MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Motor jas was inderdaad ook bij mij wat uitdagender. Alleen wat meer geluk omdat ik langer ben.
Dit past goed?
Mij wel. Een vriend van +2m, +180kg kon er net niet in. Hij heeft zelf een 4xl van een ander merk dat heel groot valt.

20250329_124027.jpg

mooie expansiepijp voor mijn 125cc honda MT8 restauratieproject.

Wie kent ze nog!? Een echte Proma😍
20250408_181325.jpg

Ik ben de jongste uit de buurt. Wonen veel bejaarden. Mn directe achterbuuf is 87 en daar doe ik weleens een klein klusje voor, op de vraag of ze last had van mn motor was haar antwoordt: als ik last heb dan doe ik mn gehoorapparaat wel uit, geen zorgen mn jungske😍goud mens . En de zijburen links zijn fanatiek motorrijders en liefhebbers en rechts zijn wel jonger en hebben bijna wekelijks een kiet vol vrienden zitten savonds met de daarbij horende lalmuziek en praat dus die hebben niks te zeggen.😁

Ik ben de jongste uit de buurt. Wonen veel bejaarden. Mn directe achterbuuf is 87 en daar doe ik weleens een klein klusje voor, op de vraag of ze last had van mn motor was haar antwoordt: als ik last heb dan doe ik mn gehoorapparaat wel uit, geen zorgen mn jungske , goud mens. en zijburen links zijn fanatiek motorrijders en liefhebber en rechts zijn wel jonger en hebben bijnawekelijks een kiet vol vrienden zitten savonds met de daarbij horende lalmuziek en praat dus die hebben niks te zeggen.😁
Ik lees het wel weer. Echt stuk tuig dus. Schaam jij je niet?
Heel de cultuur verloederd zo. Whats next? Geen wheelies op de scooter meer elke 10 meter? Waar gaat het heen met dit land.

Ik lees het wel weer. Echt stuk tuig dus. Schaam jij je niet?
Heel de cultuur verloederd zo. Whats next? Geen wheelies op de scooter meer elke 10 meter? Waar gaat het heen met dit land.
Heb wel een burnout met mn tomos gedaan vorige week voor mn zoon. 😅.
VOel me af en toe net 16

Dacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.
Gek he die prijzen.

Ik kom uit de tijd dat je voor 150 euro een puch maxi kocht met 70cc en 15mm bing. Ik Dacht ik koop weer een maxi, 1200 euro voor een roestige opknapper🤣

Kocht vroeger Honda MT voor een paar meijer. Die ik nu heb was een goede maar wel een echte opknapper, dik 2K voor afgetikt🥴. Maar hij is nu bijna klaar. Frame gecoat, nieuwe brug en voorvork en nog een hoop dingetjes aangepakt. Zit nu een 125cc athena onder en komt nog een 26mm Mikuni achter.
20250408_192218.jpg

Dacht laatst van ik koop weer zon gillera citta of tomos voor de gein. Marktplaats kijken. Laat maar.
Die tomos heb ik echt veel fun mee. Snelle 50 en hogedruk kop en een 15mm dellorto

Ik kom uit de tijd dat je voor 150 euro een puch maxi kocht met 70cc en 15mm bing. Ik Dacht ik koop weer een maxi, 1200 euro voor een roestige opknapper🤣
Ja kocht mijn eerste scooter ook voor 150. Peug vivacity. Nooit een scooter rijbewijs gehad tot ik hem bij mijn autorijbewijs kreeg maar dat is toch maar voor de show.

Het wordt als investering gezien. Zelfde met de Hondas

Ja kocht mijn eerste scooter ook voor 150. Peug vivacity. Nooit een scooter rijbewijs gehad tot ik hem bij mijn autorijbewijs kreeg maar dat is toch maar voor de show.
Had nog een certificaat met 50 vragen waarvan 45 goed voor 49.95€.

Daarna met 80cc brommer uit duitsland naar de verzekering. Deden we ipv duitse typegoedkeurring nummer (HD02) de Nederlandse(AD02 dacht ik) ervoor zetten op een kladje en gingen we naar een kantoortje met dat kladje. En daar kreeg je een plaatje en was je gewoon klaar. Mooie tijden

Terug
Naar boven