- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Jij leeft in 2059
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij leeft in 2059
Zeer handig

Mijn katten doen het gewoon nog in de tuin.

Allemaal doekoe die ik in crypto had kunnen stoppen. Maarja, f**k it, ben klaar met dat scheppen. Smerige kut taak.Zeer handig
Edit: Dat prijskaartje zag ik niet aankomen![]()
Zwerver praktijken.
Netjes, hoeveel was je kwijt?Het enige wat ik mis van niet meer in de horeca werken is de koffie, nu niet meer. Snap niet hoe ik het jaren heb volgehouden met die kut capsules. Aangebroken met een goede espresso van versgemalen bonen. Nog even een dagje geduld voor m'n degelijke tamper en een melkkannetje.
![]()
Al met al viel het echt behoorlijk mee. 419,- voor de Gaggia classic pro, 20,- voor een melkkannetje en 20,- voor een tamper. Met een paar jaar koffie drinken heb ik dat geld er al uit gezien de koffie veel goedkoper is dan cupjes. Voorlopig doe ik het met versgemalen koffie van de koffieboer, maar uiteindelijk koop ik er nog een degelijke grinder bij.
Crypto set-upNieuwe monitor armen en daadwerkelijk goede stoel. Nu nog een keer mooie boxjes en is de setup wel klaar.
![]()
![]()

Ik ben compleet in de war... toen ik het topic opende dacht ik welk spel heeft hij nu gekocht...
Nu nog een Gucci petje erbij. Wel een echte natuurlijk met zo'n dingetje.
Nu nog een Gucci petje erbij. Wel een echte natuurlijk met zo'n dingetje.
Daar leren ze het nu juist!Als ik ooit per ongeluk zo'n kind zou krijgen fl**ker ik het in zee.
Hij is toch niet aan het kamperen in Belgisch Limburg?Ik ben compleet in de war... toen ik het topic opende dacht ik welk spel heeft hij nu gekocht...