XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ook 2 x 5kg en 2 x 10kg rubber coated plates met ATX logo besteld bij Fitness Seller, puur zodat het opbergrek mooier oogt :roflol:
Hang dan een foto van mij op je schijvenrek en stuur je schijven op naar mij?

20210530_120851.jpg
20210530_121128.jpg

Gaaf! die heb ik ook, erfstuk van mijn opa.
Wat mooi dat je zo'n vintage model hebt weten te bemachtigen.
Mooi erfstuk! Heb hem via iemand gekocht van het horlogeforum, daar worden doorgaans wel modellen verkocht in goede staat en voor een redelijke prijs.

Dit is nu mijn 5e vintage horloge geloof ik (nog maar 2 in bezit). Verslavende 'hobby' haha

Google mofo´s,

Vast iemand die zich deze avond of morgen verveelt en mij wil helpen in ruil voor online love?
Zakelijk zoek ik een X aantal waterkoelers op leidingwater, voorbeeld:

Vereisten:
Wel op wateraanvoer (leidingwater) maar zonder afvoer. Dus gewoon met opvangbakje.
Prijs rond 300-350 euro range, max van 400 euro
Levertijd binnen 10/12 dagen.

Ik zat eerst nog te denken aan Aliexpress voor chinese shit maar daar kan ik het sowieso niet op vinden en heb er nu binnen veertien dagen paar nodig. Bijv. die van Coffee Fresh heeft al levertijd van drie weken, dat red ik dus niet.

<3

Laatst bewerkt:
Google mofo´s,

Vast iemand die zich deze avond of morgen verveelt en mij wil helpen in ruil voor online love?
Zakelijk zoek ik een X aantal waterkoelers op leidingwater, voorbeeld:

Wel op wateraanvoer (leidingwater) maar zonder afvoer. Dus gewoon met opvangbakje.

Ik zat eerst nog te denken aan Aliexpress voor chinese shit maar daar kan ik het sowieso niet op vinden en heb er nu binnen veertien dagen paar nodig. Bijv. die van Coffee Fresh heeft al levertijd van drie weken, dat red ik dus niet.

<3

Goodpoint ff bewerkt, in verband met max bedrag

Denk dat de maden ondertussen uit de oogkas van J. komen.

Terug
Naar boven