook het promillage en of het nog verstandig is om als bestuurder van een voertuig de weg op te gaan?
2e hands gekocht?
Nee direct bij Fitness Seller. Moet ze nog even afnemen met een doekje dan zijn ze pikzwart

Hm kut, daar zijn geen schijven meer :|Nee direct bij Fitness Seller. Moet ze nog even afnemen met een doekje dan zijn ze pikzwart![]()
Ik heb ze begin vorige week besteld toen waren ze er nog. Heb ook lang op de 20kg moeten wachten hoor. De 15kg waren regelmatig op voorraad.
Die 20kg schijven zijn gewoon op voorraad lijkt het anders..
Yes dit zijn ze. Zeer fijne schijven qua grip en kwaliteit.Die 20kg schijven zijn gewoon op voorraad lijkt het anders..
![]()
ATX Rubber-Gripper Halterschijven 50 mm - Fitness Seller
Hoogwaardige rubberen gewichten met handgrepen en ATX logo. Met 51 mm boring, geschikt voor alle olympische 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
130 EUR voor 40kg heb ik niet over, maak nog liever zelf schijven van beton (en zoek 30mm)Die 20kg schijven zijn gewoon op voorraad lijkt het anders..
![]()
ATX Rubber-Gripper Halterschijven 50 mm - Fitness Seller
Hoogwaardige rubberen gewichten met handgrepen en ATX logo. Met 51 mm boring, geschikt voor alle olympische 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Zoek je schijven?130 EUR voor 40kg heb ik niet over, maak nog liever zelf schijven van beton (en zoek 30mm)
30-40kg (2x15 of 2x20) ofzo ja
Als je niet blijft thuis trainen dan beter zelf iets maken. De prijzen momenteel zijn niet echt koopjes.
Ook binnen!
Verstelbaar tussen 4,5kg t/m 24,5kg
De versie t/m 45kg komt later![]()

2 x 250eu en dan nog 100eu voor de bijbehorende standaard (combi deal). Raar genoeg komt die een dag laterMooie set zeg! Hoeveel heb je betaald voor die krengen als ik zo onbeschoft mag zijn![]()