- Waardering
- 3.845
Nee, een squat rek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, een squat rek.
Ik heb zo’n spitaalsnijder gekocht, ik maak regelmatig pasta waarbij ik dan 1/3e pasta, 1/3e courgette en 1/3e wortel pak bijvoorbeeld.Kheb net tagliatelle gesneden van een komkommer.
Dat wordt dus wel interessant met bepaalde groente, zeg bijv. wortel of zoete aardappel, als vervanger van pasta om low in carbs te zitten. Zondag mealpreppen en dan gaan we weer cutten.
Multi purpose rack, gebruik het om mijn Vans sneakers overzichtelijk op te bergen.
Ja rettich is daar top voor. Ramanas ook trouwens.Ik heb zo’n spitaalsnijder gekocht, ik maak regelmatig pasta waarbij ik dan 1/3e pasta, 1/3e courgette en 1/3e wortel pak bijvoorbeeld.
Je kunt ook daikon/rettich, komkommer voor koude slierten.
Werkt ook goed voor noedelsalades met een satesausje (met veel limoen)
Die zag ik ook nog voorbij komen, helaas niet gekocht. Mooi plankjeMet cybermonday korting een mooie kophouten snijplank gekocht.
![]()
Slaap jij in de huiskamer

Voor zijn kind?
Dat is denk ik een waterproof pleasure blanket.
We hebben een matras in de woonkamer bij de bank. Vooral bedoeld om op te spelen met de kleine maar natuurlijk ook om op te chillen. Kunnen we lekker met z'n 3tjes bij elkaar liggen als we tv kijken.
Ja super relaxedHeb ik ook ooit gedaan met een chick toen ik nog in een appartementje woonde. Lekker de hele dag voor de tv fleppen
Voor €100 via marktplaats gokocht.
Ik heb het een maandje in de gaten moeten houden met een best beperkt afstandsfilter omdat ik hem wilde ophalen. Er staat best wel vaak iets leuks te koop voor weinig.
Ga je dat sterrenkijken doen met je kinderen?