Fitness Seller

Je hebt nog plek voor één machine in je homegym, wat kies je?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit ff te denken... Opzich kan ik zelf wel zo'n machine bouwen want ik heb er de spullen en apparatuur voor -->

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik die draaiende arm kan vastzetten op 45gr kan ik het gebruiken als hyperextension en als de arm op 90gr staat en het enkelstuk naar voren schuif, is het een glute/ham raise! Toch ? :D

seated calve raise

Je hebt een powerrack, een olympische bb, een shitload schijven, dip/ pullup mogelijkheid, een cable pulley met een hoge en een lage pulley, wat spul om db's samen te stellen en een spiegel.

Die ene hoek in je homegym blijft leeg staan en dat is zonde! Je hebt nog plek voor één machine, wat kies je en waarom?
t bar row toch wel. Past ook prima in een hoek.

Tbar row

309_0.jpg

zie geen voordeel tov gewone row met halter of dumbbells...
+ met dumbbells en bankje, heb je nog steun voor je rug.

zie geen voordeel tov gewone row met halter of dumbbells...
+ met dumbbells en bankje, heb je nog steun voor je rug.
Het is echt niet hetzelfde je moet het maar eens doen. Met de T bar row kan je echt ongelooflijk zwaar beulen, het is een echte massakweker en voelt heerlijk aan. Dumbbell row is een prima oef. maar toch net wat anders.

• Topic Starter Topic Starter
Het is echt niet hetzelfde je moet het maar eens doen. Met de T bar row kan je echt ongelooflijk zwaar beulen, het is een echte massakweker en voelt heerlijk aan. Dumbbell row is een prima oef. maar toch net wat anders.

heb er al een adapter voor gemaakt :D

oh, een aangepaste reverse hyper kan je ook gebruiken als leg curl/ extension

Voor reverse hyper en GHR heb je geen apparaten nodig van 1000 euro.
Kan je simpel met een bankje doen (reverse hyper) en een barbell (GHR).
Misschien wat SM onderdelen?

Gelukkig weet jij niet waar je het over hebt

Een realdoll.

9714.jpg

ik zou wat droger willen komen... dus droogkast machine zie ik wel zitten.. :D

Nee ne squat box.. zoek een 2de hands iemand???

hoe wil je een ghr met een barbell doen? Ik zie het ook niet.

Hmm, leg je barbell met wat schijven eraan op de grond en rol hem tegen je squatrack aan. --|o Tekening links: horizontale streepjes is je onderbeen, verticale streep is je squatrack en het rondje is de barbell met schijven. Klem je hielen onder de bar en je kan GHR doen (duidelijk genoeg zo?).

Reverse hyper: Zet je bankje om en nabij 45 graden incline, vervolgens ga je met je bovenlichaam op de rugleuning hangen waardoor je heupen aan de bovenkant van de rugleuning steunen (gezicht is naar beneden gericht). Eventueel een dumbbell of elastiek voor extra weerstand

Dat zijn geen ghr's maar body curls, is een andere oefening.

Reverse hypers op zo'n bankje is al minder dan gewone - en hoe wil je ze gaan verzwaren als je er 100kg op aankunt?

Terug
Naar boven