Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die opmerking heb ik eerder ook al gemaakt. Het gaat blijkbaar om 3 oefeningen:Ik heb maar weereens oneens gestemd, je had deze poll ook anders kunnen stellen: Kan je zonder pulls groot en sterk worden? Nee, is dan mijn antwoord, deadlift is net als powercleans en high pulls zeer belangrijk. Had hier ook ja kunnen stemmen, omdat je met high pulls enz ook een complete fysiek kan bouwen, maar dan heb je het imo over hetzelfde soort oefening.
DL = DL. Sumo, stiffed, conv. daar gaat het hier over.
overduidelijk verschil tussen BB'ers en PL'ers.
Ik zeg uiteraard onmisbaar, ik train dan ook bijna alleen maar de big-5...
Denk wel dat het voor BB'ers anders KAN zijn..
Orgasme zonder coïtus is wel saai....

Andere pull varianten zijn in ieder geval minder belasted dan de conventionele deadlift, waardoor je ze vaker per week kan aanpakken.
Onzin. alsof je niet 3 keer per week zou kunnen deadliften
onzin my ass, ik ken maar weinig mensen op hoog niveau die driemaal weeks zullen deadliften.
niet 3x per week vol gas neeonzin my ass, ik ken maar weinig mensen op hoog niveau die driemaal weeks zullen deadliften.

Onzin. alsof je niet 3 keer per week zou kunnen deadliften

Probeer eens 5 weken aan een stuk 3x/week zwaar te DL'en. Ben benieuwd hoe je je daarna voelt.![]()
onzin my ass, ik ken maar weinig mensen op hoog niveau die driemaal weeks zullen deadliften.
Jap er zijn genoeg pro's en naturals die niet dl'n en toch een goeie rugontwikkeling hebben de Dl is een te grootte ego oefening meeste denken als ik die 120kg maar van de grond krijgt...