XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Als je het zo bekijkt dan betaal je indirect altijd voor seks inderdaad(e.g. uitjes, drankjes etc.) Alleen lijkt het mij wel een andere ervaring. Een skank die moeten faken om aan haar dagelijkse dosis crack te komen, omdat je eigenlijk fucking lelijk bent vs skank p*ssy die jou ook lekker vindt. Jij lijkt mij wel iemand die meer ervaring heeft met de crack p*ssy. Dus you tell me.
Crack p*ssy geen ervaring mee, speed p*ssy wel. Zeer energiek en enthousiast.

Ah ja zo, dat doe ik inderdaad ook.
Maar doe je dat ook iedere dag dan?
Nee 3x per week, soms 1 keer maar dan wordt het echt tijd zeg maar. Neus en oren wel 1x. Snor knippen bij bovenlip 2x. Vindt het irritant als die haren voorbij de lip komen.

Gewoon twee keer per week met de tondeuse er over. De laatste keer dat ik gladgeschoren was is zeker 10 jaar geleden.

Heb je je in de middag net geschoren, lekker glad. Sta je volgende ochtend op en voel je ze weer. De stoppels.
Ja, ik scheer me in de ochtend en in de middag zitten er alweer stoppels. Ik wil geen baard, dus scheren it is, met een mes want met een scheerapparaat is het nauwelijks glad te krijgen.

Trouwens een lekker strak broekje gekocht voor op de fiets:
A4175BB7-D324-431C-A871-3CAFD134303B.png

Want die lockdown duurt nog even. Dus een warme legging voor op de fiets in Februari vond ik wel een goed plan.

Denk dat @th0maz het er wel een beetje warm van krijgt.

Op aanraden van iemand deze gekocht en doen het serieus goed :-)

Screenshot_20210118-175326_AliExpress.jpg

Want die lockdown duurt nog even. Dus een warme legging voor op de fiets in Februari vond ik wel een goed plan.

Zolang je maar niet door de pekel fietst

Zolang je maar niet door de pekel fietst
Het is alweer 10 graden, zal wel meevallen. Dan nog spuit ik de fiets als er gepekeld is daarna gewoon goed af of ik was hem. Ik fiets niet als het keihard regent trouwens, dan ga ik liever hardlopen. Voor mijn racefiets moet het wel enigzins droog zijn en niet al te glad.

• Heart
Waarderingen: Onit

Post dan ook een foto dat jij hem draagt. Hier kan ik toch niets mee.

Terug
Naar boven