- Waardering
- 194
45 graden ok, compleet verticaal ben ik niet zo'n fan van.
De druk die je binnen in je hoofd opbouwt liggend heb ik het niet zo op.
Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er één type toestel vaak bezet is in fitnesscentra, dan is het de trilplaat. Vooral dames hebben het gemak van deze vorm van training ontdekt, al is het niet het wondermiddel dat in de reclame gepresenteerd wordt.
Met alle respect, wat heb je eraan?
Het is echt iets dat mijns inziens een hype is en niet eens in een echte gym thuishoort.
De trillingen van de trilplaat zorgen ervoor dat bepaalde receptoren en zenuwbanen in de spieren geprikkeld worden. Dat leidt tot spiersamentrekkingen.
Bedenk dat er tot nog toe te weinig onderzoek is gevoerd naar de resultaten op korte en lange termijn om met zekerheid te stellen dat de trilplaat voor van alles en nog wat een oplossing biedt.
Onderzoeken die in het verleden zijn gebeurd, geven alleszins uitsluitsel over enkele effecten van het trainen met een trilplaat die geclaimd worden. Zo blijkt er geen wetenschappelijk onderzoek uitsluitsel te geven over de effecten van de trilplaat op onder meer cellulitis, incontinentie, constipatie… Bepaalde onderzoeken spreken elkaar tegen, andere werden in opdracht van producenten van trilplaten uitgevoerd en kan je dus niet objectief noemen.
Mocht je dus nog genoeg toe kunnen met alle andere apparaten zou ik die gebruiken in plaats van zo'n trilplaat (wat btw niet van vanessa is of bedacht). Succes!
Je hebt een powerrack, een olympische bb, een shitload schijven, dip/ pullup mogelijkheid, een cable pulley met een hoge en een lage pulley, wat spul om db's samen te stellen en een spiegel.

Alles kan. Van een 2e powerrack tot een cable cross, van een ground base jammer tot een powerplate![]()
Alles kan. Van een 2e powerrack tot een cable cross, van een ground base jammer tot een powerplate![]()

) en je hebt er niet zoveel tijdverlies mee als met olympische dumbbells en het is handig voor supersets 
een coïtusmachine......hahahahahahahaha......zal niet gaan....Ik heb geen plaats meer.

Als die inclusief dame is wel ja
Inderdaad een glute ham raise of reverse hyper, beste is natuurlijk een combi van.
Helaas nog nooit op marktplaats tegen gekomen. Iemand die weet waar je die dingen nieuw kan krijgen?
Als die inclusief dame is wel ja
Inderdaad een glute ham raise of reverse hyper, beste is natuurlijk een combi van.
Helaas nog nooit op marktplaats tegen gekomen. Iemand die weet waar je die dingen nieuw kan krijgen?