Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Gisteren een Apple watch gehaald, maar precies de twee functies die ik gebruik zitten niet in de wijzerplaat van de Apple watch. Het aantal stappen en continu hartslag.
Nu weer terug naar mijn gear fit2, die heeft het wel 😀
E115A010-685D-4DF5-BB0F-28CBE42E9331.jpeg

?????????
linksboven aantal stappen en onderaan m’n hartslag. kan je allemaal zelf instellen hoor.

Ik kon het niet vinden, is dat een standaard face dan? Ik had ook nog even met Google gezocht en kwam daar ook tegen dat het niet kon.

Laatst bewerkt:
Ik kon het niet vinden, is dat een standaard face dan?

Zijn verschillende standaard wijzerplaten, deze kun je naar eigen wens aanpassen
Deze wijzerplaat staat onder " handig " , hartslag kun je daarbij toevoegen , de stappenteller / pedemeter zul je moeten downloaden om dit inzichtelijk te maken .

Een nieuwe apple watch, toch fijn dat je direct het aantal stappen en je hartslag op het scherm hebt staan 😆 Nu nog even kijken of ik ergens totaal kcal neer kan zetten.
Nu ook maar voor de se gegaan, 299 bij de MM en de extra opties van de 6 gebruik ik toch niet.
image.jpg

En nieuwe apple watch, toch fijn dat je direct het aantal stappen en je hartslag op het scherm bent staan. Nu nog even kijken of ik ergens totaal kcal neer kan zetten.
Nu ook maar voor de se gegaan, 299 bij de MM en de extra opties van de 6 gebruik ik toch niet.
image.jpg
Mooi klokkie

Nu nog even kijken of ik ergens totaal kcal neer kan zetten.
Nice , Kcal valt onder conditie gedeelte .

Volgens mij kun je niet enkel KCAL neerzetten en heb je gelijk je trainingsminuten en je uren " staan " die je dan zichtbaar hebt

is 25 inch niet wat klein voor 1440P? fijn fap hokkie btw !
Hoezo zou dat te klein zijn? Ik vind het wel mooie schermen. Ze komen van kantoor, zijn speciaal uitgekozen voor onze grafische vormgevers op de zaak geloof ik. Had er eerst eentje staan maar laatst maar een tweede opgehaald. Met 1 scherm redde ik me prima maar twee is toch een heel stuk fijner.

Moet wel zeggen dat ik op de meeste sites op 125-175% qua zoom zit.

Hoezo zou dat te klein zijn? Ik vind het wel mooie schermen. Ze komen van kantoor, zijn speciaal uitgekozen voor onze grafische vormgevers op de zaak geloof ik. Had er eerst eentje staan maar laatst maar een tweede opgehaald. Met 1 scherm redde ik me prima maar twee is toch een heel stuk fijner.

Moet wel zeggen dat ik op de meeste sites op 125-175% qua zoom zit.
twee schermen is gewoon fijn , ik vroeg dat omdat ik de ervaring had met 4k omdat 24 of 25 inch eigenlijk oncomfortabel scherp was voor een dergelijk formaat scherm .tenminste ik vond het niet fijn

1619831258589.png

Very intredasting, indeed, Miss Moneypenny.

Bij nader inzien bestelde ik een container voor de Powerlifting, Strongman & Gewichtheffen sectie.

Eddie Murphy Laughing GIF

Anno 2021: Verkapte korsetten voor mannen

Terug
Naar boven