Voor mezelf sprekend het idee dat het voorheen zeker ook niet perfect was, maar dat we in veel gevallen wel het kind met het badwater hebben weggegooid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mezelf sprekend het idee dat het voorheen zeker ook niet perfect was, maar dat we in veel gevallen wel het kind met het badwater hebben weggegooid.
Size m? Strakke gymfits?
Oversized kleding en ik ben ook 1.73 in lengte merk vaak Als ik een L kopen dat breedte wel goed is maar lengte net een jurk🤣🤣
Dit is mijn gemiddelde maat, deze past goed om mijn armen maar zit strak op mijn borst en rug:Oversized kleding en ik ben ook 1.73 in lengte merk vaak Als ik een L kopen dat breedte wel goed is maar lengte net een jurk🤣🤣
Die Chinezen zijn ook wat kleiner he.Dit is mijn gemiddelde maat, deze past goed om mijn armen maar zit strak op mijn borst en rug:
![]()
Fietsjasje, ga ff blokje om op de racefiets.

Drag potentie dan.Oversized kleding en ik ben ook 1.73 in lengte merk vaak Als ik een L kopen dat breedte wel goed is maar lengte net een jurk🤣🤣
Nee, dit Italiaanse merk valt juist ruim. Het Nederlandse merk Magna (motorkleding) past me zelfs niet in 5xl. Zwitsers merk:
Bij mij verschilt het heel erg qua kleding ik draag soms ook gewoon een XL shirt van mijn vader.Nee, dit Italiaanse merk valt juist ruim. Het Nederlandse merk Magna (motorkleding) past me zelfs niet in 5xl. Zwitsers merk:
Begin nu ook langzaam te merken dat kleding steeds strakker zit i.v.m. bulkBij mij verschilt het heel erg qua kleding ik draag soms ook gewoon een XL shirt van mijn vader.
Toen ik 22 was kon ik alleen nog maar track suits of hele ruime jeans en hoody's aan, in die tijd hadden we gelukkig zogenaamde werkmansbroeken.Bij mij verschilt het heel erg qua kleding ik draag soms ook gewoon een XL shirt van mijn vader.
Begin nu ook langzaam te merken dat kleding steeds strakker zit i.v.m. bulk
Ja ben blij met hoe het nu gaat! Jou arm genen zijn echt absurd. Als je aan de doping zat kon ik je supporten bij de mr OlympiaToen ik 22 was kon ik alleen nog maar track suits of hele ruime jeans en hoody's aan, in die tijd hadden we gelukkig zogenaamde werkmansbroeken.
Dat is wel irritant, de pasvorm is dan ook niet optimaal.
Mijn armen zijn, na pecs, mijn zwakste spiergroep. Mijn rug en schouders de beste. Daarom past soms zelfs 5xl niet bij mij. Deze motorjas heb ik gekregen van een collega, hij was van haar man die powerlifter is en 140kg weegt.Ja ben blij met hoe het nu gaat! Jou arm genen zijn echt absurd. Als je aan de doping zat kon ik je supporten bij de mr Olympia
De maat v die fietskledij wordt toch bepaald ip basis van de gemiddelde buikomtrek vd wielertoerist he? 😜Dit is mijn gemiddelde maat, deze past goed om mijn armen maar zit strak op mijn borst en rug:
![]()
Fietsjasje, ga ff blokje om op de racefiets.
Bij de korte koersbroeken moest ik het elastiek bij de knieën breken om in de grootste maat, 3xl, te passen. Bij 92 kg.De maat v die fietskledij wordt toch bepaald ip basis van de gemiddelde buikomtrek vd wielertoerist he? 😜
Mijn buikomtrek is overigens 84cm.De maat v die fietskledij wordt toch bepaald ip basis van de gemiddelde buikomtrek vd wielertoerist he? 😜
Mijn armen zijn, na pecs, mijn zwakste spiergroep. Mijn rug en schouders de beste. Daarom past soms zelfs 5xl niet bij mij. Deze motorjas heb ik gekregen van een collega, hij was van haar man die powerlifter is en 140kg weegt.
![]()
Is of was?
Wat is het?4IIII PRECISION 3+ ULTEGRA R8100 POWER METER
Is het nodig? Nee. Maar wel leuk.
Staat er toch.