AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zelfreinigende kattenbak🙌
poo-in-the-loo.jpeg
Jij leeft in 2059

2 kratten hertogjan lekker

Het enige wat ik mis van niet meer in de horeca werken is de koffie, nu niet meer :D. Snap niet hoe ik het jaren heb volgehouden met die kut capsules. Aangebroken met een goede espresso van versgemalen bonen. Nog even een dagje geduld voor m'n degelijke tamper en een melkkannetje.
1620992119968.png

Het enige wat ik mis van niet meer in de horeca werken is de koffie, nu niet meer :D. Snap niet hoe ik het jaren heb volgehouden met die kut capsules. Aangebroken met een goede espresso van versgemalen bonen. Nog even een dagje geduld voor m'n degelijke tamper en een melkkannetje.
1620992119968.png
Netjes, hoeveel was je kwijt?

Netjes, hoeveel was je kwijt?
Al met al viel het echt behoorlijk mee. 419,- voor de Gaggia classic pro, 20,- voor een melkkannetje en 20,- voor een tamper. Met een paar jaar koffie drinken heb ik dat geld er al uit gezien de koffie veel goedkoper is dan cupjes. Voorlopig doe ik het met versgemalen koffie van de koffieboer, maar uiteindelijk koop ik er nog een degelijke grinder bij.

Nu nog een Gucci petje erbij. Wel een echte natuurlijk met zo'n dingetje.

Het nieuw verkregen millieu waar deze heren in verkeren heeft duidelijk een grote en bovenal ongelofelijk positieve invloed op hun articulatie

Bedankt Europa !! We gaan er met zijn allen inderdaad enorm op vooruit!!

Ook 2 x 5kg en 2 x 10kg rubber coated plates met ATX logo besteld bij Fitness Seller, puur zodat het opbergrek mooier oogt :roflol:

Terug
Naar boven