ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Is daar goedkoper.
inb4 moet wel 2 uur rijden 😅
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is daar goedkoper.
Klopt, maar hier net over de grens kosten ze 80 cent per stuk 😁
Heeft Deore nu ook al 1x12?
De Mark Wildman schoentjes!
Ja, ik was gewoon benieuwd en voor het geld hoef je het niet te laten. Het is wel even wennen dat het voetbed in de schoen wat bol staat.De Mark Wildman schoentjes!
Voor specifieke oefeningen?
Geen idee vraag het ze
Het is toch jouw fiets?
1x12 is niet mijn fiets hoor
Man man man...zalige circuittraining met die dingen. Op een halfuur ben je halfdoodIk heb een slam ball van 15 kilo gekocht en een Kettlebell van 18 kilo. Nieuw. Samen 75 euro. Mooie prijs.
Ik heb deze net een maandje en is echt een van de beste aankopen ooit.Iemand nog aanraders voor een goede stoel voor achter de pc?
Ik zat zelf te denken aan een secret lab/noble chair
Gezien ik ivm school en zooi best wat tijd spendeer achter mn beeldscherm en ik heel mn rug aan het verkrachten ben met zo'n skere bureaustoel
En hij staat.
Gelukkig wel mooie schoenen, niet die clowneske kleuren die hier weleens langskomen en dan de accessoires weer in een andere schreeuwerige kleur die daar zoveel mogelijk mee moet vloeken.
@Sparks79Gelukkig wel mooie schoenen, niet die clowneske kleuren die hier weleens langskomen en dan de accessoires weer in een andere schreeuwerige kleur die daar zoveel mogelijk mee moet vloeken.
Ik ben ook maar een amateur. Die beugels zaten erbij, en hij moest aan de muur voordat ik naar de Praxis kon inmiddels zit hij ook met een paar latten aan de muur en hij rust op de grond. Dit is nu onze slaapkamer, maar na de zomer gaat onze zoon er slapen, dan moeten de muren toch opnieuw gedaan worden dus 2 gaatjes extra wegwerken is geen probleem.