- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Niet echt.
Is het voor wielrennen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt.
Prima 👍🏻
Het is een vermogensmeter die het Wattage meet dat je trapt. Alle profs rijden hiermee.
laat die opa het zelf ff uitzoeken joh.Het is een vermogensmeter die het Wattage meet dat je trapt. Alle profs rijden hiermee.
https://en.wikipedia.org/wiki/Cycling_power_meter
Mij wel. Een vriend van +2m, +180kg kon er net niet in. Hij heeft zelf een 4xl van een ander merk dat heel groot valt.Motor jas was inderdaad ook bij mij wat uitdagender. Alleen wat meer geluk omdat ik langer ben.
Dit past goed?
Is. Heb ook de smalste riem, 90cm.
mooie expansiepijp voor mijn 125cc honda MT8 restauratieproject.
Wie kent ze nog!? Een echte Proma😍![]()
Ik ben de jongste uit de buurt. Wonen veel bejaarden. Mn directe achterbuuf is 87 en daar doe ik weleens een klein klusje voor, op de vraag of ze last had van mn motor was haar antwoordt: als ik last heb dan doe ik mn gehoorapparaat wel uit, geen zorgen mn jungske😍goud mens . En de zijburen links zijn fanatiek motorrijders en liefhebbers en rechts zijn wel jonger en hebben bijna wekelijks een kiet vol vrienden zitten savonds met de daarbij horende lalmuziek en praat dus die hebben niks te zeggen.😁
Ik lees het wel weer. Echt stuk tuig dus. Schaam jij je niet?Ik ben de jongste uit de buurt. Wonen veel bejaarden. Mn directe achterbuuf is 87 en daar doe ik weleens een klein klusje voor, op de vraag of ze last had van mn motor was haar antwoordt: als ik last heb dan doe ik mn gehoorapparaat wel uit, geen zorgen mn jungske , goud mens. en zijburen links zijn fanatiek motorrijders en liefhebber en rechts zijn wel jonger en hebben bijnawekelijks een kiet vol vrienden zitten savonds met de daarbij horende lalmuziek en praat dus die hebben niks te zeggen.😁
Heb wel een burnout met mn tomos gedaan vorige week voor mn zoon. 😅.Ik lees het wel weer. Echt stuk tuig dus. Schaam jij je niet?
Heel de cultuur verloederd zo. Whats next? Geen wheelies op de scooter meer elke 10 meter? Waar gaat het heen met dit land.
Dacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.Heb wel een burnout met mn tomos gedaan vorige week voor mn zoon. 😅.
VOel me af en toe net 16
Gek he die prijzen.Dacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.
Die tomos heb ik echt veel fun mee. Snelle 50 en hogedruk kop en een 15mm dellortoDacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.
O jazeker. Als je een complete basis voor restauratie wil he.
KrankzinnigO jazeker. Als je een complete basis voor restauratie wil he.
Een kaal wrak is wel iets minder. Maar alsnog dik 700
![]()
Ja kocht mijn eerste scooter ook voor 150. Peug vivacity. Nooit een scooter rijbewijs gehad tot ik hem bij mijn autorijbewijs kreeg maar dat is toch maar voor de show.Ik kom uit de tijd dat je voor 150 euro een puch maxi kocht met 70cc en 15mm bing. Ik Dacht ik koop weer een maxi, 1200 euro voor een roestige opknapper🤣
Het wordt als investering gezien. Zelfde met de Hondas
Had nog een certificaat met 50 vragen waarvan 45 goed voor 49.95€.Ja kocht mijn eerste scooter ook voor 150. Peug vivacity. Nooit een scooter rijbewijs gehad tot ik hem bij mijn autorijbewijs kreeg maar dat is toch maar voor de show.